IT-selskapet til JRU ble slettet i mai 2019 i følge proff.
Ifølge VG har den siktede mannen i 30 årene skrevet følgende på nett: "– Drømmen min er å tilbe livet. Hva livet byr på, endrer seg over tid. Før eller siden finner jeg ut av det, skriver mannen i 30-årene om seg selv."
Noen som kan finne hvilken nettside han har skrevet det på?
VG:
”Ifølge politiet har mannen en relasjon til Tom Hagen, og politiet er kjent med mannens IT- og kryptovalutakompetanse.
– Vi kan bekrefte at pågripelsen er fremskyndet på bakgrunn av lagmannsrettens kjennelse i går. Årsaken til fremskyndelsen er bevisforspillelsesfare. Politiet kan ikke utelukke flere pågripelser, sier påtaleleder Haris Hrenovica i pressemeldingen.”
Ifølge VG har den siktede mannen i 30 årene skrevet følgende på nett: "– Drømmen min er å tilbe livet. Hva livet byr på, endrer seg over tid. Før eller siden finner jeg ut av det, skriver mannen i 30-årene om seg selv."