2020-04-23, 10:42
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Fast nu sitter dom i Danmark och där gäller danska regler. Där blir väl inte FUP offentligt?

Sorry, pratade om svenska reglerna...
Citera
2020-04-23, 12:32
Medlem
Finns det någon "hård" bevis mot Makkan ang skjutningen av Gucci å Fayye, eller är han bara en "usual suspect", dvs att man plockar in honom för att det känns rimligt trots brist på bevis?
Citera
2020-04-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouchs
Finns det någon "hård" bevis mot Makkan ang skjutningen av Gucci å Fayye, eller är han bara en "usual suspect", dvs att man plockar in honom för att det känns rimligt trots brist på bevis?

Förmodligen finns en del bevis med tanke på att han greps så snabbt i danmark dessutom. De misslyckades med att bränna flyktbilen så förmodligen fanns teknisk bevisning där
Citera
2020-04-25, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Ja men de släpper ju inte in svenskar i landet som inte har arbetsplatser i Danmark än så länge.

jag vet så jävla segt. men detta är ju i augusti.
Citera
2020-04-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
jag vet så jävla segt. men detta är ju i augusti.

Ja det är ju en stund dit så återstår att se hur saker utvecklar sig. Hur som helst lär det ju framkomma något när rättegången är aktuell. Att de inte släpper FUP är väl en sak men med rapportering ifrån rättegång och ett svenskt intresse så får vi hoppas på att det blir hyfsat med info ändå.
Citera
2020-05-05, 22:19
Medlem
Panda verkar ha flytta med familjen till Helsingborg. Nån som vet när han släpptes?
Citera
2020-05-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
Panda verkar ha flytta med familjen till Helsingborg. Nån som vet när han släpptes?
Släppt resp Hbg? Gärna källa på det?
Citera
2020-05-06, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Släppt resp Hbg? Gärna källa på det?

https://forumfiles.com/1fK614w3o0/A60C5F15-E6A0-42D3-B973-34254557B41E_png

Flyttade för 2 veckor sedan med familjen.
Citera
2020-05-08, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran3310
https://forumfiles.com/1fK614w3o0/A60C5F15-E6A0-42D3-B973-34254557B41E_png
Flyttade för 2 veckor sedan med familjen.
Jo, PANDA är folkbokförd i Hbg, men det behöver ju varken betyda att han är släppt eller att han defacto bor där. Sedan är det naturligtvis väldigt lite schizofrent att MrKoll först (som du visar) skriver att han "flyttat till sin nuvvarande bostadsrätt för två veckor sedan". Längre ner står det att han "flyttade hit för två år sedan" samtidigt som en annan person (med ett helt annat namn) flyttade in. MrKoll fortsätter: "För 35 veckor sedan" flyttade två mer medelålders personer in som tidigare var skrivna på Axbyplan 7 i Spånga (där även O4d varit folkbokförd)...
Edit: att de skulle vara mer medelålders är mitt tillägg, inte MrKoll...
Citera
2020-05-08, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Jo, PANDA är folkbokförd i Hbg, men det behöver ju varken betyda att han är släppt eller att han defacto bor där. Sedan är det naturligtvis väldigt lite schizofrent att MrKoll först (som du visar) skriver att han "flyttat till sin nuvvarande bostadsrätt för två veckor sedan". Längre ner står det att han "flyttade hit för två år sedan" samtidigt som en annan person (med ett helt annat namn) flyttade in. MrKoll fortsätter: "För 35 veckor sedan" flyttade två mer medelålders personer in som tidigare var skrivna på Axbyplan 7 i Spånga (där även O4d varit folkbokförd)...
Edit: att de skulle vara mer medelålders är mitt tillägg, inte MrKoll...

Familjen (han) flyttade dit för cirka 2 veckor sen då jag senast kollade upp han för cirka 1 månad sen var skriven i Rinkeby!
Tar tillbaka de jag skrev om att han var frisläppt då jag inte vet utan bara antog de.
Citera
2020-05-13, 00:44
Medlem
Shit vad sjukt att människor fortfarande drar in Mekky i det här, han har ingenting med skiten att göra och är en luffare med skitpris på sitt huvud hos dessa 2 förortsgäng. Släpp Mekky, det som blir intressant är att se vad som händer när Shottaz medlemmarna som sitter kommer ut.
Citera
2020-05-13, 09:20
Medlem
Från POY-tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Vilka blev fritagna och vilka är åtalade? (...)
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Panda är kusin med abbe den enda som,släppts men misstankarna kvarstår
Så dagsläget är alltså att Abbe är på fri fot men fortfarande misstänkt? Vad är källan till denna info?
Panda och övriga tidigare häktade sitter fortfarande i Cph?

Apropå folkbokföringsadresser - kanske Pandas familj flyttat till Hbg både för att komma bort från den inte allt för karaktärsbyggande atmosfären i Spånga men också för för att vara fysiskt närmare Pandas nuvarande IRL hemvist i Cph?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in