2020-05-06, 08:50
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Bara hämta hem en kompis som du har gjort upp med innan att den ska sparka hunden i Direkten börjar jucka.

Så när den börjar så kommer hunden få en riktig dänga och då kommer hunden att bli rädd och springa iväg och sen kommer han att fatta att beteendet inte funkar för djuren han kickar på och pissar på blir arga, och då kmr den att lägga av .

Så länge du håller på gulli gull gillar med han så kommer den inte lägga av tills man får på nosen ordentligt.
Citera
2020-05-06, 08:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mystikernsmystik
Bara hämta hem en kompis som du har gjort upp med innan att den ska sparka hunden i Direkten börjar jucka.

Så när den börjar så kommer hunden få en riktig dänga och då kommer hunden att bli rädd och springa iväg och sen kommer han att fatta att beteendet inte funkar för djuren han kickar på och pissar på blir arga, och då kmr den att lägga av .

Så länge du håller på gulli gull gillar med han så kommer den inte lägga av tills man får på nosen ordentligt.

Undrar hur din uppväxt har varit. Jag har lärt mig i livet att är man stor och stark så ska man vara snäll mot dem som är mindre och svagare. Det har alltid fungerat och jag tänker inte misshandla en liten hund om du tror det.
Citera
2020-05-06, 08:54
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Varför gör han så? Juckar och håller sig fast runt benen på folk och vid några tillfällen till och med lyfte på benet och kissade på folk. Vad gör man åt detta? Är ju lagom charmigt eftersom jag främst köpte hunden för att locka fram snygga kvinnor.

Edit: hundar kan väl inte tända på människor? Är han kåt?

Du köpte en hund som ska locka till sig sliddjur?
Du har inte funderat på att gå en hundkurs? Få lite ordning på den när du ändå "håller på"?
Hanhundar lyfter på benet när de ska kissa, o kissa gör de lite var stans.

Och till idiotfittor som föreslår att man ska sparka på hunden, ni skulle ha en hammare i skallen era dumma jävlar. Sådana jävla as som ni ska INTE ha med djur att göra, jävla smuts!
Citera
2020-05-06, 08:55
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Är du såhär jävla dum på riktigt, eller är det ett uselt trolleri?
Nej vänta, nu kom jag ju på att det DE FACTO finns folk som är så jävla blåsta på riktigt..
Citera
2020-05-06, 08:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Du köpte en hund som ska locka till sig sliddjur?
Du har inte funderat på att gå en hundkurs? Få lite ordning på den när du ändå "håller på"?
Hanhundar lyfter på benet när de ska kissa, o kissa gör de lite var stans.

Och till idiotfittor som föreslår att man ska sparka på hunden, ni skulle ha en hammare i skallen era dumma jävlar. Sådana jävla as som ni ska INTE ha med djur att göra, jävla smuts!

Oroa dig inte, jag slår inte hundar eller kvinnor. Idioterna som skriver såna förslag är garanterat kvinnomisshandlare och typen som våldtar och bär sig åt.
Citera
2020-05-06, 09:00
Bannlyst
Bortsett från att den behöver avvänjas så börjar jag trivas med den. Den sover i sängen under täcket så den verkar frysa lätt. Sen har den integritet på nåt vis, om jag höjer rösten så tittar den bort och låtsas inte höra. Smart kille. Om jag låter snäll på rösten så blir den genast glad.

Nu ska vi ut på äventyr, rapport kommer senare beträffande ev juckande.
Senast redigerad av BATT 2020-05-06 kl. 09:03.
Citera
2020-05-06, 09:16
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Jag kan tala om för er att det inte är troll skulle någon pissa och jucka på mig skulle den få sig en en jävla godmorgon så det heter duga. Det är bara ni daltande fega feminerade jävlar somr så passiva att ni tillåter er bli förnedrade.
Citera
2020-05-06, 11:02
Avstängd
Citat:
Bortsett från att den behöver avvänjas så börjar jag trivas med den. Den sover i sängen under täcket så den verkar frysa lätt. Sen har den integritet på nåt vis, om jag höjer rösten så tittar den bort och låtsas inte höra. Smart kille.
Titta bort är för en hund tecken på underkastelse eller bara markering att den inte vill ha konflikt.
Citera
2020-05-06, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Titta bort är för en hund tecken på underkastelse eller bara markering att den inte vill ha konflikt.

Ok, det är bra tecken.

Nån bedömde att den är 10-12 månader så den ska väl betraktas som ungdomligt oförstånd.
Citera
2020-05-06, 11:17
Avstängd
Citat:
Nån bedömde att den är 10-12 månader så den ska väl betraktas som ungdomligt oförstånd.
Ja, det är värsta "tonåren" för en hund. Man har en valp som man tycker är snäll och lydig och så kommer den upp i den åldern, börjar känna sig mer vuxen och kaxig och lyder inte alls. Bara börja om och så småningom lugnar den sig.
Citera
2020-05-06, 11:18
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Jag kan tala om för er att det inte är troll skulle någon pissa och jucka på mig skulle den få sig en en jävla godmorgon så det heter duga. Det är bara ni daltande fega feminerade jävlar somr så passiva att ni tillåter er bli förnedrade.

Du borde bli tagen till en veterinär för en avlivningsspruta.
Om du tror att man uppfostrar en hund genom att sparka på den, är du duktigt dum i huvudet.
Citera
2020-05-06, 11:20
Bannlyst
Citat:

Enda du klarar av är att spöa fruntimmer. Pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in