2020-05-08, 10:54
Medlem
Personen som nå er pågrepet har ifølge flere medier skrevet på ulike forum på nett om både kryptovaluta, kidnapping ++. Noen som kan finne brukernavn på fyren og linke til disse innleggene?
Citera
2020-05-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Vanskelig..
Kan de ha omformulert det?

Kanskje. For jeg finner det heller ikke
Citera
2020-05-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biesen
Personen som nå er pågrepet har ifølge flere medier skrevet på ulike forum på nett om både kryptovaluta, kidnapping ++. Noen som kan finne brukernavn på fyren og linke til disse innleggene?
Jeg vet ikke hvordan man finner det. Har vedkommende i så fall tilegnet seg kunnskap som han trengte i forbindelse med forbrytelsen ved å skrive på forum, og så har politiet funnet ut av det?
Citera
2020-05-08, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UkjentNordmanOslo
Kanskje. For jeg finner det heller ikke
Kan være på engelsk forum tenker jeg?
Citera
2020-05-08, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det har förmodligen varit omöjligt att smyga sig på huset utan att synas. Naturligtvis finns risk för suicid o eldstrid. Men den här killen behöver de levande.

Det hoppas jag de skrivit i sin överklagan i varetektsfrågan också. Risken för suicid är större än övriga risker.

Ja, større risiko, man vet jo aldri.
Citera
2020-05-08, 10:59
Medlem
Citat:

Dette virker som en idiot i så fall? TH ville vel ikke lagt noe i hendene på en slik fyr? Det henger ikke på greip.
Citera
2020-05-08, 11:02
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/op2lQg/loerenskog-saken-dette-er-den-drapssiktede-mannen-med-krypto-kunnskap

Avslørt seg selv på IT forum?

Ingen härinne som ”saknas”?

Killen är ju direkt suspekt givet kopplingen till hagen. Och måste utredas. Nån måste ju ha begått brotten. En dam kan försvinna men allt runt om måste ju någon iddats utföra.

Polisen lär märka efter 23 sekunder om han samarbetar eller inte.
Citera
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke. Men her er diskusjonstråder om krypto ink Monero:
https://finansavisen.no/forum/room/Valuta-og-krypto?page=4

https://www.diskusjon.no/search/?q=monero
Citera
Medlem
ExcuseMes avatar
Citat:

Da skal man ikke se bort fra at han har skrevet her også. Uten å dele ut "skyld" (jeg har ingen formening om han er delaktig) forestiller jeg meg at noen gjerne vil dele sin "viten" og "fortreffelighet" med andre, og egentlig avsløre seg selv..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Dette virker som en idiot i så fall? TH ville vel ikke lagt noe i hendene på en slik fyr? Det henger ikke på greip.

Nei dette her er jo en farse.... hvis det stemmer ...
Citera
2020-05-08, 11:05
Medlem
Forseglet døra

Kort tid etter at pågripelsen ble kjent fredag morgen, forseglet politiet hoveddøra til Hagens bolig i Sloraveien i Lørenskog med en liten tape-bit. Årsaken til dette er ukjent.

Hva kan være grunnen til dette?
Citera
2020-05-08, 11:05
Medlem
Her er foruminnlegget
https://imgur.com/a/2T1x9nY

Dette lagde VG sak på, og den muslimske politiadvokaten gikk til pågripelse for. lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in