2020-05-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Uppenbarligen har han det då en del tjejer och kvinnor är tillräckligt sjuka i huvudet för att vilja ligga med honom.

nu har ju han dessutom utnyttjat minst en, metoomän med makt på arbetsplatser ska fan in under lupp.
Citera
2020-05-07, 18:58
Medlem
Teleslingas avatar
[quote=Karlerikss|71487362]
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway

eller den 16-åringen som visade hans konversation på twitter där han försökte få henne till sitt lantställe..?
VA? Berätta mer! Källa?
Citera
2020-05-07, 19:00
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Jag som trodde att tiotalet redan hade svept förbi.

Att han enligt egen utsago har varit coronasjuk i 52 dagar måste väl nästan vara nån form av rekord bland de som inte har behövt intensivvård?
Känner man bara efter tillräckligt mycket så...
Citera
2020-05-07, 22:12
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
nu har ju han dessutom utnyttjat minst en, metoomän med makt på arbetsplatser ska fan in under lupp.

Det vet du inte. Du TROR, men eftersom åklagaren kom fram till att inget brott begåtts så har Lasse inte gjort nåt fel. Du är tamefan helt jävla besatt av honom. Jag kan bara tänka mig att du blivit totalt dissad av honom..

Och att du tar den där jävla skärmdumpen någon lagt ut, som sanning visar bara hur otroligt korkad du är.

Hoppas Lasse kryar på sig, vi behöver fler goa gubbar i rutan.
Citera
2020-05-08, 07:11
Medlem
FindAways avatar
[quote=Geigerzehler|71485184]
Citat:
Klart att han för göra vad han vill. Men lika klart att omvärlden tycker det är väldigt patetiskt. Hade han sett ut som George Clooney och varit intresserad av brudar mellan 20 och 30 så hade det också varit lite patetiskt. Men med tanke på hur han ser ut så blir det väldigt patetiskt.

Ser ut? Hur fan ser du själv ut? Och utseendet har inte ett skit med charm humor och kvicktänkthet att skaffa.
Det är endast i betraktarens ögon, och smörvackra män är inte alltid attraktiva. Du nämnde en GC, som är en kopia av Garry Grant, Dom attraherar nog mest bögar.
Citera
2020-05-08, 08:42
Medlem
[quote=Teleslinga|71488462]
Citat:
VA? Berätta mer! Källa?

Wallin har delat den i sina stories när det begav sig
Citera
2020-05-08, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Det vet du inte. Du TROR, men eftersom åklagaren kom fram till att inget brott begåtts så har Lasse inte gjort nåt fel. Du är tamefan helt jävla besatt av honom. Jag kan bara tänka mig att du blivit totalt dissad av honom..

Och att du tar den där jävla skärmdumpen någon lagt ut, som sanning visar bara hur otroligt korkad du är.

Så, större brottslingar ha eget fria, från både mord och våldtäkter trots stark bevisning, här är det två praktikanter som sagt ifrån.

Han vill be om ursäkt, med andra ord vet han att han gjort fel. Case closed.
Citera
2020-05-08, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz

Och nej, vi behöver inte dessa metoomän i rutan som lajvar ”goa gubbar” när alla vet att de är kapten klänning hela högen.

Fråga honom nästa gång hur han höll igång sig själv när han valde att själv åka till Brasilien och skriva manus till doobidoo... vit, fet man från Sverige, sätter sig i brasilien i några månader, själv(...). Hur är det me utsatta kvinnor i Brasilien?
Citera
2020-05-08, 08:49
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Så, större brottslingar ha eget fria, från både mord och våldtäkter trots stark bevisning, här är det två praktikanter som sagt ifrån.

Han vill be om ursäkt, med andra ord vet han att han gjort fel. Case closed.

Ja, att du litar på praktikanterna har framgått med all tydlighet. Det är det dock inte alla som gör, inkl jag. Jag var inte där, inte du heller. Men enligt åklagaren har inget brott skett. (Åklagaren säger alltså inte nånting om bevis).

Att han ber om ursäkt innebär inte att han erkänner att han gjort något brottsligt, vilket flera andra försökt förklara för dig.. Så det är far from case closed.

Låt mig ställa en fråga till dig. Jag utgår pga ditt nick från att du är man.
Om någon random tjej skulle anklaga dig för våldtäkt, skulle du då lyssna och tro på henne, och förvänta dig att andra gör samma sak, eller hur skulle du reagera?
Citera
2020-05-08, 08:53
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Och nej, vi behöver inte dessa metoomän i rutan som lajvar ”goa gubbar” när alla vet att de är kapten klänning hela högen.

Fråga honom nästa gång hur han höll igång sig själv när han valde att själv åka till Brasilien och skriva manus till doobidoo... vit, fet man från Sverige, sätter sig i brasilien i några månader, själv(...). Hur är det me utsatta kvinnor i Brasilien?

Jo, vi behöver såna som Lasse i rutan. Fan va du tjatar om ditt jävla "metoomän".. MeToo var ett fiasko, från början.. Kapten klänning? Alltså... Han åkte dit för våldtäkt, Lasse har inte ens varit anklagad för det.

Det är inget konstigt med att åka till Brasilien. Men du vill säkert ha det till att han våldtog kvinnor där.. DU är fan den som borde sitta inlåst.
Citera
2020-05-08, 08:53
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Du är nog en hedersknyffel ut i fingerspetsarna. Har du någon gång gått mot röd gubbe? Troligtvis inte, att kasta så mycket skit på en så populär programledare, " utan någon som helst vetskap" om vad du yrar om, platsar inte ens i syföreningen flitiga fingrar.
Citera
2020-05-08, 15:34
Medlem
Citat:
Ser ut? Hur fan ser du själv ut? Och utseendet har inte ett skit med charm humor och kvicktänkthet att skaffa.
Det är endast i betraktarens ögon, och smörvackra män är inte alltid attraktiva. Du nämnde en GC, som är en kopia av Garry Grant, Dom attraherar nog mest bögar.
Betydligt bätttre än honom, men det gör ju 95 procent av Sveriges befolkning lågt räknat så det säger ju inte så mycket egentligen. Särskilt charmig tycker jag inte heller att han är, däremot sympatisk, men det är ju de allra flesta människor också, så det är inte heller något som utmärker honom direkt. Och kvicktänkt tycker jag inte heller att han verkar vara för den delen. Jag har absolut ingenting emot Kronér på ett personligt plan dock.
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-05-08 kl. 15:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in