2020-05-08, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Den addressen som ble nevnt er jo nylig solgt. Sjekker man på eiendomspriser.no så får man opp hvem som kjøpte huset i mars.
Hvis de nye ikke har flyttet inn så kan det vel være at de ikke har endret folkeadresse enda? Så da er det de gamle som bor der?
Citera
2020-05-08, 08:55
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Bra spørsmål. Jeg vil tro alt må på bordet av hva de har, men kanskje ikke ting de ikke er ferdige med. Det spørs om ikke han nå løslates, for så å bli pågrepet på nytt ganske snart. Flere av "ekspertene" antyder dette som en mulighet.
Fikk noen svar i VG sin nye episode av Krimpodden.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/JoX1vR/podkast-verdens-gang

De behöver med all sannolikhet inte lägga fram bevis, som riskerar att äventyra den fortsatta utredningen om den misstänkte blir bekant med dem.

Ergo: de kan nog lägga fram vad de vill. Om det inte uppenbart spiller de inblandades tid.
Citera
2020-05-08, 08:57
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Nå er det som du har trodd, og skrevet alltid. Det er forferdelig.

Jeg må bare spørre, driver du litt gjøn med meg og flere her, nå..?

Jeg har litt dårlige antenner, så jeg må rett og slett spørre, og spørre om hva du mener.
Citera
2020-05-08, 08:58
Medlem
Citat:
Nå er det som du har trodd, og skrevet alltid. Det er forferdelig.

Er det sønnen som er pågrepet
Citera
2020-05-08, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Hvis de nye ikke har flyttet inn så kan det vel være at de ikke har endret folkeadresse enda? Så da er det de gamle som bor der?

Men ifølge eiendomspriser er det en helt annen fyr som har solgt det. Så da må de som står på addressen være leieboere. Da kan det godt hende de bor der enda faktisk.
Citera
2020-05-08, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma

Men ifølge eiendomspriser er det en helt annen fyr som har solgt den boligen.. Så da må de som står på addressen være leieboere. Da kan det godt hende de bor der enda faktisk.
Citera
2020-05-08, 09:03
Medlem
Citat:
Men ifølge eiendomspriser er det en helt annen fyr som har solgt den boligen.. Så da må de som står på addressen være leieboere. Da kan det godt hende de bor der enda faktisk.
Ja, passer inn med beskrivelsene av kompetanse. Studiene opp mot krypto.
Spørsmålet er hvor relasjonen kommer inn?
Citera
2020-05-08, 09:06
Medlem
Citat:

Sønnen bor et steinkast (fenstad) unna der hvor de pågre mannen i 30 årene idag. Hva er sannsynligheten for det!?
Citera
2020-05-08, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nå må du fortelle, for her føler jeg at jeg har gått glipp av noe..?!?

Hva har du hørt?

Bare rykter. Det er nok bare relasjon, ikke familie. Men får se nå da. Hva som kommer. De burde vel skrevet "familie", hvis det var det.
Citera
2020-05-08, 09:08
Medlem
Hva fant vi ut at var navnet på Tom Hagens sønn?
Citera
2020-05-08, 09:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Bare rykter. Det er nok bare relasjon, ikke familie. Men får se nå da. Hva som kommer. De burde vel skrevet "familie", hvis det var det.

Herregud, nei, selvfølgelig ville ingen skrevet at personen er i familie med TH, om så han var det.

Men "relasjon" dekker både familie og andre bekjentskaper.

Fortsettelse følger, føler jeg...
Citera
2020-05-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Er det sønnen som er pågrepet

Nei. Visstnok ikke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto