2020-05-11, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Nää det såg verkligen inte bra ut och med en avslutande slap i ansiktet. Sami sa ju nåt om att han va för hårdhänt då när han tog tag runt huvudet. Men för sjuttioelfte ggn så slutar det enbart med ett...Mergim, du bryter mot reglerna
Det är pga covid som dom inte kan skicka ut människor och det är final. Men Mergim borde ha fått lämna för längesen.
2020-05-11, 01:31
Medlem
Eh vad har hänt? Låter som att Jas och Frida pratar om en misshandlade pojkvän och försöker släta över allt
2020-05-11, 01:31
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag har ingen aning hur tjejer på instagram och amilia kan hålla på och försvara honom så som dom gör. Men sedan anklaga alex för allt möjligt.

Ja Alex skulle då ALDRIG gå på en kvinna som Mergim upprepade gånger gjort och hade han varit i samma rum så hade han gått emellan direkt. Usch detta tumult kunde gått riktigt illa. Han verkar ha nåt slags agg eller förakt mot Frida, vet inte vad det är för fel på snubben men nåt står inte rätt till.
2020-05-11, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja Alex skulle då ALDRIG gå på en kvinna som Mergim upprepade gånger gjort och hade han varit i samma rum så hade han gått emellan direkt. Usch detta tumult kunde gått riktigt illa. Han verkar ha nåt slags agg eller förakt mot Frida, vet inte vad det är för fel på snubben men nåt står inte rätt till.
Ja, men jag säger ju att Alex hat mot Mergim var justified. Jag visste hela tiden vad för slags person Mergim var. Han var falsk, sexistisk och hemsk. Inget av vad Alex sa om honom var fel, även om han agerade fel och hade andra orsaker att hata honom. Men ja om Alex var där skulle han aldrig låta honom behandla tjejerna på de viset. Även han blev oroad när Martin kastade en 5kg vikt på Fridas huvud. Det är sjukt hur han fick så mycket hat och att folk försvara Mergim när Mergim är så sexistisk och våldsam lol.
2020-05-11, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kom ihåg att Mergim sa att om dom var utanför Huset så skulle han ha gett Frida en hård smock med nävarna.
2020-05-11, 01:37
Medlem
Mouchinos avatar
Jag är så jävla arg så jag spricker. Först har Mergim lashat ut på tjejerna med att kränka dem som de inte är ett skit värda. Varningar på varningar men nej han får vara kvar. Han har drygat sig mot Frida i flera dagar och nu går han över till fysiska angrepp? VAD ÄR DETTA?
2020-05-11, 01:38
Medlem
Citat:
Det är pga covid som dom inte kan skicka ut människor och det är final. Men Mergim borde ha fått lämna för längesen.

Skicka idiotpojken och låt Frida, Jas och Sami vara kvar. Problem löst
2020-05-11, 01:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ja, men jag säger ju att Alex hat mot Mergim var justified. Jag visste hela tiden vad för slags person Mergim var. Han var falsk, sexistisk och hemsk. Inget av vad Alex sa om honom var fel, även om han agerade fel och hade andra orsaker att hata honom. Men ja om Alex var där skulle han aldrig låta honom behandla tjejerna på de viset. Även han blev oroad när Martin kastade en 5kg vikt på Fridas huvud. Det är sjukt hur han fick så mycket hat och att folk försvara Mergim när Mergim är så sexistisk och våldsam lol.

Ja du har rätt i det!
2020-05-11, 01:39
Medlem
Vad är det med Jasmines röst? Hon låter som en 50 årig rökare nu. Hon missbrukade ju nässpray tidigare i säsongen. Kan det vara det som satt sina spår?
Senast redigerad av robcore 2020-05-11 kl. 01:42.
2020-05-11, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Skicka idiotpojken och låt Frida, Jas och Sami vara kvar. Problem löst
Dom hade väl kunnat skickat ut honom för längesen efter hans sjuka utbrott men gjorde inte det så dom lär inte göra det nu heller
2020-05-11, 01:41
Medlem
1754s avatar
Mergim är sexuellt frustrerad över att han inte får dela säng med Lennie, och den frustrationen tar han ut på Frida. Stackars Frida.

Mergim får bete sig hur han vill utan konsekvenser.
2020-05-11, 01:41
Medlem
Citat:
Dom hade väl kunnat skickat ut honom för längesen efter hans sjuka utbrott men gjorde inte det så dom lär inte göra det nu heller

Om någon anger tidpunkten då det hände för bb-kontona på instagram så kan dom säkert plocka fram det så det blir lite liv i luckan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in