2020-05-09, 23:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Glas sa i sin live ikväll att han och Jockeboi haft lite "diskussioner" sen han kom ut, och därmed inte verkade vänner riktigt. Undrar vad det kan ha handlat om egentligen?

Herpes, skall jag vara ärlig så har jag bara otrevliga aningar om Jockiboy. Redan när han var inne i huset så fick jag den där gnagande olustkänslan. Kan inte peka på vad men killen känns inte äkta alls. Kan ju vara så att hans hårda leverne satt sitt spår på på hans omdöme. Visst kan jag ha fel men skulle aldrig chansa på honom.
2020-05-09, 23:07
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dic3man
Vet vi inget om deras?
40-50 kameror (eller hur många det nu är dygnet runt) hjälper iaf den del wont you say?
Haha..okej... Vi ser det vi ser. .. vi önskar det vii önskar . Iaf jag önskar det kan bli nåt mer än vänskap men det får vi allt vänta och se om det sker. Annars är de de bästa vänner jag sett 👌
2020-05-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Haha..okej... Vi ser det vi ser. .. vi önskar det vii önskar . Iaf jag önskar det kan bli nåt mer än vänskap men det får vi allt vänta och se om det sker. Annars är de de bästa vänner jag sett 👌
Det har jag aboslut inga problem med all lycka till dom isf.
Tror inte det kommer bli så på utsidan dock.

Jag stör mig också på alla "jag älskar dig", fucking love you etc etc och kramar kors och tvärs där inne (och i nästa veva snackar man skit om varandra).
Man lever 24/7 så fine jag har gjort lumpen och där blev man också EXTREMT tight efter bara ngn vecka dygnet runt med varandra (idag har jag inte kontakt med ngn av dom).
Visst kul om jag kan träffa ngn därinne som jag kan ta en bärs med eller kanske ngn booty call med men tro att det per automatik kommer bli riktiga vänner (när "C kändisdimman har lagt sig") i en sån miljö är rätt naivt IMO.
Senast redigerad av Dic3man 2020-05-09 kl. 23:17.
2020-05-09, 23:14
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Glas sa i sin live ikväll att han och Jockeboi haft lite "diskussioner" sen han kom ut, och därmed inte verkade vänner riktigt. Undrar vad det kan ha handlat om egentligen?

Jocke har inte varit något fan av Glasman. Minns att han sagt det förr.
Bara hoppas Jocke vill se Sami som vinnare.
2020-05-09, 23:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Oddsen hos alla spelsajter säger ju att Sami kommer vinna men skulle dom göra en fuling (vilket iofs skulle förvåna mig men inte jättemycket) så kan det bli kalabalik då det är en hel del pengar inblandat från diverse spelsajter.

Det finns inga deals under bordet mellan Tv4 och svenska spelbolag. (Som någon skrev)

Om röstningen imorgon gäller UTröstning så kommer Sami's chanser på vinst i BB2020 sjunka och därav oddset öka drastiskt under dagen.

Han är bränd, tyvärr.
2020-05-09, 23:16
Medlem
Fp
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 23:29.
2020-05-09, 23:16
Medlem
Moscow99s avatar
Så, Mergim är rasist och kvinnohatare. Amilia är narcissist. Lennie är konflikträdd. Frida är traumatiserad. Jasmine är curlad och bortskämd. Sami är nykterist och bitter. Victoria är en skvallerkärring. PW är helt jävla uppfuckad!

Fan, har inte produktionen lyckats i sin casting i alla fall? 🤔
2020-05-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det finns inga deals under bordet mellan Tv4 och svenska spelbolag. (Som någon skrev)

Om röstningen imorgon gäller UTröstning så kommer Sami's chanser på vinst i BB2020 sjunka och därav oddset öka drastiskt under dagen.

Han är bränd, tyvärr.

Jag säger då inte en chans i helvete :-)
Premisserna du nämner är ju inte en nyhet hos spelbolagen givetvis och oddsen är ju därefter.
Men visst om du är säker så sätt en lax så har du 10 lax på tisdag :-)
2020-05-09, 23:20
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Det har jag aboslut inga problem med all lycka till dom isf.
Tror inte det kommer bli så på utsidan dock.

Jag stör mig också på alla "jag älskar dig", fucking love you etc etc och kramar kors och tvärs där inne (och i nästa veva snackar man skit om varandra).
Man lever 24/7 så fine jag har gjort lumpen och där blev man också EXTREMT tight efter bara ngn vecka dygnet runt med varandra (idag har jag inte kontakt med ngn av dom).
Visst kul om jag kan träffa ngn därinne som jag kan ta en bärs med eller kanske ngn booty call med men tror att det per automatik kommer bli riktiga vänner (när "C kändisdimman har lagt sig") i en sån miljö är rätt naivt IMO.

Fint du kan önskelycka dom i så fall 👍👊

Tror mycket är sånt man säger ... Är man van det så slänger man nog mer med det än om man inte är van det. Julia, jassa,mergim, Frida,virran och jag gu hur många som sagt så.
Verkar ju som de som åkt ur kan ta en bärs, utan att de har några agg alls. Skönt gäng!
2020-05-09, 23:20
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jocke har inte varit något fan av Glasman. Minns att han sagt det förr.
Bara hoppas Jocke vill se Sami som vinnare.

Finns en historia mellan Glasman's närmaste vän och Jockiboi. Vi snackar hat här.

Hon har dock ingenting med BB att göra så för min del droppar jag varken namn eller vad det handlar om. Hela deras bråk (som alla Jockibois bråk) finns på nätet för den som orkar söka.
2020-05-09, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Fint du kan önskelycka dom i så fall 👍👊

Tror mycket är sånt man säger ... Är man van det så slänger man nog mer med det än om man inte är van det. Julia, jassa,mergim, Frida,virran och jag gu hur många som sagt så.
Verkar ju som de som åkt ur kan ta en bärs, utan att de har några agg alls. Skönt gäng!

Absolut jag skulle nog kunna och även vilja ta en bärs i närtid (efter programmets slut och snacka minnen) med dom jag tvingats genomleva helvetet med en eller två ggr men sen vettevan om jag vill se dom igen :-)
2020-05-09, 23:26
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Absolut jag skulle nog kunna och även vilja ta en bärs i närtid (efter programmets slut och snacka minnen) med dom jag tvingats genomleva helvetet med en eller två ggr men sen vettevan om jag vill se dom igen :-)
Haha jag fattar.😜.. Men kan ju bli en helt annan grej utanför som dom andra har sagt 😊👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in