2020-05-09, 10:50
Medlem
sami är ju faktiskt söt med sitt fis&toalettmannens facilitetsservice ab
2020-05-09, 10:59
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Nu börjar spelet för att alla ska tycka synd om honom igen så han kommer närmre miljonen. Han sa i bikten att han inte bryr sig om pengarna utan bara att han och Lennie står i final tillsammans och att det nu är det uppfyllt! Sen går han ut och röker med Jasmine och säger att han HAR tänkt på pengarna och än mer sista veckan..?!! Så nu är jag benägen att tro att Mergim kommer få Lennie att må dåligt denna vecka och inte kunna prestera så mycket gott till oss tittare. Hoppas bara Lennie kan fatta detta för en gångs skulle och umgås med Sami och Jasmine istället. Frida och Mergim kan ligga och gosa.
Det skulle han aldrig göra. Han skulle ge vinsten till Lennie utan att tveka så mkt som han betyder för han. Helt säker. Därför det blir så känsligt med allt..
Senast redigerad av Emmvalentine 2020-05-09 kl. 11:07.
2020-05-09, 11:02
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim är en stor skit ska med glädje se på när han missar miljonen, han kommer med all säkerhet kräva Lennie på hälften om Lennie vinner.
Det är jag helt säker han aldrig skulle kräva. 😂
Han unnar veeeerkligen Lennie att vinna pengarna
2020-05-09, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hon som ska vara så jävla snäll och god! Det normala om man vara snäll är att inse att de gjort fel och städat upp det omedelbart. Inte hetsa Sami att träna för att se reaktionen. Och sedan stå och fnissa när de ”hjälper till att städa”. Förstår att Sami är sur på riktigt!

Jag har inte sett avsnittet men om de smetade vikterna med ngt kunde Sami ha skadat sig allvarligt. Är det de ville, skada honom för att få bort honom? Det här var det lägsta, Frida har visat sitt rätta ansikte, hon är ingen snäll människa, utan för jävlig. Hur korkad kan man vara? De här borde få negativa konsekvenser för tjejerna, alla borde förstå Samis ilska.
2020-05-09, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja frida och jassa fick precis det resultatet dem var ute efter

Hur korkad kan man vara, att se händelsen som ngt tjejerna skall tjäna på? Händelsen borde resultera till Samis fördel om man har ngn rättvisa i världen, det skall inte löna sig att vara taskig. Fast man har ju sett att människor är inte så korkade som man tror, utan ännu mer korkade!
2020-05-09, 11:31
Medlem
askungens avatar
Har inte tittat på liven idag förrän nu, har boxutmaningen varit?
2020-05-09, 11:33
Medlem
haha kolla kommentarerna på bbs insta frågaorna till sami en del folk är verkligen helt bakom flötet
2020-05-09, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Den här kvällen kommer sluta med att Frida gråter över att Sami är arg på henne.

Och vad fan väntade den jävla pucko efter vad hon gjort?? Noll förståelse för andras känslor och reaktion. Hoppas att alla förstår att det är normalt att bli arg p g a vad de gjorde. T o m jag blir arg när jag läser här om vad de gjorde. Har lust att åka till Farsta och kasta ut idioterna med egna händer!
2020-05-09, 11:38
Medlem
herpesvårtas avatar
Blir satans irriterad på BB för den där rubriceringen i appen men vad hade man förväntat sig från en produktion som har särbehandlat deltagare och vinklat hela säsongen.

Tror att de definitivt kommer ge Sami ett par riktigt jobbiga frågor idag i lögndetektorn. Negativt belysta.
Även tittarfrågorna imorgon kommer vara betydligt vassare än Mergims mjuka frågor som han fick av rädsla att sabba hans sköra självkänsla.
2020-05-09, 11:38
Medlem
2011 topp 5 deltagare: Simon, Peter, Martin, Sara o Chrille.

Jämför detta med årets upplaga. Totalt färglösa människor och ett hån mot BBs historia. Tv4a borde skämmas djupt. Snubben som glider runt i Adrian hammond-liknande kläder. Det är 10 år för sent. Mergym överlag en allmänt oskön kille bara. Frida nog den tröttaste individen all time high. Jasmin konstantbölar vilket jag personligen har väldigt svårt för. Inte ens sami hade passat in då han känns för dokusåpakåt. Tror enbart patsy hade 2011 års potential. Synd att bögen stack.
2020-05-09, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Blir satans irriterad på BB för den där rubriceringen i appen men vad hade man förväntat sig från en produktion som har särbehandlat deltagare och vinklat hela säsongen.

Tror att de definitivt kommer ge Sami ett par riktigt jobbiga frågor idag i lögndetektorn. Negativt belysta.
Även tittarfrågorna imorgon kommer vara betydligt vassare än Mergims mjuka frågor som han fick av rädsla att sabba hans sköra självkänsla.

ja klart han kommer grillas det fattar ju alla bb gör allt för att han ska se dålig ut inför på måndag
2020-05-09, 11:45
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Vad tänker du med jobbiga frågor? Hans bakgrund? Jag tror ju inte att det är jobbiga frågor alls för Sami. Måhända att han inte är lika smord i mun som Amelia, men jag tror ju att Sami fixar att svara ärligt och rakt med bra ordval även där och tror inte att det är jobbigt för honom. Möjligtvis beroende på hur frågorna är formulerade där ett längre svar och resonemang behöver föras. Annars tror jag inte att Sami har så mycket han behöver svara på som kan anses jobbigt.

Men överlag, så ser man ganska tydligt att produktionen gärna vill se mergim och lennie, jasmine och frida före sami som vinnare och frågorna kommer att vara därefter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in