2020-05-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
De to David-ene er venner, jeg la også merke til det. Kanskje det er et vanlig navn. Begge har tilknytning til skolen i hvert fall, og det er ikke tvil om hvilken David som har tagget VE, og angitt at de var sammen på skolen. Det ser du av bildet jeg la ut.

Nå har jeg studert bildene og det er samme fyren men han har to FB profiler.
Citera
2020-05-23, 00:23
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Nå har jeg studert bildene og det er samme fyren men han har to FB profiler.
Å takk, da slipper vi i hvert fall den forvirringen.
Citera
2020-05-23, 00:24
Medlem
https://cz.linkedin.com/in/david-zet%C3%ADk-a176074b
Citera
2020-05-23, 00:32
Medlem
Slettsnokens avatar
TH kan ikke ha visst om 0910 sms’n og ingen andre enn AEH ville sendt den, så hun må ha vært i live på det tidspunktet.
Citera
2020-05-23, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Har også lest de, at hun blev fjernet. Veit vi hvorfor?
Det går rykte at hun begynte å gå på på puben og drakk mere og mere. Men der er, hva vi veit, kun rykten?
Mr. Hagen er en kontrollerende mann. Det har man skjønt gjennom dette med sin bedrift, og de som styrer. Men spørsmålet er om han også var det hjemme?

Vet du at gjennom å følge denne tråden og rykter ellers er jeg veldig enig med deg, spørsmålet blir dag om det å være kontrollense til sist bunnee ut å drepe.personlig atuase3 jeg her, selv om jeg på ingen måte utelukker at TH er gjerningsmannen.
Det vi alle så langt kan være enig i er at TH er et usympatisk menneske. Først og fremst er ektepakten er godt eksempel på det, dernest er TH når han ikke klarer å gi en skikkelig begrunnelse for hvorfor denne siste ektepakten i seg selv mistenkelig.
Jeg tror faktisk ikke det er uenighet i at TH først og fremst var opptatt av penger og hvordan se de vokse.
Samtidig bør man kanskje klare å skille usympatiske TH fra det som har skjedd
Det er fortsatt en mulighet for at AEH faktisk ble kidnappet med de konsekvensene det har for hennes ektemann.

Jeg venter hver dag på at TH skal slippe denne kontrollen på pengene sine til fordel for å finne hans kone. Fortsatt tenker jeg at gjerrighet overstyrer sunn fornuft desverre.
Jeg tror ikke TH er mannen bak dette men så lenge han lever i sin helt utrolige verden hvor han tror han ikke mistanken mot han styrkes dag for dag når han velger vekk økonomiske institamenetee i denne saken Vet såklart ikke mennesker som har et normalt forhold til penger hva dette dreier seg om

For å si det rett ut er TH i mine øyne en av verdens største drittsekker og kommer til å bli det for ever i mitt liv.

Det betyr så klart ikke at han er skyldig men han fremstår som det jeg ville kalt et patetisk menneske som klamrer seg til sin formue og nekter å betale en dritt for å finne løsninger.
I mine øyne er det så klart trist, Hvis mine antagelser er riktig synes jeg oppriktig synd i hans barn.
Dette er ikke en mann som ønsker sine barn det beste her i livet som de fleste av oss. Dette er en mann som i mine øyne er ganske lik " onkel skrue"

En gang vil barna få tilgang til milliardene men mest sannsynlig kommer dette altfor seint. Ikke fordi barna lever godt uten hans penger men fordi det sier så forbaska mye om hans evne til å sette pris på hva som er viktig her i livet.

Det er høyst usikkert om TH står bak dette, det som er langt viktigere er hans valg av livsstil og hva det medfører

Ingen barn har krav på og få penger fra foreldre, men de fleste barn er det vokste foreldre hat. Jeg tror ikke TH tenkte slik, jeg tror at TH uavhengig av egen livstil ikke er særlig glad i sine barn desverre..

Det er egentlig bare trist hele greia for disse barna uavhengig av sitt syn på sin far ikke klarer å se han objektivt. Skal jeg være ærlig ser jeg ikke på menneske TH som et skikkelig menneske men en maskin uten følelser og mine tanker går faktisk til disse barna som tross rikdom måtte vokse opp under slike forhold.
Citera
2020-05-23, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
TH kan ikke ha visst om 0910 sms’n og ingen andre enn AEH ville sendt den, så hun må ha vært i live på det tidspunktet.

Nettopp, og det er det politiet forsøker å nøste opp.
Tar de TH i løgn så er løpet kjørt.
Citera
2020-05-23, 01:00
Medlem
Ingen barn burde vokse opp med en slik far, en ting er å vokse opp i et hjem med lite midler men mye kjærlighet.
Men dette hjemmet besto av AEH som forhåpentligvis evner og gi kjærlighet, men når man ser stumpene av dette forholdet, og det at barna sitter igjen med en far som ikke engang klarer å klarer å bruke en brøkdel av formuen til å finne ut hva som skjedde med mor for man bare medynk med disse barna som sikkert engang o fremtiden vil dø, og de da blir rik. Det vil uansett ikke erstatte mor.

Jeg føler en utrolig medynk med disse barna selv om d3 engang i fremtiden vil få penger vil det aldri erstatte en kjærlig mor og en serdeles kald får. Jeg skjønner deres fornektelse men engang vil de se sin får som han er. Ikke nødvendigvis fordi han har drept men fordi han gir faen i å bruke de virkemidlene han har til rådighet for å løse denne gåten. Forstå det den som kan.
Citera
2020-05-23, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Hvorfor kan ikke TH ha visst om 0910-sms-en?
Hvorfor ville ingen andre enn AE ha sendt den sms-en?

