2020-05-13, 13:37
Medlem
Realisten73s avatar
Vilken iskall jävel. Avlägsna hennes skalle som någon slags trofé. Vira in hela skallen i aluminiumfolier och placera i en liten resväska tillsammans med underkläder och gosedjur.

Givetvis är hans far, Mohammad och hans kusiner Hassan och Hussain inblandad också. Medans han själv (expojkvännen) insett vad han gjort (haft ihjäl sin flickvän) så ringer han dit sin pappa om rådgivning.
10 minuter senare kommer pappan tillsammans med hans kusiner. De tvingar honom att avlägsna kvinnas skalle och gör sig sen av med kroppen. Skulle tippa på att kroppen ej finns kvar längre. Säkerligen dumpad i en container invirad i svarta sopsäckar och så har hon blivit köttfärs eller krossad i nån maskin.

Obs! Detta är endast en teori. Namnen (Mohammed, Hassan o Hussein är endast fingerade namn)
Citera
2020-05-13, 13:38
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Hej alla, det var länge sedan. Står det något i FUP om den ökade elförbrukningen i hans lägenhet? (Jag håller på o ladda ner den.) Var i lägenheten hittades huvudet?

Japp elförbrukningen tas upp och den ser minst sagt märkligt ut under den senare delen av dagen: https://forumbilder.com/i/r585
Citera
2020-05-13, 13:39
Medlem
Garderob nr 3 som väskan låg i var alltså till och med öppen när de kom dit den 19/11.

(Medan garderob 1, 2 & 4 var stängda)
Citera
2020-05-13, 13:42
Medlem
På sidan 264 är det mycket då menar jag mycket blod? Vill fortsätta läsa FUPen men är väldigt känslig mot sånt här. Skulle uppskatta om jag fick svar
Citera
Medlem
Vad i helvete skriver han för SMS.

I juni 2018 skriver du väldigt tydligt hur Wilma inte får klä sig. Vad handlar det om
ingen kommentar

I juli 2018. Där skriver ni ett par sms om sex. Sedan skriver du Asså jag vill bara dela
dig i 4 stycken o knulla alla separat
Vad menar du med det

ingen kommentar

Du fortsätter två om dagen separat. Vad menas med det
ingen kommentar
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Väska vid vattnet stämde tydligen inte då.

Men man verkar på det klara med vad för våld hon utsatts för. Knappast något hon kan åsamkats sig själv. Blir fällande dom, men försvaret kan kanske få det till grov misshandel.
En skribent i tråden skrev tidigt att det hittades i garderoben
Citera
2020-05-13, 13:43
Medlem
Horrorgrams avatar
Läste FUP:en nyss.

Fruktansvärt obehagligt. Slår ihjäl henne och hugger sedan huvudet av henne.

Hans argument i förhöret är att någon satt dit honom. Han tror han kan måla upp ett scenario av en gangster film, sån jävla liten och vidrig människa.

"Huvudet paketerades i lägenheten, av foliet och tejpen du har hemma. " - asså ja någon försöker sätta dit mig. Jag använder foliet att packa in när jag röker så det inte ska lukta så mycket" Han skjuter sig gång på gång i foten i förhöret.

Sanslöst hur korkad man får vara. Hoppas på längsta straff för det där äckliga lilla jävla aset. Inte minsta förvånad att det är en invandrare heller.

Vila i frid Wilma.
Senast redigerad av Horrorgram 2020-05-13 kl. 13:47.
Citera
2020-05-13, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajsan97
På sidan 264 är det mycket då menar jag mycket blod? Vill fortsätta läsa FUPen men är väldigt känslig mot sånt här. Skulle uppskatta om jag fick svar
Man ser inte blod direkt utan det har behandlats med ett medel så det lyser blått men ja, det är rätt så mycket men som sagt, det ser ju inte ut som blod då det lyser blått.

Vet inte om det gör dig mindre känslig dock.
Citera
2020-05-13, 13:44
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Garderob nr 3 som väskan låg i var alltså till och med öppen när de kom dit den 19/11.

(Medan garderob 1, 2 & 4 var stängda)
Var hittar du denna information?
Citera
2020-05-13, 13:44
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Efter man snabbt skummat och läst en smula så framgår det att brottsplatsen är vardagsrummet men vad är hon slagen med för hittar inget som polisen funnit om det, Sedan har släpat henne till sovrummet dör han styckat upp kroppen T...

Sedan att dem hittade spår av sperma på överkastet där blodet fanns får känslan av att han fick utlösning av adrenalin påslaget då han tagit W av daga, Inget ovanligt det finns flera fall där GM har fått utlösning av detta påslag...

Han har försökt dölja det bra men att förpacka huvudet och lägga upp det i en kabinväska i en garderob det är som han ville säga jag ägde hon och ingen annan kunde få henne genom behålla huvudet, Sedan vart har han lyckats få i väg övriga kroppsdelar är den stora frågan och hur transporterade han bort dem det är många frågor obesvarade ännu och tvivlar alla kommer inte heller vara besvarade efter rättegångarna som det kommer bli!

T har haft kontrollbegär sedan fått fantasier att W var djävulen och utsänd av Trump och annat tyder på att han haft ngn form av psykologisk störning, Gissar åklagaren kommer åberopa antingen livstids fängelse för mod men det lär bli brott mot griftefriden medans försvararen kommer säga rätts psyk för han i någon form!

Sedan en sak som slog mig då man såg bilderna på garderoberna vart sjutton var alla hennes kläder & skor eg för en tjej i W:s ålder har ju skor i alla dess former och kläder i kubik, När man ser närmre så såg man knappt en strimma av dyl kläder fanns dem hos ngn annan kompis eller.....

Skulle nog säga att badrummet är primärt där han styckat. Med stöd av knivmärkena i golvmattan i badrummet. Ser nya ut också.
Citera
2020-05-13, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraak
Vad i helvete skriver han för SMS.

I juni 2018 skriver du väldigt tydligt hur Wilma inte får klä sig. Vad handlar det om
ingen kommentar

I juli 2018. Där skriver ni ett par sms om sex. Sedan skriver du Asså jag vill bara dela
dig i 4 stycken o knulla alla separat
Vad menar du med det

ingen kommentar

Du fortsätter två om dagen separat. Vad menas med det
ingen kommentar

Polisen hittar sedermera sperma på överkasten till sängen, tillsammans med blod ifrån Wilma. Han har alltså jizzat vid hennes döda kropp. Detta är en extraordinär sjuk jävel
Citera
2020-05-13, 13:45
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0ul
"I juli 2018. Där skriver ni ett par sms om sex. Sedan skriver du Asså jag vill bara dela
dig i 4 stycken o knulla alla separat. Vad menar du med det"

Ur förhör med MGM

En sjuk och obehaglig kommentar(sid 876), av farlig person har det visat sig.
Undrar vad han mer gjort med hennes kropp efter att han dödat henne

Fan Wilma varför gick du dit själv? Det är aldrig så farligt för en kvinna som just när hon ska lämna en misshandlande man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in