Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Bara tanken på att stöta ihop med denna individ under en ensam cykeltur på en lummig folktom skogsväg, eller på min promenad i Vivallaskogen och där kanske rent av konfronteras av den individen för mitt vittnesmål i Tingsrätten ; det skulle göra mig svettig av obehag och oro.
En mänsklig individ som brukat sig med ett sådant Módus Operándi mot sitt offer är en väldigt speciell individ, det vill säga, att med hjälp av ett tillhygge för att med sådant samt med minst 17 stycken kraftfulla slag fördärva offtet's huvud och ansikte och tillika tillfoga Krosskada i offret's huvud är farlig både för andra människor så som för sig själv.
En sådan typ av mänsklig individ är kapabel till precis vad som helst och när som helst.
Ett möte på en öppen plats med en sådan individ och man får från vederbörande ett leende, en klapp på axeln, kanske till och med en oväntad kram i det plötsliga, men❗ett möte ute i en folktom skog där bara träden ser och mörkret så sakteliga börjar svepa in mellan träden's grenar är en sådan typ av individ beredd att mörda sitt offer utan att lämna spår efter sig, det vill säga, mord utan teknisk bevisning och ej bunden till brottsplatsen.
En sådan typ av individ har en förkärlek till att plantera ut villospår vilka en sådan vederbörande mycket ofta lyckas med, vilket i sin tur oftast resulterar i att brottet inte kommer att kunna klaras upp med rättsväsendet's fulla tillfredsställan.
Enligt ovan skrivet, ordet [vilket] betyder [sättet], sättet som Gärningspersonen använt.
Mvh/ @JokerMannen