Citat:
Ursprungligen postat av
Placeholder
I Malmö så är det väldigt vanligt med vansinneskörningar från unga invandrare, både killar och tjejer. Att de stilar och blåser förbi en skolzon 100 knyck på fel sida vägen är inte ovanligt. Dock verkar de försöka göra något åt det nu, har sett fler kontroller förra veckan än jag har sett på år i Malmö. Men jag tror inte de tar så många av invandrarna för de har alltid kontrollerna på tidpunkter när de inte är där, man börjar ju nästa undra om det är medvetet för att bättra på statistiken...
polisen stoppar de man stöter på i stan för att ens dataavläsningssystem signallerar antingen obetald skatt eller försäkring, något som är vanligt. Till och med avställda bilar körs i bidragsmeckat malmö. Det är oftast därför man blir stoppad inte för höga hastigheter. Har man handlat en bil vars skyltar finns i polisens datasystem för att den använts i brott eller annan kriminalitet så blir man stoppad. Vill polisen att man ska dra åt helvete ställer de sig intill eller nära en så att till och med de med inavlat låg intellingens begriper.
trodde detta hörde till allmänbildningen, det är inte ofta jag har fel om vad som händer i Malmö men jag antar att jag hade fel som trodde att detta hörde till allmänbildningen.