Snacket om hat var riktat generellt, inte just mot Jasmine.
Mycket om Jasmine och även att tjejerna i huset fått massa hat. Mergim är inte min favorit men han har väl också massa hat eller? Han kanske räknas in som en tjej iofs.
Hennes syster verkar vara en rabiat feminist som älskar sin offerkofta. Påstod att tjejer får inte vara spralliga, men killar får. Spralliga tjejer är dom roligaste och bästa tjejerna, det tycker nog dom flesta normala killar.
Missade det tyvärr.. Är det bara jag som märker att Jasmines vänsterarm inte är fast som lennie hade och att sista dörren i uppdragsrummet redan står på vid gavel.. Nu har Jasmin hållt emot och hjälpt till med den handen som skulle vara bakom ryggen flera gånger.. Dåligt av produktionen att inte säga till..
Ja tycker de är väldigt sega på att säga till, som till Lennie när han använde vänster arm, han hann springa typ 15 meter med dockan i fel hand innan de sa något.
För att jag ser igenom det? Hur tycker du själv att det låter när man ena stunden pratar som att man inte vill ha något med de andra att göra efter att man kommit ut men samtidigt vill åka hem till alla för att ha med dom på sin youtube. Känns väldigt fake.
Ja tycker de är väldigt sega på att säga till, som till Lennie när han använde vänster arm, han hann springa typ 15 meter med dockan i fel hand innan de sa något.
Smart av Mergim att ta fler samtidigt faktiskt, är glad att han frågade så Sami hörde. Hoppas han tar hem det här. Inte för det spelar någon roll, nomineringarna är i princip done deal ändå.