Citat:
Ursprungligen postat av
GormDenGamle
Har også lest de, at hun blev fjernet. Veit vi hvorfor?
Det går rykte at hun begynte å gå på på puben og drakk mere og mere. Men der er, hva vi veit, kun rykten?
Mr. Hagen er en kontrollerende mann. Det har man skjønt gjennom dette med sin bedrift, og de som styrer. Men spørsmålet er om han også var det hjemme?
Vet du at gjennom å følge denne tråden og rykter ellers er jeg veldig enig med deg, spørsmålet blir dag om det å være kontrollense til sist bunnee ut å drepe.personlig atuase3 jeg her, selv om jeg på ingen måte utelukker at TH er gjerningsmannen.
Det vi alle så langt kan være enig i er at TH er et usympatisk menneske. Først og fremst er ektepakten er godt eksempel på det, dernest er TH når han ikke klarer å gi en skikkelig begrunnelse for hvorfor denne siste ektepakten i seg selv mistenkelig.
Jeg tror faktisk ikke det er uenighet i at TH først og fremst var opptatt av penger og hvordan se de vokse.
Samtidig bør man kanskje klare å skille usympatiske TH fra det som har skjedd
Det er fortsatt en mulighet for at AEH faktisk ble kidnappet med de konsekvensene det har for hennes ektemann.
Jeg venter hver dag på at TH skal slippe denne kontrollen på pengene sine til fordel for å finne hans kone. Fortsatt tenker jeg at gjerrighet overstyrer sunn fornuft desverre.
Jeg tror ikke TH er mannen bak dette men så lenge han lever i sin helt utrolige verden hvor han tror han ikke mistanken mot han styrkes dag for dag når han velger vekk økonomiske institamenetee i denne saken Vet såklart ikke mennesker som har et normalt forhold til penger hva dette dreier seg om
For å si det rett ut er TH i mine øyne en av verdens største drittsekker og kommer til å bli det for ever i mitt liv.
Det betyr så klart ikke at han er skyldig men han fremstår som det jeg ville kalt et patetisk menneske som klamrer seg til sin formue og nekter å betale en dritt for å finne løsninger.
I mine øyne er det så klart trist, Hvis mine antagelser er riktig synes jeg oppriktig synd i hans barn.
Dette er ikke en mann som ønsker sine barn det beste her i livet som de fleste av oss. Dette er en mann som i mine øyne er ganske lik " onkel skrue"
En gang vil barna få tilgang til milliardene men mest sannsynlig kommer dette altfor seint. Ikke fordi barna lever godt uten hans penger men fordi det sier så forbaska mye om hans evne til å sette pris på hva som er viktig her i livet.
Det er høyst usikkert om TH står bak dette, det som er langt viktigere er hans valg av livsstil og hva det medfører
Ingen barn har krav på og få penger fra foreldre, men de fleste barn er det vokste foreldre hat. Jeg tror ikke TH tenkte slik, jeg tror at TH uavhengig av egen livstil ikke er særlig glad i sine barn desverre..
Det er egentlig bare trist hele greia for disse barna uavhengig av sitt syn på sin far ikke klarer å se han objektivt. Skal jeg være ærlig ser jeg ikke på menneske TH som et skikkelig menneske men en maskin uten følelser og mine tanker går faktisk til disse barna som tross rikdom måtte vokse opp under slike forhold.