2020-05-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Du är nog en hedersknyffel ut i fingerspetsarna. Har du någon gång gått mot röd gubbe? Troligtvis inte, att kasta så mycket skit på en så populär programledare, " utan någon som helst vetskap" om vad du yrar om, platsar inte ens i syföreningen flitiga fingrar.

så du menar att alla metooar? alla?

populär programledare, Timell va också populär, Soran en kul komiker, sen kom sanningen fram. igen.
Citera
2020-05-08, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Jo, vi behöver såna som Lasse i rutan. Fan va du tjatar om ditt jävla "metoomän".. MeToo var ett fiasko, från början.. Kapten klänning? Alltså... Han åkte dit för våldtäkt, Lasse har inte ens varit anklagad för det.

Det är inget konstigt med att åka till Brasilien. Men du vill säkert ha det till att han våldtog kvinnor där.. DU är fan den som borde sitta inlåst.

metoo är inget fiasko, inte någonstans faktiskt. För metooande män var det ju det iof, fiasko när deras beteende blev känt..
Citera
2020-05-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ja, att du litar på praktikanterna har framgått med all tydlighet. Det är det dock inte alla som gör, inkl jag. Jag var inte där, inte du heller. Men enligt åklagaren har inget brott skett. (Åklagaren säger alltså inte nånting om bevis).

Att han ber om ursäkt innebär inte att han erkänner att han gjort något brottsligt, vilket flera andra försökt förklara för dig.. Så det är far from case closed.

Låt mig ställa en fråga till dig. Jag utgår pga ditt nick från att du är man.
Om någon random tjej skulle anklaga dig för våldtäkt, skulle du då lyssna och tro på henne, och förvänta dig att andra gör samma sak, eller hur skulle du reagera?

som vanligt, två tjejer berättar oberoende av varandra, du tror inte på dessa utan på en metooman som ändrar sin historia hela tiden....

jo, hans ursäkt visar tydligt att han erkänner. det går ju inte ens att argumentera kring det.

nu har två praktikanter anmält honom för sexuella trakasserier 2012 och 2013, inga random tjejer utan kvinnor som han trakasserat på jobbet.
Citera
2020-05-08, 17:40
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
som vanligt, två tjejer berättar oberoende av varandra, du tror inte på dessa utan på en metooman som ändrar sin historia hela tiden....

jo, hans ursäkt visar tydligt att han erkänner. det går ju inte ens att argumentera kring det.

nu har två praktikanter anmält honom för sexuella trakasserier 2012 och 2013, inga random tjejer utan kvinnor som han trakasserat på jobbet.

Citat:
metoo är inget fiasko, inte någonstans faktiskt. För metooande män var det ju det iof, fiasko när deras beteende blev känt..

Nej, hans ursäkt bevisar inte att han gjort något brottsligt. Att DU sen inte kan argumentera vet vi sen innan. Nej, jag tror inte på de. Eftersom åklagaren kommit fram till att inget brott ägt rum. Alltså inte för att bevisen varit för svaga utan för att inget brott begåtts.

Jag noterar att du är för feg för att svara på min fråga...
Citera
2020-05-08, 18:02
Medlem
thaimans avatar
Citat:
så du menar att alla metooar? alla?

populär programledare, Timell va också populär, Soran en kul komiker, sen kom sanningen fram. igen.
Går ej att jämföra
Citera
2020-05-09, 07:13
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Betydligt bätttre än honom, men det gör ju 95 procent av Sveriges befolkning lågt räknat så det säger ju inte så mycket egentligen. Särskilt charmig tycker jag inte heller att han är, däremot sympatisk, men det är ju de allra flesta människor också, så det är inte heller något som utmärker honom direkt. Och kvicktänkt tycker jag inte heller att han verkar vara för den delen. Jag har absolut ingenting emot Kronér på ett personligt plan dock.

Och på " vilket plan" ligger din kritik då?
Citera
2020-05-09, 07:15
Medlem
FindAways avatar
[quote=Teleslinga|71488462]
Citat:
VA? Berätta mer! Källa?
De där har fan inte jag skrivit😡
Citera
2020-05-09, 07:26
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Så, större brottslingar ha eget fria, från både mord och våldtäkter trots stark bevisning, här är det två praktikanter som sagt ifrån.

Han vill be om ursäkt, med andra ord vet han att han gjort fel. Case closed.

Vad har han gjort? Berätta, jag är intresserad.
Citera
2020-05-09, 08:22
Medlem
Citat:
Nej, hans ursäkt bevisar inte att han gjort något brottsligt. Att DU sen inte kan argumentera vet vi sen innan. Nej, jag tror inte på de. Eftersom åklagaren kommit fram till att inget brott ägt rum. Alltså inte för att bevisen varit för svaga utan för att inget brott begåtts.

Jag noterar att du är för feg för att svara på min fråga...

jo. hans ursäkt bevisar allt. du vet det. han vet det. alla vet det.
Citera
2020-05-09, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Går ej att jämföra

hahaha, går VERKLIGEN att jämföra. alla dessa tre. + alla andra metoomän.
Citera
2020-05-09, 08:53
Medlem
FindAways avatar
Citat:
hahaha, går VERKLIGEN att jämföra. alla dessa tre. + alla andra metoomän.
Då vet vi
Citera
2020-05-09, 11:10
Medlem
Kongruensbojds avatar
När Lasse var med i På rymmen på TV4 (med Martin Timell som programledare!) gjorde Hjalle & Heavy en låt om honom där de skanderade ”han jagar på sitt eget manér – Lasse Kronér”.

Och det verkar ju stämma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in