Citat:
Ursprungligen postat av
FejkEmran
Tänkte på det när debatten var igång om att han minsann var svensk och blev bättre behandlad än andra artister, enligt antirasistisk propaganda där de plockar saker ur sammanhang och hatar på vita. Jag tror att det finns grenar med romska bakgrunder. Reagerade därför på hur invandrare som alltid resonerar kring dem själva som offer för rasism och alla andra som privilegierade eftersom de ofta fantiserar ihop sammanhang och utesluter annat som inte passar in i bilden av deras motiv för hat mot blond och blåögd. Men ingenting framkom om sådana rötter.
Vad i helvete, har dom sagt det?!
”Bättre behandlad”, sån äcklig jävla avundsjuka. Han är högintelligent, det märks att han är starkare och mer begåvad än random 17-åring som försöker göra ”musik”. Musikstilen och kulturen är verkligen skämskudde men han är ett geni, precis som Avicii. Och jag tyckte Aviciis musik var som Rednex+Scooter= dålig alltså, men begåvningen handlar ju inte om stilen är tuff eller njutbar.
Invandrare ”på orten” som glorifierar våldtäkter ska inte snacka om rasism, beter man sig som en gorilla som är lågbegåvad och störd för att vara en gorilla så ska man inte komma och gnälla om fördomar sen. Jag har varit emot rasism hela mitt liv och alltid haft kompisar från massa olika länder och ändå har dom lyckats gå i skolan, plugga och få jobb utan att vara tvungna att bli taxichaufförer eller vad nu alla ortenkids ljuger om.
Ja, era farsor som kom hit i 50-årsåldern kanske var tvungna att bli tunnelbaneförare men
ni slapp krig och svält för helvete och fick leva i en demokrati ni sen gör allt för att pajja genom att bete er som ociviliserade svin. Taxichaffisarnas barn som är födda här har
inga svårigheter att gå i skolan, utbilda sig eller få jobb. Förklara annars hur min polare som är afrikan och svart kan jobba som socionom trots att han varken har ett svenskt namn eller pratar utan brytning. Förklara hur en iranier kan jobba som programmerare eller hur en irakier kan jobba som läkare, en bosnier som tandläkare.
Den ”antirasistiska” rörelsen pajjar sig själv genom att ursäkta psykopater till pissungdomar som fått allt serverat och bara förstör precis allt, även möjligheterna för sin egen familj och ev framtida barn då deras sviniga beteende gör dom till paria.