2020-05-09, 22:20
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag har absolut inget emot Lennies och Mergims relation, det är deras liv och deras val. Jag bara noterar det som jag ser och skriver om vad jag tycker. Alla har en bild om sin kärlekssaga, många tror sig att ha det som krävs för sin egen saga men ytterst få har den mognaden som krävs för en vuxen parrelation.

Det är bra att Amilia har insett att hon inte kan bli kär som andra. Enl henne är Lennie av samma sort. Det finns många andra som hon som bara skyller på att de inte hittat den rätte än när de misslyckas i sina relationer, utan att inse att de inte kan bli kära. En bra och vanlig ursäkt för den bristen är att man alltid "blir kär" i omöjliga objekt och då blir det ju inget när den andre inte vill. Då behöver man inte känna av sin egen brist, man lägger hela skulden på den andre. Och man fortsätter hela livet att "bli kär" i fel person i värsta fall. De som kan älska och bli kära hittar alltid ngn likadan och blir ett par.

Absolut du har helt rätt i mycket!
Ja. Tänka mig att lennie aldrig blivit kär "på det normala " sättet. Visst.

Man behöver inte fastna i fel personer.so.jac skrev. opposite attract.. ibland gillar människor att försöka förstå andra. Gillar att hjälpa och först på de som är helt annorlunda och inte det minsta tråkiga
2020-05-09, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Men som jag fattar det nu då ..så tycker alla att Lennie och Mergims relation är helt okej ?

Absolut! Inget fel på deras relation, de får vara vad de vill till varandra.

Problem med Mergims aggressionsproblematik och vissa ordval bara (obs: syftar ej till det som stod i Aftonbladet).

Helt och hållet ärligt svar från min sida, tror att majoriteten här inne håller med.
2020-05-09, 22:22
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad har han kallat Mergim? Så vadå du tycker inte fan att det är rasistiskt att kall en svart man för gorilla och apa??
Om du inte sett liven och vad Alex sa och höll på.med mot han så får det va.hsn har ju bett om ursäkt på utsidan så ska inte ens ta upp det
2020-05-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
För han var på honom hela jävla tiden svårt att fatta eller? Han provocerade Mergim och han ville bråka med honom 💯 och 42 är hans sko han ville alltså slänga den på honom för han höll på mot honom hela tiden det var inte mergim som gick efter han eller hur? Han är ingen rasist varför har du fastnat på det? Kan du visa när han sa gorilla till han? Har missat det men bara för han sa gorilla så betyder det inte att man är rasist för fan..
Vadå på honom hela tiden vad fan gjorde han mot honom? Han pratade knappt med honom sista veckan och undvek mergim och amilia
2020-05-09, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Jag fAttar inte vad BB sysslar med. Dom har redan en utegårdskamera. Kan vi få se på va dom andra gör istället där de inte finns kamera wtf

Eller hur! Jag väntar ju på att få se Sami i baddräkt, inte på att bli vräkt från lägenheten av utegårdens gälla skratt och skrik.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-05-09 kl. 22:27.
2020-05-09, 22:24
Medlem
Skönt att BB snart är över faktiskt. Är trött på varenda jävel där inne förutom Sami typ.
Kan DC snälla byta kamera, orkar inte lyssna på dom här två.
2020-05-09, 22:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Du verkar ha en enormt sned syn på detta. Tycker så synd om dig 😔
HUUUR kan du på riktigt inte önska alla att må bra.när du t.o.m har din"vän"här inne som har en bror som är r gay. ... Mår seriöst illa ..

Du bör tänka till ett par gånger. Det är ett sjukt beteende med en gammal skit att spana inte skinkorna på en ung grabb. Har inget med gay att göra. Du skriver sjuka kommentarer som inte ger något alls i tråden så kryp tillbaka till bajshålet du kom ifrån.
2020-05-09, 22:25
Medlem
Jassa är så korkad, hur orkar någon ens prata med henne?! Frida pratar och förklarar förklara något seriöst åt henne, så sitter stolpskottet bredvid och ”OH MY GOOOD FRIDAAA VAAA OH MY GOD”

Edit: lägg till en rap efteråt också
2020-05-09, 22:27
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Absolut! Inget fel på deras relation, de får vara vad de vill till varandra.

Problem med Mergims aggressionsproblematik och vissa ordval bara (obs: syftar ej till det som stod i Aftonbladet).

Helt och hållet ärligt svar från min sida, tror att majoriteten här inne håller med.
Skönt höra 😘tror du inte hans aggressiva problem handlar om hand känslor kring detta. HELT SJUKT att så många änder det emot han...mår såååå illa 😔 fattar såklart att det inte gäller dig
2020-05-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jassa är så korkad, hur orkar någon ens prata med henne?! Frida pratar och förklarar förklara något seriöst åt henne, så sitter stolpskottet bredvid och ”OH MY GOOOD FRIDAAA VAAA OH MY GOD”

Fan skrattade ut högt. Precis så låter det faktiskt. Hon och Mergim hade varit ett fantastiskt kärlekspar om Mergim inte varit gay. De är exakt likadana.
2020-05-09, 22:29
Medlem
Ni flashbackare är ju fan helt pantade. Det är ju självklart att Jasmine ska ut på måndag
2020-05-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Jag tycker Jassa har rätt som säger till Frida att inte vara så konflikträdd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in