2020-05-09, 22:42
Medlem
Vilka här tror att mergim är rasist mot svarta???????
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Ja, hon kan aldrig ha en seriös konversation. Tror inte Martin och hon kommer hålla särskilt länge på utsidan. Dom är på så olika nivåer. Martin kunde ju ha seriösa konversationer i huset med Sami t ex och man märkte att han var en vettig snubbe. Medan Jassa är 14 år mentalt och är oseriös hela tiden.
Men, Frida ska fortfarande ut på måndag!

Är helt på din linje ang Martin och hon. Frida ska absolut ut på måndag, nu är det fan nog
Medlem
Ska jassa också börja köra på ”jag har lån”
2020-05-09, 22:43
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jag fAttar inte vad BB sysslar med. Dom har redan en utegårdskamera. Kan vi få se på va dom andra gör istället där de inte finns kamera wtf

Ja exakt!!!!
2020-05-09, 22:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sjukt hur rasistiska alla var mot alex

Vi är nog inte ofta överens men jag håller med dig i det här fallet. Pink Ladies har inte bara kallat Alex för massa skit utan de flesta andra. Nu fortsätter Amilia bittert sitt korståg med taskspel. En trött kvinna som är ensam och behöver spy ut mögel. Så härligt att hon åkte.
2020-05-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Varför är inte produktionen ett samtalsämne? Fattar ni inte att dem kommer bränna Sami ASAP?

Försökt nämna detta senaste dagarna men det fortsätter dillas med "märgim o leny e fan böggar!!!" och "amellia följär martin på innsta" sida efter sida.

Sami kommer aldrig tillåtas vinna den här säsongen. Tv4 vet att Sami troligtvis ryker redan imorgon när samtliga av de andra 4 deltagarnas fans röstar UT honom. Det finns en anledning till att produktionen ändrar tillvägagångssätt i röstningarna vecka efter vecka, dem har fingrar med i spelet. Händer det inte imorgon så händer det någonstans på vägen mot den 18e.

Och här inne är det fortsatt snack om kiss och bajs.
Sami är vinnaren i produktionens ögon är övertygad om det faktiskt. Tror de har deals under bordet med spelbolagen och där är Sami storfavorit på alla bettingsidor. Oroa dig inte, vi ser till att Sami vinner! Han har störst stöd av tittarna. Hoppas bara inte de ändrar sig. Åker Mergim ut innan finaldagen är det dåligt för Sami då Lennie kommer ha alldeles för stort stöd och då kan de inte rigga eftersom det är finalen.
2020-05-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi är nog inte ofta överens men jag håller med dig i det här fallet. Pink Ladies har inte bara kallat Alex för massa skit utan de flesta andra. Nu fortsätter Amilia bittert sitt korståg med taskspel. En trött kvinna som är ensam och behöver spy ut mögel. Så härligt att hon åkte.
Hon är en tragisk människa som inte ens har bra kontakt med sin familj.
2020-05-09, 22:47
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siwr
Ska jassa också börja köra på ”jag har lån”

Den har hon kört många gånger. Hon ska täcka sitt, sin familjs och alla hennes vänners lån med cashen. Rena rama Robin Hood.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Ja exakt skådespeleren ska ut!! Hon är så hungrig på pengarna och tror att hon är så omtyckt snälla du hade åkt ut om man fick rösta ut när du satt mot Martin..😂

Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Ni flashbackare är ju fan helt pantade. Det är ju självklart att Jasmine ska ut på måndag

Alla som vill ha Sami kvar planerar enligt nedan

Vi röstar ut Frida
Vi röstar kvar Sami
Medlem
Eagle35s avatar
Kan dom byta dc kameran vill inte höra när Jasmine säger hon behöver pengarna för det skulle hjälpa henne, tror hon verkligen hon kan påverka oss att rösta på henne? Hon vet att det funkat i BB innan och tror hon ska kunna påverka oss 😂 alla behöver pengarna inte bara du snälla lämna på måndag!!
Senast redigerad av Eagle35 2020-05-09 kl. 22:49.
2020-05-09, 22:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Jahaa.. fan skönt du betättde det 😂 vad är det specifikt jag inte fattar då gubben. ?

Du har säkert föräldrar som bör fostra dig något bättre än att fråga okända på nätet om råd. Ta med nallebjörnen och krama dom istället. Ingen här inne önskar dina våta drömmar
2020-05-09, 22:49
Medlem
Vilka tror att mergim är rasist mot svarta????

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in