2019-06-09, 23:38
Medlem
grungewhores avatar
https://www.expressen.se/noje/sanna-lundells-uppgorelse-med-persbrandt/

Vad är det här för något?

Citat:
Det var på julafton 2017 som paret avslöjade att de skulle bli föräldrar igen.
”I april (inshallah) kommer en pojke till oss. Min bästa julklapp. Min tröst och glädje. Min finaste present”, skrev hon på sin blogg.

Har Lundell och Persbrandt konverterat? 😂
Citera
2020-05-10, 13:31
Medlem
Lite fishy, kan det stämma att Sanna Lundell och 19 åriga dottern Olga och någon annan kvinna på 40+ bor i en 23 kvadratmeter liten 1 rok? På Värtavägen 72?
Citera
2020-05-10, 13:46
Medlem
mjukmjukares avatar
Har alltid varit så jevla noga med att klara sig ekonomiskt själv. Pröjsa sin egen hyra mm vid Nytorget när hon levde särbo m Persbrandt.
Tuff o självsäker tar hon striderna och klipper dessutom banden med pappa Ulf Lundell.

Efter några för många artiklar i ämnet pallar inte pappa längre utan pyser ”att nu är bankomaten stängd efter alla år”
Nu får pojkvän Persbrandt kliva in.

Lätt att vara tuff o självständig när man är omgiven av pengastinna män.

Citera
2020-05-10, 14:06
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Lite fishy, kan det stämma att Sanna Lundell och 19 åriga dottern Olga och någon annan kvinna på 40+ bor i en 23 kvadratmeter liten 1 rok? På Värtavägen 72?
Hon är åtminstone inte skriven på Persbrandts adress i Sorunda. Var hon verkligen bor, vet jag inte.
Citera
2020-05-10, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Hon är åtminstone inte skriven på Persbrandts adress i Sorunda. Var hon verkligen bor, vet jag inte.

Hon är skriven på en 23 kvadratmeter liten 1:a med sin 19 åriga dotter sedan 3 år tillbaka och sedan mindre än ett år tillbaka dessutom en 40+ kvinna.

Sanna fick väl en baby förra året med Micke? De har väl 3 barn sedan tidigare? Får hon bidrag eller varför skenskriver hon sig på Värtavägen? Är det inte hon som alltid säger att man ska följa regler och lagar?
Citera
2020-05-10, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Har alltid varit så jevla noga med att klara sig ekonomiskt själv. Pröjsa sin egen hyra mm vid Nytorget när hon levde särbo m Persbrandt.
Tuff o självsäker tar hon striderna och klipper dessutom banden med pappa Ulf Lundell.

Efter några för många artiklar i ämnet pallar inte pappa längre utan pyser ”att nu är bankomaten stängd efter alla år”
Nu får pojkvän Persbrandt kliva in.

Lätt att vara tuff o självständig när man är omgiven av pengastinna män.

När förundersökningen mot Micke låg på flashback och det fanns telefon och sms listor från hans telefon så kunde man se samtal från Sanna och sedan swish/banköverföring. Det var rätt kul att se. Någon som har fup:en kvar? Så nej hon är inte självständig.
Citera
2020-05-10, 15:00
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Hon är skriven på en 23 kvadratmeter liten 1:a med sin 19 åriga dotter sedan 3 år tillbaka och sedan mindre än ett år tillbaka dessutom en 40+ kvinna.

Sanna fick väl en baby förra året med Micke? De har väl 3 barn sedan tidigare? Får hon bidrag eller varför skenskriver hon sig på Värtavägen? Är det inte hon som alltid säger att man ska följa regler och lagar?
Så sent som i vintras uppgav hon sig bo på Stora Lundby. Då var de förlovade.

Citat:
Jag var sugen på att köpa detta ställe redan fyra år innan vi faktiskt köpte det, berättar Sanna med minstingen Fox, 11 månader, i famnen.

– Men då var tajmingen inget vidare. Jag och Micke var särbor, vår relation var strulig och hela tiden på gränsen till att ta slut. Sedan dök det upp på marknaden igen och då kände jag att det var meningen!

De har två barn sedan tidigare. Hon tog med sig en tidigare produkt i boet. Så totalt fyra, jo.

https://skonahem.com/inspirerande-hem/sanna-lundell-visar-upp-sin-gard-vi-pratar-om-att-gifta-oss-har/
Citera
2020-05-10, 15:15
Medlem
Bacchus94s avatar
Fox...vilket fint namn.
Citera
2020-05-10, 15:19
Bannlyst
Har hon och Uffe ingen kontakt?
Citera
2020-05-10, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Har hon och Uffe ingen kontakt?

Hon får ju pengar av Micke nu.
Citera
2020-05-20, 10:31
Medlem
SL ger intryck av att vara rätt präktig och snusförnuftig. Vill gärna framställa sig som vän. Men tror att hon vet vad hon vill och går för det. Enligt Persbrants biografi blev hon på smällen med honom redan efter några få månaders bekantskap. Jag ska behålla det, var hennes besked till den missbrukande Persbrant, som dessutom fortfarande var i relation med Maria Bonnevie. SL skulle ha honom helt enkelt och har inte släppt taget sedan dess.

Något med henne som får mig att tänka på en sur kontrollerande tant.
Citera
2021-03-04, 22:47
Medlem
Verkar enormt labil efter vad jag har förstått av bekanta.
Noll självinsikt.
Fiskar efter pengar.
Senast redigerad av Ernes-ine 2021-03-04 kl. 22:49. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in