2020-05-10, 19:24
Avstängd
Kedoxs avatar
Tänkte köra en liten BB awards, så opartiskt jag förmår;

Mest misslyckade top 3:
1. Alex, Vickan, Lisa-pakten där Lisa sedemera byttes ut mot Jas & Martin.
2. Anty - går in som storfavorit med en rejäl följarbas för att sedan va en idiot och åka vecka 3.
3. Amilia som ärligt spelade rätt bra men på bekostnad att bli hatad av tittarna och grusa sina chanser.

Mest lyckade:
1. När Amilia lyckades spela ut Jas och Julia mot varandra
2. Big brother-kommentatorerna
3. Att Mergim enbart genom att utåt sluta vara en total snorunge lyckas vinna sympatier och anses "mogen"

Mest cringe:
1. Alex machokomplex och urspårning på slutet
2. Glasmans sentimentalbryt där han gråtande bedyrade sin kärlek till Sami
3. Jasmines uppenbara obildning.

Fyll gärna på
2020-05-10, 19:26
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Mobbing för fan i BB gruppen på facebook. Admininstratorn har stängt av så man ej kan kommentera!. Men ser att andra skriver. Sen fattar jag ej hur man kan rösta på en fd nazist som är ful som en gris. Nej lennie ska vinna. Har klass och stil än slashasen sami som inte har klass om han skulle vinna 1 mille
Vem är fulast? Du eller den du nämner? Tror det är du, utan att veta.
2020-05-10, 19:28
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Varför vill alla att en fd nazist ska vinna BB???
Alla? Du vill väl inte det? Hur tänkte du när du skrev detta inlägg?
2020-05-10, 19:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
För att vi alla är nazister som håller på Sami, vad trodde du? Idiot
2020-05-10, 19:35
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslang
Hehe, man tackar du väldigt kloka och visa grodkompis! 😄

Fick faktiskt med Herpes i min hyllning till alla episka skribenter här, glömde bara efternamnet Vårta. 🥴
Är ju förstås så kopiöst många fler som borde nämnas, som Lord2moyne, rudeboi, boonk, bblover, EuroD, chokladvanilj, ketchupälskaren, ofcouresmyhorse, Bblooper, Znoop69, LeifBilly2012, Mrsobehaglig och ollepolle bla mm mm mm, samt många lite mer "seriösa" men ack så läsvärda skibenter som tex klimaktrietanten, Lella68, truthseeker och inte att förglömma icon.
Har följt den här tråden från start och alla ni har alla bjudit på betydligt mer skratt än själva Big Brother.

Gemensamt har väl varit att vi alla insett att Analia af Stapelfläsk är antikrist och vår kärlek till Sami samt (en del iaf, bla farbror Agge undantagen) 😂 Glasman men framförallt gudomliga Julia, och vår avsky för Rosa Rummets mob.

Glömde nämna produktionen/tv4 tidigare och kan ju bara konstatera att dom INTE ska syssla med sånt här, helt ofattbart att dom ändå lyckade så bra med 2012 och framförallt 2011!??😳
Tycker dom MÅSTE lämna över stafettpinnen tillbaks till femman, eller möjligtvis trean.
För det här håller inte måttet helt enkelt.

Droppar in här ibland och kollar läget på vem man ska rösta på inför månagsfinalerna så iaf Sami får sin miljon, nu är det den vidriga nuduistnazisten fetFrida som ska ut härnäst, korrekt?

Beundrar er att ni orkar med detta, men är ju inte så länge kvar nu.
Fan, hejar mer på er än på Sami, nästan.
Och håll ställningarna mot dom invaderade galningarna från Facebook grupperna!

Nu ska ja njuta av att se våra icke politiskt korrekta förfädrar slakta ryssar i senaste säsongen av episka Vikings.
Mina högtalare ylar av lycka då dom får iaf hyfsade DD 5.1 signaler från Hbo Nordic, istället för Cmore och Big Brother Livens patetiska 2 kanals 48 kHz pcm skit. 😁

Måste svara detta inlägg fast det blev flera dagar sent. Läste det en riktig pissdag (ursäkta språket) och det värmde hjärtat en smula att bli omnämnd, så tack själv för alla läsvärda inlägg!
Glad att du och andra härdar ut och kämpar på med inlägg trots allt. Är i bakgrunden och läser då och då så är tacksam att det inte bara är tjatiga rosa-rummet-muppar som tar plats i tråden.
2020-05-10, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Frida har sjunkit nåt så brutalt i mina ögon. I början var hon en frisk, positiv fläkt och togs emot med relativt öppna armar av rainbow medan rosa spydde galla.

Det var först när Vickan rök som Amilia rent taktiskt snärjde Frida. Och dumfan gick PÅ det....

Nu försöker hon få ut Sami som ändå behandlat henne fair, innan var det Julia som svart på vitt sa att rosa utnyttjar henne.
Nu ska det gullas med Mergim som bara ser henne som en spelpjäs och extra röster och fullkomligt skiter i om hon ryker och dessutom snackat så jävla illa om henne.

