2020-05-11, 10:48
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han är svartsjuk för att hon har intresse för Lennie och de brukar massera varandra. Medan han själv får leva i garderoben. Om han bara kunna komma ut son ultra gay och jobba som dragqueen tror jag en del av hans aggressionsproblematik hade minskat. Fyfan vad jag vill han ska lämna, fast samtidigt ha kvar honom för att säkra Samis vinst lätt. Men han lär ju ryka i veckan ändå. Tror inte han klarar sig mot varken Lennie, Sami eller Jasmine i en röstning där vi får rädda kvar.
Dock konstigt beteende av Frida. Jag tror hon genuint är helt okej med hur hårdhänt det var. Hon skrattade under hela tiden, nej jag tyckte inte det verkade som ett nervöst skratt. Hon sa ju till och med efter han lämnade rummet att det bara var kul mellan dem. Men hon är ju öppen med att hon gillar hårda slag.

Jass sade till Frida: Han tog stryptag på dig så att du hostade.
Frida svarade: Det märkte jag inte ens.
2020-05-11, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jass sade till Frida: Han tog stryptag på dig så att du hostade.
Frida svarade: Det märkte jag inte ens.
Ja, är inte det konstigt? Tror inte Frida inser allvaret. Hon verkar verkligen bara tro allt är kul och skojj.
2020-05-11, 10:51
Medlem
Citat:
Pratar inte Lennie och Mergim med varandra?
Nej mesen Lennie har insett att Mergim inte är så bra att umgås med sista veckan, utan Sami är en bättre partner att umgås med för att få mer tittarstöd. Lennie gör allt för att vinna miljonen.
2020-05-11, 10:53
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Nej mesen Lennie har insett att Mergim inte är så bra att umgås med sista veckan, utan Sami är en bättre partner att umgås med för att få mer tittarstöd. Lennie gör allt för att vinna miljonen.

Bra att Lennie tar lite distans ändå tycker jag. Oavsett miljonen eller inte.
2020-05-11, 10:55
Medlem
Citat:
Pratar inte Lennie och Mergim med varandra?
Lennie är väl rädd att trampa han på tårna. Han sa ju igår (Mergim alltså) att han inte pallar Prata på morgonen.
2020-05-11, 10:58
Medlem
Citat:
Bra att Lennie tar lite distans ändå tycker jag. Oavsett miljonen eller inte.
Nja, han gick ju fram och kramade Mergim nyss då Mergim kokade te...
Medlem
Citat:
Mergim tog stryptag på Frida.
Föga förvånad. Har skrivit tidigare att solpojken kommer finnas med pixlad i slaskmedia vad det lider. Den här gången klarade hopp-Lennie sig men det blir hans tur nästa gång. Solpojken är en läskig typ.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-05-11 kl. 11:24.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Alltså att se videon på Mergim gå över gränsen ytterligare en gång gör mig fruktansvärt obekväm. Vad i helvete håller han på med? Varför tar han ut sin frustration över Frida? Är det för han kan?

Och Frida bara nervösskrattar vilket gör det än mer obekvämt. Han ger henne en LAVETT och hon skrattar obekvämt när han ger den. Varför i helvete har Frida så svårt att sätta gränser?

Till de andras försvar så såg de nog inte så mycket i mörkret, men både Jassa och Sami sa faktiskt NÅGOT till skillnad från Lennie Limkäft.

Vill inte ens föreställa mig hur kommentarerna från fansen ser ut nu, "Syskonkärlek ju, de älskar varandra, har ni aldrig brottats med er syskon?"
Läst Mergims fanskaras åsikter och du har helt rätt de tycker det var skojigt som fan, han har inte gjort något fel.
2020-05-11, 11:05
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Mergim och Fridas bråk från i natt.

https://youtu.be/NspjCD_8n50

Klippet försvann snabbt. Cmore som krävt sina rättigheter?
2020-05-11, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade inte blivit chockad om Mergim haft ihjäl Lennie på utsidan heller.
Det kommer. Solpojken borde sinnesundersökas och inte vara med i en dokusåpa. Hur fan tänkte dom då idioten blev antagen?. Psykopater är dock skickliga på att låtsas vara charmiga och normala. Om inte tok-Lennie fattar att älskaren är livsfarlig så får han skylla sig själv. Solpojken beter sig exakt som dom svartsjuka kvinnohatarna som hägrat i media när det gäller mord. Har sett hur svart blick han har otaliga gånger och sist var när dom duschade allihop. Sami och Lennie var nakna och då såg solpojken galen ut av svartsjuka.
2020-05-11, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Klippet försvann snabbt. Cmore som krävt sina rättigheter?

Finns här..

https://www.instagram.com/tv/CACoXeagDueRH6j_9vs0acQU1z7bwqapV-ZIhc0/?igshid=1zx59ii3vehp
2020-05-11, 11:10
Medlem
mscatzys avatar
Är det någon som vet om det var meningen att vinnaren skulle komma ut till en publik eller bara studion innan Corona hände?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in