2020-05-05, 06:51
Medlem
Givetvis är detta en uppmuntrande liten incident. Det kan tjäna som avskräckande exempel för andra svenskar.

Lek blatte, häng med blattar i ett blatteutsatt område så kan det sluta med att du blir kidnappad av en bunt smygbögsblattar som vill leva ut sina homofantasier utan att tappa streetcred.

Så håll dig till dina egna och bete dig som en svensk.
2020-05-05, 06:57
Medlem
Det här visar bl.a. att mena kriminella pack är samma skräp, ointelligenta, okreativa och helt ärligt helt onödiga. Säkert mycket ”din mammaknullare” och ”jävla svenne” snack och dessa intetsägande bilder. Möjligt att en lättkränkt somalier skulle bli arg över att man skickar en bild på en i peruk men att de är så otroligt korkade att de tror att man betalar miljoner för det.

Sen är man låtsasgangster som hänger med skräpmänniskor så förtjänar man skit. Noll empati för Einar.
2020-05-05, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozurad
Kränkta blattar som utförde detta fattar inte vilken reklam de gett Einár och hur många fler miljoner han kommer dra in nu?

Starkt jobbat bror!
Miljoner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av natale28
Fy fan vilka svin det finns i den här tråden! Det borde varit ni på bilderna, hur kaxiga hade ni varit då?! Svenska avundsjukan visar sitt äckligaste ansikte, är det så jävla svårt för er att grabben har tjänat pengar?!! Om ni stör er på hans stil, hans uttryck, hans dialekt eller va fan det nu är som har retat upp er så sluta titta på honom då! Men att sitta och skratta och njuta av dom här bilderna och det som hänt är ju för fan sjukt! Fattar ni inte hur psykiskt störda ni är som finner njutning av andras smärta och förnedring?! Såna som ni borde inte få springa lösa på gatorna, det är såna som ni som gör samhället sjukt! Nästa gång kan det va ni själva eller er syster/bror/förälder/kusin som råkar ut för såna här sjuka grisar! Hur mycket skrattar ni då?! Det mest sorgliga är att ingen av er någonsin kommer ta in och förstå följande: när man sitter och njuter och skrattar åt andra som får utstå smärta och förnedring, så uppvisar man flertalet symtom på olika psykiska diagnoser som var och en bör behandlas med stark psykofarmaka och år av terapi. Grattis!! Ni har offentliggjort hur sjuka i huvudet ni är! Och ni har gjort det på flashback, där man hur lätt som helst kan knäcka identiteten bakom användarnamnet!

Dessutom har ni gett Einar fruktansvärt mycket uppmärksamhet nu. Jag och många andra visste inte vem han var innan ni idioter gav honom en hel tråd med publicitet! Nu vet de flesta vem han är! Och sen sitter ni och gnäller över att media skriver så mycket om Einar...
Sök hjälp och börja knapra piller innan ni sitter på rättspsyk med en hel hög diagnoser uppkörda i röven!
Men gud.. han e en skitunge och dålig förebild för andra barn, jag lyssnade på en låt av ren nyfikenhet.. han rappar förnedrande om flickor, jag gissar att hans ordinarie lyssnare är typ 11 med tanke på hans eget utseende. Det är ren karma, vad som hände honom. Dessutom vägrar han samarbeta med polisen, så han tycker väl själv att förövarna hade rätt i sak, jag tror knappast han tar lagen i egna händer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Grönberg? Är inte det ett ziggenamn?
Du tänker nog på Grönfors
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
O där kom det ” släpper album....” bla bla bla snacka om Pr trick.

Din iq är värre än en somalie. Album har han sagt att han ska släppa sen slutet av förra året. Detta borde ha hänt dig istället hehe
2020-05-05, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Detta måste ju handla om utpressning då han har flera millar på bankkontot, säkert blivit plockad i Rinkeby eller något. Keft försök då snuten nu vet om allt osv och om denna video som det snackas om skulle släppas eller det skulle hända han något igen kommer dem ju åka på det eftersom snuten borde ha full koll.
Einar verkar ha stort stöd och lär tjäna på detta vilket förövarna inte tänkte på.

Han har inte flera millar på bankkontot
2020-05-05, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av natale28
Fy fan vilka svin det finns i den här tråden! Det borde varit ni på bilderna, hur kaxiga hade ni varit då?! Svenska avundsjukan visar sitt äckligaste ansikte, är det så jävla svårt för er att grabben har tjänat pengar?!! Om ni stör er på hans stil, hans uttryck, hans dialekt eller va fan det nu är som har retat upp er så sluta titta på honom då! Men att sitta och skratta och njuta av dom här bilderna och det som hänt är ju för fan sjukt! Fattar ni inte hur psykiskt störda ni är som finner njutning av andras smärta och förnedring?! Såna som ni borde inte få springa lösa på gatorna, det är såna som ni som gör samhället sjukt! Nästa gång kan det va ni själva eller er syster/bror/förälder/kusin som råkar ut för såna här sjuka grisar! Hur mycket skrattar ni då?! Det mest sorgliga är att ingen av er någonsin kommer ta in och förstå följande: när man sitter och njuter och skrattar åt andra som får utstå smärta och förnedring, så uppvisar man flertalet symtom på olika psykiska diagnoser som var och en bör behandlas med stark psykofarmaka och år av terapi. Grattis!! Ni har offentliggjort hur sjuka i huvudet ni är! Och ni har gjort det på flashback, där man hur lätt som helst kan knäcka identiteten bakom användarnamnet!

