2020-05-05, 22:46
Medlem
Vad är det för fel på folk som röstade ut Julia. Sen får ni skriva vad fan ni vill. Källa henne alkis eller vad ni vill. Men hon är en vinnare iaf. En som vågar säga emot och inte tar skit.
2020-05-05, 22:48
Medlem
Julia Och Sami mm kommer ge allt för att Sami ska vinna. Men hoppas att han inte gör det så malmens1 förlorar sitt ods. Unnar dig ingen glädje
2020-05-05, 22:50
Medlem
Gillar Sami. Men vill inte att malmens1 ska vinna pengar. En som hatar Julia. Därför kommer jag ge allt på att Sami inte vinner. Alla Julia hatare kan dra åt fanders
2020-05-05, 22:52
Medlem
BB vill ju att lennie sover med kläderna på.
är lennie trög eller
2020-05-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Vad är det för fel på folk som röstade ut Julia. Sen får ni skriva vad fan ni vill. Källa henne alkis eller vad ni vill. Men hon är en vinnare iaf. En som vågar säga emot och inte tar skit.

Jisses, jag vet att jag skrivit att man inte ska svara trollen, men det är väl ändå INGEN som menar att majoriteten i den här tråden röstat ut Julia?! Förutom du då.

Däremot blev konsekvensen att Julia försvann när det delades i 50/50 mellan att rösta ut Frida (som hade lyckats) eller Mergim (som hade varit riktigt svårt att få igenom).

Jag hade som yttersta mål igår att behålla Julia. Orkar inte läsa fler inlägg av dig nu där du trollar om motsatsen.

Julia och Sami forever!!
2020-05-05, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Julia Och Sami mm kommer ge allt för att Sami ska vinna. Men hoppas att han inte gör det så malmens1 förlorar sitt ods. Unnar dig ingen glädje
Vi kan ju hoppas att Jocke med sina 903k följare kan bidra med lite instagraminlägg om att rösta på Sami sen när det väl gäller
2020-05-05, 22:56
Medlem
askungens avatar
Ska rosa sovrummet vara ljust inatt för att han är solmannen??
2020-05-05, 22:56
Medlem
Dukanva85s avatar
Jävlar så trevligt det verkar vara här då. Behöver jag skriva att jag är ironisk eller förstår alla det?

Läggdags i huset och det känns lite som när man var liten, syrran skrek men morsan flashade dock inte sina boobs.
2020-05-05, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ska rosa sovrummet vara ljust inatt för att han är solmannen??
Japp, helt rätt!!, jävulskt jobbigt må jag säga!
2020-05-05, 23:02
Medlem
Emstarheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Julia har verkligen kommit fram mer och mer, fattar inte vad som hände igår. Hur kan Frida ha en högre fanbase än Jullan? Frida springer ju bara runt och ljuger om sin godhet när hon i själva verket sitter och stortjuter i bikten var och varannan dag.
Slog på liven nu och det första man möts av är Frida i enbart trosor som blir insmord av Mergim med bus...
Uncle Jullan, var tog du vägen?! 😩

Tror inte att Frida har högre fanbase utan helt enkelt bara att de va fler som störde sig på Jullan. Har själv periodvis stört mig på henne men nu ligger Jassa först på min ”hat” lista.. hoppas både hon och Frida åker nästa vecka
2020-05-05, 23:04
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp, helt rätt!!, jävulskt jobbigt må jag säga!
Ja verkligen! Det är inte en liten nattlampa de har heller utan ser ut som riktigt hemska studioljus. Men har man ingen ögonbindel så kan man ju knyta något lätt över ögonen iallafall.
Jag drar åt mina mörkläggningagardiner extra inatt bara för att jag kan
2020-05-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klimakterietanten
Kanske var så, men det är nog viktigt att ventilera denna upplevelsen med ngn som faktiskt varit där efteråt en tid för att bearbeta en del. Kul om det sen leder till livslång vänskap och nya vänner. Men jag kan hålla med om att just dessa två är en liten märklig duo om det bara är de två hela tiden..

Dem pratade inte ens så mycket inne i huset, det kändes ändå inte som dem var så pass nära

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in