2020-05-06, 16:18
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Mergim lever i villfarelsen att de når några hundra k utan problem

Nä jag kommer nog inte bidra med någon like inte!

Mergim är väll den som har minst följare tillochmed på Instagram?
2020-05-06, 16:20
Medlem
Raskaoverisens avatar
Intressant att se BB rigga detta till att nu ska vi rösta på den vi vill ha kvar Inte vill dem ha bort Sami sista veckan och tappa hälften av sina tittare Tro mig dem kommer byta tillbaka till att rädda kvar
Imåndags ville BB få ut Julia och dem visste att genom rösta UT och inte rädda så skulle dem få sin vilja igenom
BB Prod är skit och jag hoppas aldrig TV4 cmore har BB fler ggr
2020-05-06, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Följde nyss bbpolisen och hen vill verkligen få ut Sami , eftersom personen vet att Lennie inte har en chans mot Sami
Så vidrigt beteende

Hur är det ett vidrigt beteende? Det är en privatperson, säkert bara någon yngre tjej som gillar Lennie och Mergim. Hur rädd kan man bli egentligen för någon som har 6000 följare? Är väl betydligt mer vidrigt om kändisar går ut och uppmanar att rösta ut eller rösta på en person som har miljoner eller hundratusentals följare. Såg inte dig kritisera Zara Larsson med 6 miljoner följare när hon försökte hjälpa Julia?
Senast redigerad av Amantes 2020-05-06 kl. 16:42.
2020-05-06, 16:28
Medlem
Kul att ingen får vara på gården för att Mergim inte pallar vara där med sitt lilla paraply
2020-05-06, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willos
bara jag som vågar utala mig, andra håller med men håller tyst eller håller sig till större platformer

Hahahah bbpolisen is that you?
2020-05-06, 16:42
Medlem
herpesvårtas avatar
Måste säga att det är lite gulligt att denna ride-dans är den enda dansen Mergim sagt att han kan och den pågår i ungefär 3.40 sekunder
2020-05-06, 16:44
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Konstigt att Glasman hänger med Amilia
Nja, han sa i huset att en av de han skulle kunna umgås med utanför huset var Amilia förutom Julia och Sami.
2020-05-06, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havrepuff
Hahahah bbpolisen is that you?

Har man koll på grupperna är det inte svårt att ha sina aningar. Men kan du förklara vad du hade gjort med den infon? Hänga ut någon på flashback för att den skriver provocerande om ett program på tv? Du måste inse att du tar det här för seriöst om du tycker att det känns förståndigt.
2020-05-06, 16:49
Medlem
__Alez__s avatar
Vilken LIKE-raket Mergim levererar...

Så mycket dötid i huset men när det väl ska göras något så är det tight med tid.
Senast redigerad av __Alez__ 2020-05-06 kl. 16:53.
2020-05-06, 16:53
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Måste säga att det är lite gulligt att denna ride-dans är den enda dansen Mergim sagt att han kan och den pågår i ungefär 3.40 sekunder
Haha han är väl känd för att kunna dansa olika dansgrejer så tror knappast det är den enda han kan 😉 då skojjar han i så fall 😂
2020-05-06, 16:55
Medlem
Instagram-kontot bbpolisen jobbar stenhårt för att få ut Sami på måndag.
2020-05-06, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Hur är det ett vidrigt beteende? Det är en privatperson, säkert bara någon yngre tjej som gillar Lennie och Mergim. Hur rädd kan man bli egentligen för någon som har 6000 följare? Är väl betydligt mer vidrigt om kändisar går ut och uppmanar att rösta ut eller rösta på en person som har miljoner eller hundratusentals följare. Såg inte dig kritisera Zara Larsson med 6 miljoner följare när hon försökte hjälpa Julia?

Det där med Zara Larsson har jag faktiskt inte ens sett, jag tycker bara sättet personen uttrycker det på är fult.. jag tycker t.ex att Lennie också värd en finalplats, därför skulle jag inte vilja att folk röstar ut honom
Det känns som personen bara vill att folk ska rösta ut honom för att ”röra om i grytan” när vi alla vet att han är så värd en final plats
Sen så tycker jag att personen bakom kontot rent allmänt utrycker sig fult kring många deltagare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in