Dessutom har ni gett Einar fruktansvärt mycket uppmärksamhet nu. Jag och många andra visste inte vem han var innan ni idioter gav honom en hel tråd med publicitet! Nu vet de flesta vem han är! Och sen sitter ni och gnäller över att media skriver så mycket om Einar...
Sök hjälp och börja knapra piller innan ni sitter på rättspsyk med en hel hög diagnoser uppkörda i röven!

Nej, de flesta visste vem det var tidigare. Hänger man med i nyheter så vet man. Att du och vissa andra lever under betyder inte att andra gör det
2020-05-05, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Miljoner

Ja miljoner?
2020-05-05, 07:01
Medlem
Sillmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Det här med dildo är skitsnack. Dom krävde Einar på 2 miljoner men han gav inget.
Ägda små råttor som tror de kan skrämmas i grupp 😂 plockar man dem en och en pissar de i byxan, klassiskt mena beteende 😂
2020-05-05, 07:03
Medlem
FejkEmrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alchemist8
Okej, fast Einar är ju dock ingen "ortengrabb" - Einar kommer ifrån fina förhållanden med bla en mor med goda kontakter inom teatervärlden i Stockholm. Det är så roligt med er småpojkar som verkar tro att kriminalitet, våld osv inte funnits i Sverige tidigare. Vissa här inne slog knivar i folk innan ni ens var påtänkta - menar inte att det är något tufft med detta men det är så. Vi våldtog inte och sånt, det är den "nya skolan" som pysslar med det där. Hade varit så trevligt att se småpojkar jiddra lite med nävarna eller för all del med halv-tejpade knivar med några som du kallar "gubbar på 50 år". Det finns gubbar på 50 år som hade käkat upp små snorungar rakt av med glädje. Men de flesta växer upp förstår du. Jag kan säga som så att på kåken hade Einar fått duktigt med stryk från många håll om han hade kommit in där och spelat gangster, sagt att han becknar osv men egentligen inte gör det, pratar med grov brytning trots att han är svensk osv. Då hade det inte varit lika coolt längre att spela gangster. De flesta som kommer in där med den attityden blir väldigt lugna väldigt snabbt kan jag säga dig. Finns inget "coolt" med att vara kriminell.

Dåliga kriminella torskar och får sitta inne (bla jag), duktiga kriminella klarar sig - men bara de riktigt jävla korkade skyltar om verksamheten och man måste nog vara efterbliven för att ljuga och hitta på att man gör saker så som Einar gör, att man är del av en värld, när man inte är det.

Kan låta hemskt att säga men det är inte det minsta konstigt att folk tröttnade på den här typen, det märkliga är väl snarare att det inte hänt tidigare enligt mig. Förhoppningsvis lär sig någon av detta och hoppar av "wannabegangsta"-tåget innan samma händer med dom.
Fast våldtäkt på män och pojkar har funnits förr men inte kommit fram på samma vis eftersom våldtäktsmän idag dokumenterar.

Jag är kluven. Menar givetvis inte att jag inte ser allvarligt på sådana här saker utan att det bara är sådant som alltid hänt kvinnor och flickor. Kanske pojkar istället börjar respektera offer men samtidigt är kvinnor lika respektlösa och stigmatiserande. Ändå är det kriminella gör mot pojkar och män, nästan grövre än mot kvinnor. Jag tänker på våra "vanliga" våldtäkter och situationer. Det jag blir kluven till är självklart inte det hemska utan om jag verkligen anser att det är värre än när det sker flickor och kvinnor? Sex är ett vapen så länge män fortsätter att använda det, främst mot kvinnor. Ska vi avväpna, måste vi separera samliv och social status ifrån övergrepp och då kanske det går snabbare när pojkarna och männen börjar bli rädda.

Det hemskaste är när det sker mot barn och mycket unga människor som kanske bara litat på fel människa. Självklart ska inte missbrukare alls behöva råka ut för sådana här saker men det sker i verkligheten och ju mer det sprids, ju fler blir offer. Bara stigmatiseringen försvinner.

Det med våldtäkt kan vara andras fantasier eftersom människor vill göra andras berättelser grövre än vad de kanske varit eftersom de går igång på det. Men om han våldtagits finns inte någon anmälningsskam normalt eftersom vissa saker alltid ansetts jävligt fel. Hur som helst förlorar han.

Om han inte anmäler våldtäkt om det skett (vilket få offer gör) och även om han anmäler efter att ha trakasserat en annan pojke som golare eller vad det nu var (är lite för gammal för att kolla varje video o sätta mig helt in i vad ungar gör).

Vi lever i ett annat samhälle. Idag kan vem som helst bli offer för sådant riktiga rovdjur lurade på särskilt utvalda offer.

Vet att män upplever våldtäkt etc mycket svårare, antagligen för att de lever i en värld de ska ha sexuell makt över andra. Kom över det. De flesta tjejer och kvinnor gör det. Men ingen har sagt att det sker över en natt.
2020-05-05, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillmacka
Ägda små råttor som tror de kan skrämmas i grupp 😂 plockar man dem en och en pissar de i byxan, klassiskt mena beteende 😂
Ser ju snarare ut som de här unga männen ägde honom tills motsatsen är bevisad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in