2020-05-02, 16:04
Medlem
A-kelius, detta skitbolag med retarderade pajasar som kallar sig "assets managers", som saknar relevanta meriter och inte får sina jobb på riktiga meriter, tar in alla möjliga socialfall och kriminella som hyresgäster. Den senaste bland parasiterna är att man ska grilla på balkongen, jag förutom att man ska röka. Själv anser man sig vara smart, men tycker alla det speciellt de som är smartare än en själv, och varför är man i ett främmande land och tar upp plats om man kan vara smart i sitt eget skitland, det går ju att vara kriminell och ta upp plats där också?
Citera
2020-05-06, 13:45
Medlem
Här kommer en händelse som fortfarande pågår.

På en gatan är det normalt sfi verksamhet. Rakt mittemot bor det en polska med svenskt efternamn. Hon går runt halvklädd, oklädd och med badrock i sin lägenhet vilket det inte finns någon åsikt om. Om hon har kläder på sig eller inte i sin lägenhet struntar normalt folk i men i polskans fall har hon alla balkongdörrar öppna så de på andra sidan tvingas se hur äcklig och vidrig hon är. Så man drar för persinennerna på sfi kontoret, vem vill se ett 75+ årigt polskt fd fnask gå runt naken.

denna polska har också kommit på något smart. Tre dagar innan hon ska åka till sitt skitland polen drar hon på radion på hög volym, det börjar någon gång runt 02 och håller på till 05 eller 04. Tre dagar iföljd med öppna balkongdörrar så ljudet studsar mellan byggnaderna.

På samma våning bor det en hundplågare, en retarderad sadist som ställer ut hushållssopor och annat brännbart i en fastighet som dras med en mordbrännare och där brandkåren (eskoreterad av polis) har varit på besök ofta för att släcka bränder.
Citera
2020-05-10, 21:59
Medlem
spoilers avatar
"Kulturnämnden i Malmö beslutade förra månaden att betala ut 800 000 kr till Ibn Rushd. SD var det enda partiet som röstade emot beslutet. Är det inte märkligt att inget annat parti förstår att Malmöbornas skattemedel inte ska betalas ut till islamister?"

https://twitter.com/nimagap/status/1259167764553572354
Citera
2020-05-11, 10:25
Medlem
Placeholders avatar
I Malmö så är det väldigt vanligt med vansinneskörningar från unga invandrare, både killar och tjejer. Att de stilar och blåser förbi en skolzon 100 knyck på fel sida vägen är inte ovanligt. Dock verkar de försöka göra något åt det nu, har sett fler kontroller förra veckan än jag har sett på år i Malmö. Men jag tror inte de tar så många av invandrarna för de har alltid kontrollerna på tidpunkter när de inte är där, man börjar ju nästa undra om det är medvetet för att bättra på statistiken...
Citera
2020-05-11, 11:27
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
I Malmö så är det väldigt vanligt med vansinneskörningar från unga invandrare, både killar och tjejer. Att de stilar och blåser förbi en skolzon 100 knyck på fel sida vägen är inte ovanligt. Dock verkar de försöka göra något åt det nu, har sett fler kontroller förra veckan än jag har sett på år i Malmö. Men jag tror inte de tar så många av invandrarna för de har alltid kontrollerna på tidpunkter när de inte är där, man börjar ju nästa undra om det är medvetet för att bättra på statistiken...

Såg också trafikkontroller (hastighetskontroll) 2 gånger den gångna veckan, dock på Inre Ringvägen en eftermiddag vid 13 och vid Mobilia ) Som du skriver, testa under kvällar och nätter på de större gatorna ( Nobel/Bergsgatan/Munkhätte/Eriksfältgatan..) så ska ni se indragna körkort i part i minut när förortseliten har expressleveranser av diverse "mediciner"
Citera
2020-05-12, 18:46
Medlem
Citat:

polisen stoppar de man stöter på i stan för att ens dataavläsningssystem signallerar antingen obetald skatt eller försäkring, något som är vanligt. Till och med avställda bilar körs i bidragsmeckat malmö. Det är oftast därför man blir stoppad inte för höga hastigheter. Har man handlat en bil vars skyltar finns i polisens datasystem för att den använts i brott eller annan kriminalitet så blir man stoppad. Vill polisen att man ska dra åt helvete ställer de sig intill eller nära en så att till och med de med inavlat låg intellingens begriper.

