2020-05-06, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Vilken trauma det måste ha varit för servitrisen.

Lasse Kronér alltså, vad har han helt plötsligt gjort för att förtjäna all kritik i den här tråden? kommit ut som sd-kritiker? Han känns som urtypen av en person som den typiske flashack-skribenten tycker väldigt bra om annars.

Att Kronér länge har varit en snuskgubbe är väl inte direkt någon nyhet däremot. Han gillade väl tjejer som var både 10, 20 och 30 år yngre än honom själv även när han var gift liksom.
Inte fet? Kronér uppger själv att han har gått ner 42 pannor de senaste åren och han ser fortfarande inte smal ut på bild. Och om är seriös med att du anser att Adam Alsing var "lite lätt överviktig" så har vi nog väldigt olika definitioner av vad som är lite respektive mycket övervikt.

Har man metooat på jobbet så....
Citera
2020-05-06, 20:21
Medlem
[quote=Geigerzehler|71476089]Vilken trauma det måste ha varit för servitrisen.

Lasse Kronér alltså, vad har han helt plötsligt gjort för att förtjäna all kritik i den här tråden? kommit ut som sd-kritiker? Han känns som urtypen av en person som den typiske flashack-skribenten tycker väldigt bra om annars.

Att Kronér länge har varit en snuskgubbe är väl inte direkt någon nyhet däremot. Han gillade väl tjejer som var både 10, 20 och 30 år yngre än honom själv även när han var gift.

Har alltid gillt Lasse och hans humor men tycker han börjar bli patetisk nu med sin jakt på unga kvinnor. En del nästan i ålder med hans barn. Lasse är 57år, hur länge tror han att en kvinna runt 30år tycker det är kul att hänga med någon som nästan kunde vart hennes pappa?

Om han håller sig till kvinnor över 40 så har han betydligt större chans att få ett förhållande som varar i längden. 😊
Citera
2020-05-06, 20:21
Medlem
Stackars Lasse glömde att det är 2010-talet där att ens hinta om att man gillar det motsatta könet är sexuella trakasserier.
Citera
2020-05-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Stackars Lasse glömde att det är 2010-talet där att ens hinta om att man gillar det motsatta könet är sexuella trakasserier.
Jag som trodde att tiotalet redan hade svept förbi.

Att han enligt egen utsago har varit coronasjuk i 52 dagar måste väl nästan vara nån form av rekord bland de som inte har behövt intensivvård?
Senast redigerad av Geigerzehler 2020-05-06 kl. 23:37.
Citera
2020-05-07, 07:19
Medlem
FindAways avatar
[quote=Illa2222|71477143]
Citat:

Att Kronér länge har varit en snuskgubbe är väl inte direkt någon nyhet däremot. Han gillade väl tjejer som var både 10, 20 och 30 år yngre än honom själv även när han var gift.

Har alltid gillt Lasse och hans humor men tycker han börjar bli patetisk nu med sin jakt på unga kvinnor. En del nästan i ålder med hans barn. Lasse är 57år, hur länge tror han att en kvinna runt 30år tycker det är kul att hänga med någon som nästan kunde vart hennes pappa?

Om han håller sig till kvinnor över 40 så har han betydligt större chans att få ett förhållande som varar i längden. 😊
Och tycker du han ska jaga 60 åringar? Vad föredrar du? en ung fin tjej, eller ett "russin"?
Citera
2020-05-07, 07:40
Medlem
[quote=FindAway|71481897]
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Och tycker du han ska jaga 60 åringar? Vad föredrar du? en ung fin tjej, eller ett "russin"?

Om du ni missade det så skrev jag
”Om han håller sig till kvinnor över 40 så har han betydligt större chans att få ett förhållande som varar i längden. 😊”

Lasse är 57 så träffar han en kvinna på 40 så är han ändå 17år äldre
Citera
2020-05-07, 08:20
Medlem
FindAways avatar
[quote=Illa2222|71481984]
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway

Om du ni missade det så skrev jag
”Om han håller sig till kvinnor över 40 så har han betydligt större chans att få ett förhållande som varar i längden. 😊”

Lasse är 57 så träffar han en kvinna på 40 så är han ändå 17år äldre

Det såg jag, men det är väl hans ensak om han föredrar 25-30 åringar? Detta har varken du eller jag med att göra. Om han däremot börjar sniffa på 14tisar, då kan du reagera.
Citera
2020-05-07, 14:05
Medlem
[quote=FindAway|71482182]
Citat:

Det såg jag, men det är väl hans ensak om han föredrar 25-30 åringar? Detta har varken du eller jag med att göra. Om han däremot börjar sniffa på 14tisar, då kan du reagera.
Klart att han för göra vad han vill. Men lika klart att omvärlden tycker det är väldigt patetiskt. Hade han sett ut som George Clooney och varit intresserad av brudar mellan 20 och 30 så hade det också varit lite patetiskt. Men med tanke på hur han ser ut så blir det väldigt patetiskt.
Citera
2020-05-07, 17:18
Medlem
[quote=FindAway|71481897]
Citat:

har du sett Kronér? han har liksom inte råd att vara kräsen..
Citera
2020-05-07, 17:19
Medlem
[quote=FindAway|71482182]
Citat:

eller den 16-åringen som visade hans konversation på twitter där han försökte få henne till sitt lantställe..?
Citera
2020-05-07, 17:20
Medlem
[quote=Illa2222|71477143]
Citat:

han har varit patetisk hela tiden.
Citera
2020-05-07, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
har du sett Kronér? han har liksom inte råd att vara kräsen..
Uppenbarligen har han det då en del tjejer och kvinnor är tillräckligt sjuka i huvudet för att vilja ligga med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in