Citat:
Ursprungligen postat av
Serpient1
Sammenligningen var mellom vareteksfengsling og ikke dop. Det sier sitt om deg da
Politiet foretar pågripelse så fort de tror de har noe relatert til noe de vil ha. Fks TH kan ha sagt i sitt eget hjem at han er drittlei å vil bare få vekk ting dvs politiet tror det er relatert til AEH de venter å venter at han skal gjøre noe, men han gjør ikke noe. Så de pågriper han uansett.
Skal trøste deg orderud med at vis TH ikke er løslat fra Oslo innen 4 ukers fristend vil du ikke se meg her mer på forumet, da innser jeg mitt nederlag

"drittlei, og vil få vekk ting"? Du tror at TH skulle være varetektsfengslet på et slikt grunnlag? Jeg syntes du vinkler og tar ting ut av sammenheng.
Den narkosaken du snakker om, der fant de det de fant, og måtte gjøre det de gjorde i hu og hast. Man fant en pakke veldig godt gjemt bak en plate inni polstringen i dashbordet, og den var pakket akkurat slik som narkotika pakkes og smugles. I TH-saken, så har de etterforsket saken i lange tider i forveien, og så tatt den avgjørelsen de tok. Det blir for dumt å sammenlikne på den måten, og det skjønner du også hvis du tenker deg om. TH har ikke blitt tatt med noen pakke med noe som ser ut som narkotika. Finn heller forsvunnet-saker, der noen har blitt dømt, f.eks. Vålnes-saken eller Dung-saken, så har du noe å sammenlikne med. I de sakene, så kan du se litt av de bevisene som skulle til for å få de varetektsfengslet.
Det sier jo litt om deg hvis du ikke forstår at det blir feil å sammenlikne to så ulike saker.