trodde detta hörde till allmänbildningen, det är inte ofta jag har fel om vad som händer i Malmö men jag antar att jag hade fel som trodde att detta hörde till allmänbildningen.
Citera
2020-05-12, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Såg också trafikkontroller (hastighetskontroll) 2 gånger den gångna veckan, dock på Inre Ringvägen en eftermiddag vid 13 och vid Mobilia ) Som du skriver, testa under kvällar och nätter på de större gatorna ( Nobel/Bergsgatan/Munkhätte/Eriksfältgatan..) så ska ni se indragna körkort i part i minut när förortseliten har expressleveranser av diverse "mediciner"

Idag på förmiddagen stod de John Ericssons väg (mellan gamla stadion och pildammsparken)
Citera
2020-05-13, 17:34
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
"Ungdomar har under flera dagar den senaste veckan plågat får i en hage i Käglinge utanför Oxie. Två får måste avlivas och två lamm fick allvarliga skador.

– Flera personer har sett det här och avbrutit ungdomarna, säger Nils Norling, polisens talesperson.
Från i torsdags förra veckan fram till i tisdags har vittnen sett hur ungdomar uppehållit sig i fårhagen och gett sig på djuren med någon form av tillhygge. Vittnena har berättat det för ägarna till fåren.

/…/

Polisen vill komma i kontakt med personer som sett vad ungdomarna gjort med fåren, och som vet vem det kan röra sig om.
– Det är fem, sex killar i 13-15-årsåldern, säger Nils Norling."

https://www.skd.se/2020/05/13/ungdomar-misstanks-ha-skadat-far-och-lamm-i-hage/

Dessa är Socialdemokratins ryggrad och har alltid varit.
Citera
2020-05-18, 09:18
Medlem
spoilers avatar
"Fler än 500 SFI-elever i Malmö har lämnat undervisningen sedan det beslutades att vuxenutbildning skulle ges på distans för att förhindra spridningen av covid-19."

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=7474226
Citera
2020-05-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Idag på förmiddagen stod de John Ericssons väg (mellan gamla stadion och pildammsparken)

Anledningen till varfor polisen stod dar ar for att det varit flera olyckor dar muslimer kort pa fotgangare och cyklister pa sjalva overgangsstallet fast det ar upplyst med starka lampor just dar. Allt handlar om att informera sig och vara informerad men aven att anvanda hjarnan och taenka till. Man behover inte vara smart, det racker att man ar normalintelligent, observant, forstar vad ens handlingar innebar, tar ansvar for sina handlingar och tagit korkort pa riktigt satt sa ska inte olyckor av detta slaget haenda.
Citera
2020-05-22, 09:15
Avstängd
konstapels avatar
Citat:

Tyvärr är polisen enligt gällande regler skyldiga att annonsera trafikkontroller så det blir ju vida känt på några få minuter var de står någonstans.
Citera
2020-05-23, 09:45
Medlem
spoilers avatar
"I slutet av året kommer kostnaderna för det ekonomiska biståndet (socialbidrag) i Malmö vara 1,2 miljarder kr.
Socialdemokraterna måste försörja väljarbasen, på skattebetalarnas bekostnad självklart."

https://twitter.com/nimagap/status/1263429339414233089

"Senaste prognosen visar att arbetsmarknads- och socialnämnden i Malmö kommer ha ett underskott på 434 miljoner kr i slutet av året. Nej, det beror inte på covid-19. Endast 63 miljoner av det underskottet härrör från covid-19."

https://twitter.com/nimagap/status/1263429279427244033

"Ungefär 200 hushåll i Malmö befinner sig i landet illegalt och får varje månad ekonomiskt bistånd från kommunen. Varför? Varför vill Malmö stads styre att människor som inte har uppehållstillstånd ska uppehålla sig i Sverige?"

https://twitter.com/nimagap/status/1263855241440768001
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in