Citat:
Ursprungligen postat av
Deeto
Hej
Jag pratade med en vän igår som har fryst sitt medlemskap i frimurarna i Norge.
När vi var lite halv packade så satt han och berättade om hur frimurarna jobbade med HAARP och att frimurarna var en del av militären.
Han berättade att man inom frimurarna har ett stort antal personer som arbetar med HAARP på heltid utan lön men betalt "uppehåll" precis som en del militärer.
Och en del av denna gren skal ägna sig åt "tvångs-kbt", kbt står för kognitiv beteende terapi.
Människorna som blir tvångs behandlade går runt och tror att dom är target individuals och får även detta berättat med voice to skull teknik via HAARP.
Behandlingarna kan vara från 6 månader upp till flera år och du riskerar at hamna i behandlingen av en mängd konstiga anledningar som kan vara så sjuka som att du har testat DMT och fått "fel upplevelse" eller varit stökig på ditt jobb eller kanske har aggressions problem osv.
Allt detta fick jag kastat i ansiktet igår och med tanke på tidigare startade trådar här på forumet så undrar jag, finns här ingen frimurare som kan steppa ut och berätta lite snart? Jag får höra så mycket av mina norska frimurar vänner men här i sverige pratar ingen.
Är detta med "tvångs-kbt" sant ?
Har han någonsin presenterat någon form av bevis på att han faktiskt är den han säger att han är?
Denna typ av fantastiska historier som han drar för dig är nämligen ytters snarlik sådant som mytomaner drar och sådana individer kan också ta i extra när de är på lyset med fantastiska "bekännelser".