Citat:
Ursprungligen postat av
AttCza
Jag tillhör den yngre åldersgruppen i samhället, det vill säga under 35.
Jag måste medge att jag inte har tagit viruset på allvar vid början, eftersom jag inte är tjock, har inte diabetes, högt blodtryck och så vidare.
Däremot började jag ta viruset på allvar efter att jag började läsa om virusets permanenta skador. Viruset kan ge permanenta lever och/eller hjärtskador. Jag tror att FHM borde varna människor för covids långsiktiga konsekvenser. Jag undrar varför de inte gör det? Beror det på att det inte finns tillräckligt med bevis på att viruset kan ge permanenta skador?
FHM utför den uppgift de tilldelats av Sveriges styrande regim. Deras enda uppgift är att hålla undersåtarna lugna. Sveriges styrande valde fel väg. Medvetet. De har aldrig tänkt stänga landet. Därför går allt ut på att hålla massan lugn. Då kan man inte börja upplysa folket om sådant som permanenta skador.
"Håll er lugna, det här är bara en vanlig förkylning, inget att bry sig om, fortsätt arbeta och betala skatt."
Sveriges resurser är slut. Ladorna är tomma. Pengarna har gått och går till "annat".