2020-05-06, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Godt forslag! De har mange gode artikler.

Hørte du krimpodden og husker du hva Milli sa om dette?

Det står ikke andre steder så jeg kan ikke hjelpe deg
Citera
2020-05-06, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Det står ikke andre steder så jeg kan ikke hjelpe deg
Takk. Nå mente jeg det som Milli sa på krimpodden som kom i går.
Citera
2020-05-06, 04:25
Medlem
Citat:

Ja han sa at TH har alibi uten å utdype det mens politiet har sagt at det er fire timer som det ikke redegjort for, og det er hele dagen fra TH ankommer Futurum og til han ringer til politiet det.
Citera
2020-05-06, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Ja han sa at TH har alibi uten å utdype det mens politiet har sagt at det er fire timer som det ikke redegjort for, og det er hele dagen fra TH ankommer Futurum og til han ringer til politiet det.
Takk for opplysninger!
Citera
2020-05-06, 04:51
Medlem
Här är min teori om det hela,blir intressant hur nära sanningen man kommer när allt kommer fram. Jag tror de hade ledsnat på varann, han varven grinig gubbe mot henne och till slut ville hon väl skiljas, men skilja sig kan bli en dyr historia så då har han mördat tanten och krängt ner na i en brunn eller nån annanstans med eller utan hjälp. och sen iscensatt detta med kidnappingen och lösensumman. jag har känt att det var båg från början , mycket konstig historia.
Citera
2020-05-06, 05:30
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yogamysan
Här är min teori om det hela,blir intressant hur nära sanningen man kommer när allt kommer fram. Jag tror de hade ledsnat på varann, han varven grinig gubbe mot henne och till slut ville hon väl skiljas, men skilja sig kan bli en dyr historia så då har han mördat tanten och krängt ner na i en brunn eller nån annanstans med eller utan hjälp. och sen iscensatt detta med kidnappingen och lösensumman. jag har känt att det var båg från början , mycket konstig historia.
Ja, för att göra en lååååång historia mycket kort.
Citera
2020-05-06, 06:39
Bannlyst
Citat:

Han sa: "For TH har jo alibi? Eller har politiet funnet noe som rokker ved hans alibi?".
Altså han sier at han har alibi, men på en spørrende måte. At han angivelig skal ha alibi.
Hørte den podden i går.

Det skulle vært svært interresant å vite ang kameraene på Futurum, om hele bygget er totalt overvåket av kameraer, om det finnes dødvinkler/blindsoner, altså om det går ann å åpne et vindu som er rett under et av kameraene, og så klatre ut der, og så ta seg til Sloraveien.
Det finnes et grønnt gjerde men så vidt jeg kan se på skråfoto på 1881, så er hele kontorfløyen der Hagen har kontor, ikke inngjerdet, og på de bildene av kontorfløyen så kan jeg heller ikke se noe kamera på vestsiden.
Citera
2020-05-06, 06:45
Medlem
Citat:
Vet du hvor man kan (uten abonnement på Aftenposten) lese om person A som hadde fortalt om et møte med en person B på et sted ca 20 mil fra Lørenskog den 31.10.18. Og person B sa at det møtet var den 1.11.18. Jeg forsto det slik at person A mente at person B var person As alibi på hvor person A var i en bestemt tidsperiode den 31.10.18.

Hvis en av de husker feil, må jo dette ev kunne stadfestes av digitale spor, slik at det blir klarhet i hvilken dag dette møtet var?

Jeg postet et innlegg til Gassa om den artikkelen i går. #22255

Citat:
– Det viste seg at det ikke var bilen min de var mest interessert i likevel, sier mannen til Aftenposten.

Han opplevde avhøret slik at politiet var ute etter å bekrefte det den andre personen hadde forklart som sitt alibi for den dagen Anne-Elisabeth Hagen forsvant.

– Det de var ute etter, var om jeg kunne bekrefte at jeg hadde møtt den aktuelle personen den 31. oktober, sier han.

Politiet skal ha fått oppgitt at de to hadde møtt hverandre på en adresse som ligger omtrent 20 mil fra Hagens bolig.

Men det kunne han ikke bekrefte.

– Nei, det stemmer ikke. Jeg møtte ikke denne personen den dagen. Det var dagen etterpå vi traff hverandre, 1. november, omtrent midt på dagen, sier mannen til Aftenposten.

https://www.aftenposten.no/norge/i/y328ME/politiet-jakter-paa-flere-medhjelpere-og-vurderte-flere-paagripelser-da-tom-hagen-ble-paagrepet-og-s iktet?
Citera
2020-05-06, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Han sa: "For TH har jo alibi? Eller har politiet funnet noe som rokker ved hans alibi?".
Altså han sier at han har alibi, men på en spørrende måte. At han angivelig skal ha alibi.
Hørte den podden i går.

Det skulle vært svært interresant å vite ang kameraene på Futurum, om hele bygget er totalt overvåket av kameraer, om det finnes dødvinkler/blindsoner, altså om det går ann å åpne et vindu som er rett under et av kameraene, og så klatre ut der, og så ta seg til Sloraveien.
Det finnes et grønnt gjerde men så vidt jeg kan se på skråfoto på 1881, så er hele kontorfløyen der Hagen har kontor, ikke inngjerdet, og på de bildene av kontorfløyen så kan jeg heller ikke se noe kamera på vestsiden.
Takk for informasjon og interessante betraktninger! Ja, det hadde vært interessant å vite det om de kameraene som du skriver om.

Det finnes sikkert ikke en hemmelig underjordisk gang-tunnell mellom de to stedene, slik at man kan komme seg usett frem og tilbake? Neida, det var ikke et seriøst forslag Jeg trenger nok å sove etter å ha vært på nattarbeid
Citera
2020-05-06, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg postet et innlegg til Gassa om den artikkelen i går. #22255

https://www.aftenposten.no/norge/i/y328ME/politiet-jakter-paa-flere-medhjelpere-og-vurderte-flere-paagripelser-da-tom-hagen-ble-paagrepet-og-s iktet?
Takk!
Citera
2020-05-06, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hvis det da ikke finnes et gammelt kloakkrør-system (som eventuelt ikke er i bruk) og som man kan gå/krype/klatre gjennom, mellom de to stedene?
Senast redigerad av POlROT 2020-05-06 kl. 07:09.
Citera
2020-05-06, 07:07
Bannlyst
Citat:
Hvis det da ikke finnes et gammelt kloakkrør-system (som eventuelt ikke er i bruk) og som man kan gå/krype/klatre gjennom, mellom de to stedene?

Ja, kanskje TH har funnet ut at det gamle kumlokket utenfor Sloraveien går til en tunnell som ikke er i bruk, som faktisk leder helt fram til et kumlokk i bakgården på Futurumbygget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in