2020-05-12, 22:18
Medlem
Varför får de inte riktigt fia spel i husen än att behöva göra ett eget?
2020-05-12, 22:18
Medlem
Kommer de aktionera ut huset saker sen?. Isåfall vill jag ha dammsugaren
2020-05-12, 22:19
Medlem
Ingen fest. Ingen parad. Och Mergim: lär dig sova utan Lennie. Själv är nog inte problemet. Eller sover skavfötters i Hässleholm? 😳😳😳
2020-05-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Kommer de aktionera ut huset saker sen?. Isåfall vill jag ha dammsugaren
???? En ny typ 800:-....
2020-05-12, 22:24
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Man fick ju se Amilias enorma överreaktion när Sami fes 3 meter ifrån henne och hon stormar därifrån och säger att hon har mer värdighet än så. I bikten sen säger hon att hon inte accepterar att blir fisen i ansiktet sådär och värdighet hit och dit. Man får även se Jessica i bikten som säger att hon tycker det är "väldigt märkligt att Amilia skrattar när Mergim fiser men när Sami fiser blir hon arg".
(EDIT: Juste glömde nämna att Amilia upprepade omkring ett dussin gånger att hon skulle ta sitt liv pga denna traumatiska händelse)

Reaktionerna i soffan blir att Lennie säger högt "Näe Amilia det där.." och Jasse mumlar typ "som du ens hade värdighet" till Amilia och fnyser, Lennie syltrygg försvarar Amilia direkt och säger något som att "Jo, men det var väl lite.." Sami och Mergim sitter tysta 😁

Borde vara en klockren insikt efter det där hur inavlat intryck var och en får av varandra därinne och att det är vi tittare som ser the big picture. Bam! liksom!
2020-05-12, 22:46
Medlem
Läste att Amilia kom och hämtade julgrisen med sin bil i går. Hon kunde inte resa in i Norge och har blivit arbetslös också. Det går bra nu för nakna tanten.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-12 kl. 22:51.
2020-05-12, 22:51
Medlem
Hahaha, Izabella har lagt ut en story där hon säger att hon är 99,9% säker på att Sami inte kommer vinna!! Humor på hög nivå (obs: det är inte ett tips hon fått in utan en teori. Hon har räknat ut vem som kommer vinna ).

Alltså jag är långt ifrån säker på att Sami, trots hur populär han är, faktiskt kommer vinna, bland annat därför jag tjatar om hur viktigt det är att vi röstar enigt vid utröstningar. Men alltså, 99,9% säker! Det måste man väl ändå kalla att ta i med råge?
2020-05-12, 23:05
Medlem
Wow, första gången jag ser Lennie hålla för truten när han nyser. Annars är det baciller RACKT ut i luften, ofta i köket.
2020-05-12, 23:06
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Läste att Amilia kom och hämtade julgrisen med sin bil i går. Hon kunde inte resa in i Norge och har blivit arbetslös också. Det går bra nu för nakna tanten.
Nja, Amilia har inte körkort, hon plockade upp Frida med taxi igår och Frida övernattade i Amilias lånelägenhet.
2020-05-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hahaha, Izabella har lagt ut en story där hon säger att hon är 99,9% säker på att Sami inte kommer vinna!! Humor på hög nivå (obs: det är inte ett tips hon fått in utan en teori. Hon har räknat ut vem som kommer vinna ).

Alltså jag är långt ifrån säker på att Sami, trots hur populär han är, faktiskt kommer vinna, bland annat därför jag tjatar om hur viktigt det är att vi röstar enigt vid utröstningar. Men alltså, 99,9% säker! Det måste man väl ändå kalla att ta i med råge?

vad bra då vet vi det kan hon inte berätta vilka tre som sitter i finalen också efter sin teori???
2020-05-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2

Jasmine måste ut vid en utröstning. Men tror vi kommer få rösta på vår favorit.
2020-05-12, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Alltså glasman dricker igen, han dricker ju från lunch till natt varje dag?

Har han gått ut med att han har problem med alkoholen?

Såklart han inte har eftersom han är i förnekelse över sitt missbruk. Han lär ju dra ner på det rejält om han ska ha business med Sami. Sami kommer aldrig palla och är nog inte intresserad av att hänga på Riche och dricka läskeblask, han är mer aktiv. Sammy & Glassy är ett önsketänkande från Glasman, Sami kommer leverera bättre själv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in