Citat:
Ursprungligen postat av
minay
Vad finns där för bevisning mot honom egentligen?
Luktar lite lena mordet där älskaren blev friad från mord, trors att han hotat döda henne flera ggr tidigare, trots att hennes blod hittaded hos honom. Eller abbe blattelito som blev friad för mord trots att även han sagt, att han ska döda henne, flickvännen vittnade om tramadolblandningen, han var på plats, mm. Men blev friad endå jag menar. Fine, han har haft kontrollbehov, man har hört skrik, och hittat ett huvud. Men vad styrker att det faktiskt var han som mördade henne och kapade av huvudet.
Det är kruxet åklagaren måste bevisa vilket lär bli jäkligt svårt då de inte är bortom rinligt tvivel.
Aa fyfan, alldeles för många störda män som går fria. Sverige behöver ett helt annat rättssystem. Jag och de flesta andra med normal intellektuell nivå kan garantera att St*fan, abbe och i detta fallet Tishko är mördarna, det finns inga andra alternativa gärningsmän och det allra mesta pekar på att dessa är mördarna. Vad fan mer vill rätten ha? Behöver man sätta upp kameraövervakning, samtalsinspelning och föra dagbok om varje detalj av sitt liv för att få en GM dömd ifall någon tar livet av en?
Samhället måste sluta behandla dessa som vanliga människor, det här är gravt störda, farliga män som aldrig bör se dagens ljus igen.
Brott mot griftefriden bör ha samma strafflängd som mord förövrigt, jag vet inte men jag hade då inte förvarat huvudet på en vanlig naturlig döing i min garderob om jag hittat råkat hitta en kropp.
Så djävla trött på Sveriges mesiga rättsystem och rövslickeri.