Citat:
Ursprungligen postat av
Enoch.Thulin
Men den här tråden handlar inte om Trump, den handlar om Biden. Kan du överhuvudtaget ha en uppfattning i någon enda fråga utan att börja dilla om Trump? Du är mycket psyksjuk nu.
Du kan inte argumentera med någon som har Trump-tourettes och troligvis en hjärnblödning ovan på det.

Det är därför jag blockade klllen och satte honom på "ignore" när han började bombardera mig med en massa idiot-PM där han försökte flörta med mig (homo?) och skriva en massa hjärndött substanslöst skit i tråden (han slösar säkert tid och kraft på att göra det fortfarande men det är meningslöst då jag inte ser något av det!

)
Hursomhelst, det är symptomatiskt för många av Bidens fanboys att man, oavsett vad, säger att "det är ok när han gör det, för han är ändå på vårt lag och då får väl kvnnorna bjuda till lite". En intressant bedrift har dock Biden lyckats med, och det är att vrida hela #metoo rörelsen till att vara "tro alla kvinnor alltid" till att vara "tro på den vite, rike, heterosexuella gamle mannen och ifrågasätt honom aldrig".