Citat:
Ja selvfølgelig det er jo en stor sannsynlighet, da de ønsker å etterforske mer for og avdekke medhjelperene også..
MEN IGJEN
"Tidligere politispaner Johnny Brenna stusser over hvorfor politiet pågrep Tom Hagen på åpen gate. Sier Brenna"
Brenna er en av norges desidert beste spanere, og det han sier er sant. Hadde de vært redd for sucidal evt hadde de aldri pågrepet han på åpen gate i ett rolig familie nabolag som vekker skrekk historier i 100 år frem i tid og lavere bolig priser vis han hadde skyti seg i knotten/hjertet.
Da hadde de tatt han når han sov, eller ventet i første etasje når han går ned trappen ettersom dette hadde de planlagt noen uker i forveien og BT er rutinerte mennesker som de har 120-150 personer av..
Det jeg vil frem til er at en innsatsleder i ditt fylke hadde gjort en like god og ryddig jobb. Det er som de kun prøver å skremme TH til og tilstå. Evt medhjelperene foretar seg noe drastisk som nevnt tidligere. Slik vi så i Cappelen saken der Eirik kastet mobilen.
TH har ikke blitt avhørt siden onsdag, så virker som de ikke har mye å gå på.
Altså de har no case.
Men igjen de har fått tilgang på romavlyttning så noe må det være der. Jeg er ganske sikker på at ingen av de grunnlaga for romavlyttning er relatert til AEH forsvinning, annet en MISTANKE ila annen kriminalitet eller at han har jugd litt i avhør..
Vi alle vet politiet liker å lage litt ekstra show.
Det er så mye spørsmålstegn her, så må begynne å lure på hva faen politiet holder på med..
MEN IGJEN
"Tidligere politispaner Johnny Brenna stusser over hvorfor politiet pågrep Tom Hagen på åpen gate. Sier Brenna"
Brenna er en av norges desidert beste spanere, og det han sier er sant. Hadde de vært redd for sucidal evt hadde de aldri pågrepet han på åpen gate i ett rolig familie nabolag som vekker skrekk historier i 100 år frem i tid og lavere bolig priser vis han hadde skyti seg i knotten/hjertet.
Da hadde de tatt han når han sov, eller ventet i første etasje når han går ned trappen ettersom dette hadde de planlagt noen uker i forveien og BT er rutinerte mennesker som de har 120-150 personer av..
Det jeg vil frem til er at en innsatsleder i ditt fylke hadde gjort en like god og ryddig jobb. Det er som de kun prøver å skremme TH til og tilstå. Evt medhjelperene foretar seg noe drastisk som nevnt tidligere. Slik vi så i Cappelen saken der Eirik kastet mobilen.
TH har ikke blitt avhørt siden onsdag, så virker som de ikke har mye å gå på.
Altså de har no case.
Men igjen de har fått tilgang på romavlyttning så noe må det være der. Jeg er ganske sikker på at ingen av de grunnlaga for romavlyttning er relatert til AEH forsvinning, annet en MISTANKE ila annen kriminalitet eller at han har jugd litt i avhør..
Vi alle vet politiet liker å lage litt ekstra show.
Det er så mye spørsmålstegn her, så må begynne å lure på hva faen politiet holder på med..
Alla studsar i Norge. Den nya flugan. Målet är att studsa ihop en bläckmiljon. Eller vad för miljon som helst. Helst fossilfri förstås. Miljon för miljön. Miljon för miljon.
Polisen vill väl ha lite fräscha bilder. Eller VG hade blivit lovade några. Med globala kluck. Skulle man tatt TH hemma så hade man fått gå upp mitt i natta. Och det blir inga bra bilder inifrån hemmet med TH i nattsärken i trappan.
Eller så försökte man men TH var redan uppe och kokade sylt. Och man ville inte vänta för det kostar på att gå hem o lägga alla igen när man väckt dem och hetsat upp dem med slagord och ridpiskan sen kl 01:45. Och man har redan bokat häktet. Och alla grannarna där kunde se de tappra sjuhundra bekjenterna o kunde ringa TH och be om en miljon för ett tips. I sedlar helst. Som inte studsar...
Kan ni förfn inte ge er? Polisen kan väl få gripa folk. Det finns ju inget att klaga på. Det är ju alla tiders.