Citat:
Ursprungligen postat av
herpesvårta
Blir satans irriterad på BB för den där rubriceringen i appen men vad hade man förväntat sig från en produktion som har särbehandlat deltagare och vinklat hela säsongen.
Tror att de definitivt kommer ge Sami ett par riktigt jobbiga frågor idag i lögndetektorn. Negativt belysta.
Även tittarfrågorna imorgon kommer vara betydligt vassare än Mergims mjuka frågor som han fick av rädsla att sabba hans sköra självkänsla.
Vad tänker du med jobbiga frågor? Hans bakgrund? Jag tror ju inte att det är jobbiga frågor alls för Sami. Måhända att han inte är lika smord i mun som Amelia, men jag tror ju att Sami fixar att svara ärligt och rakt med bra ordval även där och tror inte att det är jobbigt för honom. Möjligtvis beroende på hur frågorna är formulerade där ett längre svar och resonemang behöver föras. Annars tror jag inte att Sami har så mycket han behöver svara på som kan anses jobbigt.
Men överlag, så ser man ganska tydligt att produktionen gärna vill se mergim och lennie, jasmine och frida före sami som vinnare och frågorna kommer att vara därefter.