2020-05-09, 22:48
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Inte alls. Porrfilm är inte verklighet.

Så ingen suger på tjejens tår alltså?
Citera
2020-05-10, 03:10
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Mest gamla gubbar med halvslaka kukar som knullar i gäng va? Som turas om att suga på tjejens tår ?

Skratt... nej det har jag faktiskt inte varit med om. Men däremot är det ibland lite äldre män med, det har jag inget emot. Jag tänder lite på ålderskillnaden eftersom det förstärker min känsla av undergivenhet och att jag är "flickig".
Citera
2020-05-10, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misspigtail
Ja, absolut.. håller helt med dig. Att man som tjej vägrar ställa upp på att bli "provknullad" är nog mer ett tecken på att man själv inte är seriös och har tänkt igenom det man ger sin in på än att mannen som anordnar gangbanget skulle vara oseriös. Tvärtom skulle jag säga. Det är ju inte så kul för vare sig han som står som värd eller de som kommer dit om tjejen kraschar en halvtimme in på det när hon fått sin femte typ och inte klarar av att genomföra resten. Alltså måste anordnaren vara 100% säker på att tjejen är seriös och också att hon förstår vad det handlar om och klarar av att ta det på det sätt som förekommer på gangbangs. Det är ju inte som att gå på en vanlig dejt med pojkvännen om man säger så.

Hur många män brukar det vara? På ett ungefär.
Citera
2020-05-10, 22:05
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasseyF
Hur många män brukar det vara? På ett ungefär.

Det kan ju variera väldigt mycket på vilken typ av gangbang det är och i vilket sammanhang. Men för att ta några exempel. Är det privat med ett väl samkört killgäng som gjort det förut och som är samspelta så kanske det kan vara 5-7 män på en tjej. Det är ganska lagom om tjejen ska bli uppvaktad hela tiden, med tanke på att män behöver vila lite mellan utlösningarna.

Är det privat, men med män som inte tillhör ett gäng utan som svarat en och en och inte som grupp så är min erfarenhet att ganska många "får förhinder" i sista stund. Det kan vara så att 2/3 som sagt att de ska komma aldrig dyker upp. Så för att kompensera brukar man därför bjuda in fler killar än man tror ska komma. Då kanske det behöver bjudas in 20-30 män för att man ska vara säker på att 5-7 ska dyka upp. Ibland har det dock hänt att många fler faktiskt dykt upp, då blir det "jobbigt".. Men då får man blunda och bara hänga med...

Är det på en klubb så kan det vara väldigt många, då kan det vara bra att man har en wingman/väninna som kan sålla lite vilka som släpps fram och i vilken takt så att man klarar av det.

Hoppas det var svar på din fråga?
Citera
2020-05-10, 23:14
Medlem
Citat:
Det kan ju variera väldigt mycket på vilken typ av gangbang det är och i vilket sammanhang. Men för att ta några exempel. Är det privat med ett väl samkört killgäng som gjort det förut och som är samspelta så kanske det kan vara 5-7 män på en tjej. Det är ganska lagom om tjejen ska bli uppvaktad hela tiden, med tanke på att män behöver vila lite mellan utlösningarna.

Är det privat, men med män som inte tillhör ett gäng utan som svarat en och en och inte som grupp så är min erfarenhet att ganska många "får förhinder" i sista stund. Det kan vara så att 2/3 som sagt att de ska komma aldrig dyker upp. Så för att kompensera brukar man därför bjuda in fler killar än man tror ska komma. Då kanske det behöver bjudas in 20-30 män för att man ska vara säker på att 5-7 ska dyka upp. Ibland har det dock hänt att många fler faktiskt dykt upp, då blir det "jobbigt".. Men då får man blunda och bara hänga med...

Är det på en klubb så kan det vara väldigt många, då kan det vara bra att man har en wingman/väninna som kan sålla lite vilka som släpps fram och i vilken takt så att man klarar av det.

Hoppas det var svar på din fråga?

Ja, ett mycket bra, utförligt och intressant svar, Tack!
Citera
2020-05-10, 23:29
Medlem
KarlFarbmans avatar
Hur gör man med maten vid ett gangbang? Står arrangören för mat, dukas det upp buffé? Eller tar folk med sig egen matlåda?
Jag är nyfiken på hur man gör med logistiken helt enkelt?
Citera
2020-05-11, 06:14
Medlem
ningudos avatar
Så du är alltså ihop med en man samtidigt som du gör GB bakom hans rygg. Varför? Hur ser du på din otrohet? Varför är du ihop med en man som uppenbarligen inte accepterar öppet förhållande? Är det inte bättre att välja en partner som faktiskt inte har problem med din GB fetisch? Har du förresten någon annan fetisch än GB?
Citera
2020-05-11, 22:20
Medlem
Saloths avatar
Är det några andra tjejer med någon gång?
Om det funnits med någon gång vill du berätta vad som hände.
Citera
2020-05-12, 14:35
Medlem
Misspigtails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Hur gör man med maten vid ett gangbang? Står arrangören för mat, dukas det upp buffé? Eller tar folk med sig egen matlåda?
Jag är nyfiken på hur man gör med logistiken helt enkelt?

Maten är inte det primära under ett gangbang, möjligen får tjejen lite men i övrigt inget.
Citera
2020-05-12, 18:17
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Maten är inte det primära under ett gangbang, möjligen får tjejen lite men i övrigt inget.

Jag fattar att det inte är det primära och kanske ett standard GB inte håller på så länge att folk blir hungriga? Men lite kaffe och fikabröd? Och måste ju vara mycket övrig logistik, no?
Jag är nog mest intresserad kring vem som sköter markservicen under tiden och se till att allt flyter smidigt.
Citera
2020-05-12, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarlFarbman
Jag fattar att det inte är det primära och kanske ett standard GB inte håller på så länge att folk blir hungriga? Men lite kaffe och fikabröd? Och måste ju vara mycket övrig logistik, no?
Jag är nog mest intresserad kring vem som sköter markservicen under tiden och se till att allt flyter smidigt.

Vid lite större bangs så anlitar man säkert en cateringfirma som lägger upp och har personal på plats. Så brukar det vara på jobbet när vi har konferenser inhouse.
Citera
2020-05-12, 20:55
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Vid lite större bangs så anlitar man säkert en cateringfirma som lägger upp och har personal på plats. Så brukar det vara på jobbet när vi har konferenser inhouse.

Hur många cateringfirmor vill jobba på ett gangbang? Känns som att maten blir lidande då.
Och då infinner ju sig frågan, vilken mat passar till gangbang?
Nån plockmat, tapas kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in