2020-05-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Kallas "bildbevis" och är något man måste använda ögonen för att se. Ledtråd: Du vet att mannen på bilden heter "joe Biden" va?

Ummm.. vänta nu, att köra upp fingrarna i fittan på någon mot deras vilja är alltså ett "olämpligt beteende" och att vara en "gentleman" men att PRATA metaforiskt om "Grab 'em by the pussy" blir det helt plötsligt en våldtäkt??? Det är banne mig inte mycket som står rätt till i huvudet på någon resonerar på det sättet!

Tror dom personerna skiter i bevisen som du visar, för dom vill få bort Trump. Då i deras huvuden, känns Biden trygg och kommer att ta tillbaka till den "goda tiden" när Obama va president.
Citera
2020-05-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Tror dom personerna skiter i bevisen som du visar, för dom vill få bort Trump. Då i deras huvuden, känns Biden trygg och kommer att ta tillbaka till den "goda tiden" när Obama va president.
Tror fan det är så, eftersom, som jag tidigare postat, så finns det folk som förvisso tror att Biden är våldtäktsman, men man säger sig stötta honom ändå. "Ändamålen helgar medlen" verkar vara deras devis, men hur långt är man beredd att gå? Vad måste Biden ha gjort sig skyldig till innan man slutar stödja honom? "Två fel blir inte ett rätt", som man säger i USA...
Citera
2020-05-05, 14:53
Medlem
Citat:
Tror fan det är så, eftersom, som jag tidigare postat, så finns det folk som förvisso tror att Biden är våldtäktsman, men man säger sig stötta honom ändå. "Ändamålen helgar medlen" verkar vara deras devis, men hur långt är man beredd att gå? Vad måste Biden ha gjort sig skyldig till innan man slutar stödja honom? "Två fel blir inte ett rätt", som man säger i USA...

Ja, jag håller med.
Det dom vill är att få ut Trump ur Vita Huset. Så även en våldtäktsman som Biden, är okej i deras ögon för han är inte Trump.
Citera
2020-05-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleguy99
Ja, jag håller med.
Det dom vill är att få ut Trump ur Vita Huset. Så även en våldtäktsman som Biden, är okej i deras ögon för han är inte Trump.
Jo, Politicos grundare Martin Tolchin uttrycker det ännu tydligare: Jag vill ha Joe Bident krönt, inte utredd".
https://thefederalist.com/2020/05/05/politico-founder-i-want-a-coronation-of-joe-biden-not-an-investigation-of-rape-allegations

Fast man undrar om partimedlemmarna är lika enthusiastiska om de får veta allt annat som står i hans papper i arkivet? Det lär finnas en massa obehagliga ståndpunkter som han hyst som inte är helt legio att ha i det Demokratiska partiet idag.

https://www.foxnews.com/opinion/biden-real-reason-papers-hidden-tom-del-beccaro

Som exemplvis detta:

https://freebeacon.com/2020-election/biden-voted-against-creation-of-senate-office-that-handles-sexual-harassment-complaints

1991 försökte han alltså stoppa möjligheten för senaten att kunna ta emot an,mälningar om sexuella trakasserier. Kan det ha varit för att han själv ägnade sig åt denna typ av aktiviteter vid den tidpunkten?
Senast redigerad av scrollock 2020-05-05 kl. 22:08.
Citera
2020-05-06, 08:35
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Kallas "bildbevis" och är något man måste använda ögonen för att se. Ledtråd: Du vet att mannen på bilden heter "joe Biden" va?

Ummm.. vänta nu, att köra upp fingrarna i fittan på någon mot deras vilja är alltså ett "olämpligt beteende" och att vara en "gentleman" men att PRATA metaforiskt om "Grab 'em by the pussy" blir det helt plötsligt en våldtäkt??? Det är banne mig inte mycket som står rätt till i huvudet på någon resonerar på det sättet!

Bildbevis över vadå?
Du häver ur dig en massa smörja utan att ha något som helst bevis.
Lägg fram ett domstolsbeslut så kan vi återgå till denna diskussion.
Citera
2020-05-06, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Bildbevis över vadå?
Du häver ur dig en massa smörja utan att ha något som helst bevis.
Lägg fram ett domstolsbeslut så kan vi återgå till denna diskussion.
Du har väl ögon att se med? Du ser vad han gör på bilderna!
Citera
2020-05-06, 11:27
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är ju vad vi märker i alla dessa trådar och när trumpnissen ska prata om sina politiska motståndare.
Man har inte samma standard i frågan när man tittar på trumpen, vilket försvagar deras argument helt och pga samma regler inte gäller helt plötsligt som de hade bara sekunden innan.

Biden är dock det enda trygga valet för USA, då alternativet är så mångfalt farligare för folket och dess medborgare i USA.
Och det mest lustiga av allt, varför inbillar man sig inte en jämförelse kommer ske i ett presidentval och om man ställer en fråga till en av kandidaterna.
Det går ju onekligen inte låta bli göra den jämförelsen utan ta med Bidens motståndare också.
Men den här tråden handlar inte om Trump, den handlar om Biden. Kan du överhuvudtaget ha en uppfattning i någon enda fråga utan att börja dilla om Trump? Du är mycket psyksjuk nu.
Citera
2020-05-06, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men den här tråden handlar inte om Trump, den handlar om Biden. Kan du överhuvudtaget ha en uppfattning i någon enda fråga utan att börja dilla om Trump? Du är mycket psyksjuk nu.
Du kan inte argumentera med någon som har Trump-tourettes och troligvis en hjärnblödning ovan på det. Det är därför jag blockade klllen och satte honom på "ignore" när han började bombardera mig med en massa idiot-PM där han försökte flörta med mig (homo?) och skriva en massa hjärndött substanslöst skit i tråden (han slösar säkert tid och kraft på att göra det fortfarande men det är meningslöst då jag inte ser något av det! )

Hursomhelst, det är symptomatiskt för många av Bidens fanboys att man, oavsett vad, säger att "det är ok när han gör det, för han är ändå på vårt lag och då får väl kvnnorna bjuda till lite". En intressant bedrift har dock Biden lyckats med, och det är att vrida hela #metoo rörelsen till att vara "tro alla kvinnor alltid" till att vara "tro på den vite, rike, heterosexuella gamle mannen och ifrågasätt honom aldrig".
Citera
2020-05-06, 11:48
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Du har väl ögon att se med? Du ser vad han gör på bilderna!

Håller i en fotosession. Eller vad menar du?
Citera
2020-05-06, 12:05
Medlem
Citat:
Håller i en fotosession. Eller vad menar du?
Få se nu...

Försöker (och lyckas!) kyssa småflickor mot deras vilja trots att de försöker kränga sig ur hans grepp, klämmer småflickor på brösten, trycker sitt skrev mot småflickor bakifrån... ska jag fortsätta?
Citera
2020-05-06, 12:09
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Få se nu...

Försöker (och lyckas!) kyssa småflickor mot deras vilja trots att de försöker kränga sig ur hans grepp, klämmer småflickor på brösten, trycker sitt skrev mot småflickor bakifrån... ska jag fortsätta?

Kan ju fundera över dina preferenser. Ta och kolla upp dem vetja.
Verkar som du har några problem med någonting.
Citera
2020-05-06, 13:08
Medlem
Citat:
Kan ju fundera över dina preferenser. Ta och kolla upp dem vetja.
Verkar som du har några problem med någonting.

Du har inga problem av det Biden gör mot småflickor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in