2020-05-06, 10:51
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Menar du t0ny apa?

Nej syftar på 17 åringen som mördade oskyldiga somaliern på Hisingen för ett par år sedan.
Citera
2020-05-06, 11:03
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan
Killarna som sköts i Barcelona, varav den ena dog, var inte de med i A falangen?

Där kammar du noll om du inte vill ha irrläror och falsk information. Han som blev fimpad i Barcelona blev mördad för andra orsaker än att han umgicks med folk runt A falangen.
Citera
2020-05-06, 11:08
Medlem
grasuggan99s avatar
Alla 10 begärs häktade.
Citera
2020-05-06, 11:15
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasuggan99
Alla 10 begärs häktade.

2 ska ha häktesförhandling under eftermiddagen, 8 övriga imorgon.
Citera
2020-05-06, 11:17
Medlem
Jack.Elams avatar
Göteborgs TR B 6972-20 Dagboksblad
https://docdro.id/3PZ990Z

Jag är nog lite tidigt ute för att fråga efter dagboksblad. Om man väntar några timmar så borde sekretessen tagits bort på dom andra.
Citera
2020-05-06, 11:20
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
2 ska ha häktesförhandling under eftermiddagen, 8 övriga imorgon.

https://www.gp.se/nyheter/göteborg/polisens-besked-tio-kommer-begäras-häktade-efter-gängmordet

-Nu har två av dem begärts häktade –Samtidigt meddelar meddelar polisen att övriga åtta kommer att möta häktningsdomaren under torsdagen.

En av dem är på sannolika skäl misstänkt för medhjälp till mord.Den andre för mord alternativt medhjälp till mord. Han är en person som finns i gängledaren Eddie Jobes direkta närhet.
Dent*n lär det vara.

Den andra är Daniel Gogosk*.
*=i
Dagboksbladet kom upp tack vare Jack.Elam
Senast redigerad av Pandalina4 2020-05-06 kl. 11:27.
Citera
2020-05-06, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pundarTrasan
Killarna som sköts i Barcelona, varav den ena dog, var inte de med i A falangen?
Och? Skulle socialfall som Kastratis åka ner till Barcelona och skjuta någon....
Citera
2020-05-06, 11:25
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Göteborgs TR B 6972-20 Dagboksblad
https://docdro.id/3PZ990Z

Jag är nog lite tidigt ute för att fråga efter dagboksblad. Om man väntar några timmar så borde sekretessen tagits bort på dom andra.

Snarare under morgondagen då dom ställs inför häktningsdomaren.
Citera
2020-05-06, 11:28
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Snarare under morgondagen då dom ställs inför häktningsdomaren.

Jag har fått för mig att sekretessen hävs i samma veva som åklagaren lämnar in häktningsframställan. Här kan jag tänka mig att åklagaren kommer att lämna in häktningsframställan för alla tio redan i dag så framåt fyratiden borde namnen vara synliga.
Citera
2020-05-06, 11:29
Medlem
Nån som vet namnen på dessa som sitter,dom prtatar om två konstellationer med våldskapital som sitter för detta?någon som vet något?inga spekulationer tack utan om ni vet svara annars gör ej det...
Citera
2020-05-06, 11:30
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Jag har fått för mig att sekretessen hävs i samma veva som åklagaren lämnar in häktningsframställan. Här kan jag tänka mig att åklagaren kommer att lämna in häktningsframställan för alla tio redan i dag så framåt fyratiden borde namnen vara synliga.

Det kanske du har rätt i, tänkte att det var troligare i samband med förhandlingen.
Citera
2020-05-06, 11:40
Medlem
Hahahaha folk pratar b-falangen socialfall?vadå är a-falangen inte det?vem har pengar i a-falangen?säg mig en enda apa ifrån dom som har pengar?den enda som hade pengar var Edd* Jo*be men han lever ju på 90 kr i veckan i häktet nu dvs han tjänar just nu lika mkt pengar som sina apor till bröder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in