Hvis TH skulle ha vært medskyldig i forbrytelsen mot AE, tenker jeg at det kan hende at en slik sms som ble sendt fra AEs telefon av GM (ev etter at AE ble overfalt og drept) skulle fremstå som et slags "livsbevis" ved at "AE hadde ombestemt seg og avlyst hytteturen" 10 minutter etter at TH hadde reist hjemmefra.
Med tanke på det, hadde ikke sms-en fått samme effekt hvis sms-en fra AEs telefon bekreftet det som TH sa (dvs at de skulle reise den dagen), for da kunne politiet ev ha tenkt at hvis TH var medskyldig så kan TH ha avtalt at GM som kom til huset 905 skulle sende en slik sms 910 (som bekreftet det som TH sa om hytteturplanen) til det familiemedlemmet.

Hvis TH ikke er skyldig eller medskyldig i forbrytelsen mot AE, tror jeg ikke at han kan ha visst om den sms-en dersom ikke mottakeren av sms-en fortalte til TH om innholdet i sms-en feks i en telefonsamtale eller sms mens TH var på Futurum eller senere.

Uansett om TH er skyldig eller uskyldig, kan GM ev ha sendt den sms-en (ev etter at AE ble angrepet og drept):
-For å forsøke å manipulere tidsvinduet for forbrytelsen .
eller
-For å forkludre ting (ut i fra et ev ønske om at TH skulle bli mistenkt) slik at det som TH og AE hadde avtalt (om planlagt hyttetur) ikke stemte med det som ble skrevet i sms-en fra AEs telefon om at hytteturen var avlyst. (Noe som politiet ville kunne komme til å finne mistenkelig).
eller
- Av en annen grunn.
Senast redigerad av POlROT 2020-05-23 kl. 01:26.
Citera
2020-05-23, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvorfor kan ikke TH ha visst om 0910-sms-en?
Hvorfor ville ingen andre enn AE ha sendt den sms-en?

Hvis TH skulle ha vært medskyldig i forbrytelsen mot AE, tenker jeg at det kan hende at en slik sms som ble sendt fra AEs telefon av GM (ev etter at AE ble overfalt og drept) skulle fremstå som et slags "livsbevis" ved at "AE hadde ombestemt seg og avlyst hytteturen" 10 minutter etter at TH hadde reist hjemmefra.
Med tanke på det, hadde ikke sms-en fått samme effekt hvis sms-en fra AEs telefon bekreftet det som TH sa (dvs at de skulle reise den dagen), for da kunne politiet ev ha tenkt at hvis TH var medskyldig så kan TH ha avtalt at GM som kom til huset 905 skulle sende en slik sms 910 (som bekreftet det som TH sa om hytteturplanen) til det familiemedlemmet.

Hvis TH ikke er skyldig eller medskyldig i forbrytelsen mot AE, tror jeg ikke at han kan ha visst om den sms-en dersom ikke mottakeren av sms-en fortalte til TH om innholdet i sms-en feks i en telefonsamtale eller sms mens TH var på Futurum eller senere.

Uansett om TH er skyldig eller uskyldig, kan GM ev ha sendt den sms-en (ev etter at AE ble angrepet og drept):
-For å forsøke å manipulere tidsvinduet for forbrytelsen .
eller
-For å forkludre ting (ut i fra et ev ønske om at TH skulle bli mistenkt) slik at det som TH og AE hadde avtalt (om planlagt hyttetur) ikke stemte med det som ble skrevet i sms-en fra AEs telefon om at hytteturen var avlyst. (Noe som politiet ville kunne komme til å finne mistenkelig).
eller
- Av en annen grunn.

Er du helt fjern eller, AE ringte etter denne SMS`en.
Citera
2020-05-23, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Ja, jeg skjønner at de tror at TH ikke har gjort det, og at hun faktisk er kidnappet.
Jeg skjønner bare ikke hvis bevisene leder til at hun er drept på åstedet at de ikke kan tro at hun er drept der, også "kidnappet" og blitt presset for penger av noen andre enn TH? Hvorfor MÅ de påstå at hun ble kidnappet levende? Jeg skjønner at de vil tro at hun lever og at det er deres mor og man vil tro det beste. Hvorfor kan ikke Holden eksempelvis si at han ser at bevisene kan tyde på at hun er drept der, men ikke i regi av TH?
Jeg vet ikke hvorfor Holden ikke sier det som du skrev.
Advokater gir jo råd til sine klienter om hva som er best å si, og jeg tror at i slike saker så diskuterer en advokat mye med sine klienter.
En advokat sier nok ikke ting som er i konflikt med det hans klient mener eller som er i konflikt med det som hans klient ønsker at hans advokat skal formidle til pressen.
Citera
2020-05-23, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Kanskje det er du som burde se på saken med nye øyne i stedet for tunnellsynet ditt ?
"tunellsynet mitt"? Her kommer ingen tuneller i veien for synet, det kan jeg love deg. :-)
Jeg har sett på saken fra veldig mange vinkler. Og enda flere vinkler kommer det til å bli, jo mer informasjon som blir publisert. Og jeg ser ikke bort fra at jeg kan komme til å skifte mening om detaljer ved saken igjen både en og flere ganger før saken blir løst.
Citera
2020-05-23, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
"tunellsynet mitt"? Her kommer ingen tuneller i veien for synet, det kan jeg love deg. :-)
Jeg har sett på saken fra veldig mange vinkler. Og enda flere vinkler kommer det til å bli, jo mer informasjon som blir publisert. Og jeg ser ikke bort fra at jeg kan komme til å skifte mening om detaljer ved saken igjen både en og flere ganger før saken blir løst.

Du ser ikke skogen for bare trær
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in