2020-05-13, 10:31
Medlem
Jaha, vad händer i huset då? Har knappt tittar sedan Julia åkte ut. De få gånger jag tittar in äter Lennie godis eller dricker läsk. Visst har han fläskat på sig därinne i huset? Det har ju även Sami gjort men har försöker ändå göra något åt det.

Är det ett rykte eller kommer de gamla deltagarna i veckan?
2020-05-13, 10:37
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jaha, vad händer i huset då? Har knappt tittar sedan Julia åkte ut. De få gånger jag tittar in äter Lennie godis eller dricker läsk. Visst har han fläskat på sig därinne i huset? Det har ju även Sami gjort men har försöker ändå göra något åt det.

Är det ett rykte eller kommer de gamla deltagarna i veckan?

Jag tror du sammanfattar läget ganska bra.

Gamla deltagare och jocke lundell ska komma in idag.
2020-05-13, 10:37
Medlem
herpesvårtas avatar
Surprise att Mergim får tävla med Anty

Edit: Jaha de verkar inte träffas
2020-05-13, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

nej mot tydligen dem gamla tävlar tydligen först sen dem andra dem kommer inte träffas live verkar det som
Medlem
Självklart tidigare bestämt vilka som parats ihop. Tråkigt bara att det inte blev Mergim mot Amilia .
Medlem
kendallos avatar
Fuck tv4, det blir mergim vs anty. Rötägg.

Edit, bra - de verkar inte träffas.
2020-05-13, 10:41
Medlem
Trollsvanss avatar
edit.
Senast redigerad av Trollsvans 2020-05-13 kl. 10:54.
2020-05-13, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Edit: Jaha de verkar inte träffas

Ja eller hur? Såg och hörde ni hans kommentarer när han kom ut från bikten.. han kunde knappt hålla igen.. Alltså fick han veta vem, hur och vad. Försökte skoja bort det med hoodie..
2020-05-13, 10:46
Medlem
jävla gapande hur gamla är mergim och jassa egentligen?
2020-05-13, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Men ge dig om dina jävla "svarta" din sinnessjuka jävla dåre!
Dom är redan så fruktansvärt överrepresenterade i alla medier! 🤮

Vad som VERKLIGEN behövs är framförallt mera Asiater, och Nordamerikanska indianer, kannibaler från nya Guinea, Eskimåer, nakna Islänskor, Aboriginer och FRAMFÖRALLT indianstammar från Amazonas!
Där kan man snacka om att dom är underrepresenterade. 😉

Väldigt konstigt också att du inte EN enda gång nämnt våra inhemska stackars lappar/samer, ditt jävla rasistiska äckel!

Edit. Kom på att kannibaler och Aboriginer ju är svarta, fick du stånd nu? 🤪

On Topic. Tycker gårdagens pinsamma klipp verkligen var VÄLDIGT koncentrerad på Lenny!
Kristallklart att produktionen vill att den amöban ska vinna hela skiten.
Djävligt bra och träffsäkert svar till den kolsvarta rasisten. Hade gärna sett en kannibal i BB som åt upp bögarna.
2020-05-13, 10:47
Bannlyst
Sämsta skit jag sett, dom får inte ens träffas och man själv får kolla via kökskameran där man knappt hör nåt.
Somnar om.zzzzzz
2020-05-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja sami har verligen alla emot sig + produktionen jag skulle inte bli förvånad om lennie skulle vinna men vi gör vad vi kan det bästa är om vi skickar jassa i veckan så mergim och lennie sitter i finalen mot sami
Ja det är det bästa men problemet är att vi kommer få rösta på vår favorit i veckan säkert och då åker Mergim för alla vi lägger våra röster på Sami, Pink Room har majoriteten bestämt sig för att lägga röster på Lennie och då slår nog Jasmine lätt ut Mergim. Och då är det risk att Lennie vinner skitet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in