Frida din DUMMA JÄVLA ÅSNA!!

Det jag inte gillar hos henne är hennes påtvingad nakenhet, som hon skulle kunna behålla för sig själv och andra nudister. Trött att se på hennes pattar och bak. Trött på hennes strävan efter att alltid vara glad i stället för att bara vara sig själv. När hon får känslor som hon inte kan hantera går hon och retar på ngn annan som Sami när hon saboterade gymmet för att hon inte mådde bra och som hon sedan kallade för skämt. Hon skulle vinna på att bara vara sig själv och inte anstränga sig att vara ngn annan för att bli omtyckt.
2020-05-10, 19:36
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:

1. Han tillhörde raggarkulturen där det är mycket vurmande för sydstaterna men man behöver inte vara rasist även om de vibbarna finns. Skulle tro att han likt många på landsbygden "drogs med" utan att egentligen fatta innebörden. Han är inte uppväxt med södermalmsvänster runt sig och blev formad av sin omgivning. Är väl bara bra att han kom till bättre insikter?

2. Lär dig skillnad på nazism och rasism din dumma jävel
2020-05-10, 19:38
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lennie mesen är en falsk jävel som har börjat inse att Sami är superpopulär medan hans pojkvän Mergim inte är lika populär. Så nu ser han till att sista veckan vara extremt god vän med Sami, umgås med honom jämt för att få fler röster till sig själv i finalen. Har insett att Lennie är extremt bra på spelet. Som flera påpekade innan så har han spelat väldigt mycket speciellt under skräckveckan. Trodde inte det då. Men inser nu för varje dag att det stämmer. Lennie har aldrig tidigare visat minsta lilla intresse för Sami, även efter han fick en fråga från tittarna ”Varför umgås du inte mer med Sami” gjorde han det. Då trodde han väl Amilia var populär. Han har varit rätt dryg mot Sami. Ger dessutom alltid Sami poäng i nomineringar, han gillar ju Jasmine mer än Sami. Därför fick hon inga röster från honom när Julia var kvar, men Sami fick.

Jag går inte på att han tycker om Sami genuint nu. Jag tror han utnyttjar tittare som gillar Sami och försöker få fler över på sin egen sida för att öka sina chanser i finalen.
Sorry om nån redan tagit upp det, har inte kunnat läsa så mycket det senaste, men har pappans hälsning till Sami nåt att göra med Lennies inställning till Sami tro? Kanske undermedvetet.
2020-05-10, 19:39
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Det jag inte gillar hos henne är hennes påtvingad nakenhet, som hon skulle kunna behålla för sig själv och andra nudister. Trött att se på hennes pattar och bak. Trött på hennes strävan efter att alltid vara glad i stället för att bara vara sig själv. När hon får känslor som hon inte kan hantera går hon och retar på ngn annan som Sami när hon saboterade gymmet för att hon inte mådde bra och som hon sedan kallade för skämt. Hon skulle vinna på att bara vara sig själv och inte anstränga sig att vara ngn annan för att bli omtyckt.

Hon verkar vara ett hängivt BB-fan och minns säkert säsongen 2012 där Hanna vann när hon sprang runt naken tidsskillnad från de andra och vann trots en rätt intetsägande personlighet.
Hon kör på nåt som säljer helt enkelt- nakenhet
2020-05-10, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, jag har Lennie som nummer ett och Sami som nummer två (av de som är kvar).

Jag har inte sett någon uppmaning att vänta på instruktioner, tvärtom lade Amilia precis ut på sin story när hon lägger sin röst på Jass. Alla som fangirlar på henne lär ju redan ha gjort detsamma.

I BigBrotherSveriges kommentarsfält räknade jag till kanske fyra-fem på sin höjd som röstade på Sami, resten (av hundratals kommentarer) säger Jass eller Frida. Kanske liten övervikt på Frida..

Varför har du en medmobbare som vinnare av BB 2020?
2020-05-10, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Frida har sjunkit nåt så brutalt i mina ögon. I början var hon en frisk, positiv fläkt och togs emot med relativt öppna armar av rainbow medan rosa spydde galla.

Det var först när Vickan rök som Amilia rent taktiskt snärjde Frida. Och dumfan gick PÅ det....

Nu försöker hon få ut Sami som ändå behandlat henne fair, innan var det Julia som svart på vitt sa att rosa utnyttjar henne.
Nu ska det gullas med Mergim som bara ser henne som en spelpjäs och extra röster och fullkomligt skiter i om hon ryker och dessutom snackat så jävla illa om henne.

Frida din DUMMA JÄVLA ÅSNA!!

Tycker precis likadant 100 %. Hoppas hon får höra precis det här när hon lämnar, att man tyckte att hon svek rainbow. Då skönk hon som en sten
2020-05-10, 20:06
Medlem
Kollade på kvällens avsnitt för att ha ngt att kommentera här men det hände inget. Totalt bortkastad tid om jag inte hade trampat på motionscykel samtidigt. Ingen var speciellt bra på att härma ngn annan, inget att skriva om.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in