2020-05-05, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
Nu lägger han ut när han åker i 200. Vilken jävla fjant.

Hade detta verkligen hänt hade man ej agerat som han gör. Fjant.

Det är inte fake... Kidnappningen skedde för över 2 veckor sedan. De har försökt få honom att skicka 3 mille för att inte släppa bilderna. Allt har handlat om att mjölka pengar från Einar. Idag bestämde dem sig för att släppa bilderna. Tror ni på allvar att Sveriges största gangster rappare hade förstört sin egna image för att marknadsföra ett album? Tror du han ens behöver marknadsföring? Han är den mest streamade artisten i Sverige.
2020-05-05, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Det är inte fake... Kidnappningen skedde för över 2 veckor sedan. De har försökt få honom att skicka 3 mille för att inte släppa bilderna. Allt har handlat om att mjölka pengar från Einar. Idag bestämde dem sig för att släppa bilderna. Tror ni på allvar att Sveriges största gangster rappare hade förstört sin egna image för att marknadsföra ett album? Tror du han ens behöver marknadsföring? Han är den mest streamade artisten i Sverige.

Källa på det?

.......
2020-05-05, 04:43
Medlem
sanchoos avatar
Alla som tror de är ett PR-trick är helt jävla dumma i huvudet. Visst, om han blir skjuten kanske det är det men att bli förnedrad så här där hans vita tjocka mage syns och hans lilla kuk? Nej.
2020-05-05, 04:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Tror du att de är "orten-folk" som lyssnar på Einar? Einars fans består av 12-17 åringar och en del 18-20 åringar. Främst brudar i äldre ålder. Ingen kriminell lyssnar på Einar, det fattar vemsom.

Jag sa inte att orten folk lyssnar på einars musik, jag sa att det är inte bra PR för någon människa som leker ”orten” och ska framstå som ”gangster”. Det skär sig ganska bra.
2020-05-05, 05:00
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alchemist8
Vadå inget nätverk på någon teater..!? Du svamlar ju! Hans morsa heter Lena Nilsson. Läs gärna om henne och fortsätt googla lite till.. Hans far Erik Grönberg är författare. Einar är knappast "från gatan".
https://sv.wikipedia.org/wiki/Lena_Nilsson
Och vadå "empatiskt avtrubbad" - ja det är väl alla mer eller mindre när de är drogade. Säger det igen sätt honom på en riktig anstalt gärna Fosie eller varför inte Hällby så får vi se hur pass "avtrubbad" han är. Sluta kasta bensin på denna wannabe-gangsterns eld snälla. För hans eget och barn som tycker han är "tuff" bästa..
Allt det där är känt i tråden jag länkade till. Din läsförståelse är usel. Jag tar det igen: Inget nätverk på någon teater har haft styr på honom.

17-åringar sitter sällan i dina bostäder Fosie och Hällby. Återigen, Nisse är eljest redan innan han tar en drog.
2020-05-05, 05:21
Medlem
Fyfan vad sorgligt.

Varför lägga sin fot på någons huvud och sedan ta bild..

Man blir själv ledsen. Killen är bara 17
2020-05-05, 05:22
Medlem
Nidingrs avatar
Satte hela proteinshaken i fel strupe när jag läste detta. Det där kan gott Einar ha. Leka blatte och pyssla med rap borde straffas med döden alternativt straffarbete i en Ukrainsk asbestgruva.

Det hade varit magiskt att fått höra tugget från alla kaosblattar och låtsaskaos-Einar när de gick loss på honom 😂😂😂
2020-05-05, 05:23
Medlem
Detta måste ju handla om utpressning då han har flera millar på bankkontot, säkert blivit plockad i Rinkeby eller något. Keft försök då snuten nu vet om allt osv och om denna video som det snackas om skulle släppas eller det skulle hända han något igen kommer dem ju åka på det eftersom snuten borde ha full koll.
Einar verkar ha stort stöd och lär tjäna på detta vilket förövarna inte tänkte på.
2020-05-05, 05:36
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hem_bränt
Hade han inte haft peruk, stringtrosor och ett koppel på sig så hade jag kunnat köpa ditt resonemang. Det här lär snarare skada hans image.

Varför? Han var väl övermannad och chanslös....

Någon har alltså tagit hem honom till sitt hem och familj och tagit sin systers/morsas underkläder och en peruk och satt på honom.. Allt detta och de har inte ens filmat det hela? Han kanske tror han blir "respekterad i orten" för att han inte såg ut att gråta som en bebis. Oavsett så är det PR för honom
2020-05-05, 06:00
Medlem
Varför pratar einar som han gör när han är uppvuxen med silversked i munnen?
2020-05-05, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Tack för det!

Alltså den bilden där han sitter med bara kallingar på sig. Han är ju ung men ändå så sliskfet. Det är ju skamligt. Han ser ju ut som en karaktär som är någon brittisk pedofil.

Hur som helst så är det väl glädjande att han har blivit tagen i kragen av någon. Bra där! Om det nu skulle vara L3o som beordrat det kanske man inte ska tro för mycket på men vad är det E1nar har sagt om honom?

Hur fan kan ni leva med de själv? Ni sitter och säger att det är bra att en 17 åring kille har blivit kidnappad, misshandlad, förnedrad och förmodligen våldtagen? Han gör musik, det är musik vi pratar om. Han är ingen jävla gängmedlem. Ni ska va vuxna människor. Detta kunde ha vart er son eller bror! Skärpning! Blir mörkrädd när jag läser era svar! Fyfan för er
2020-05-05, 06:03
Medlem
På min tid upprördes vuxenvärlden av WASP och hyrvideofilmer var ett hot mot ungdomars mentala hälsa. 😅

Lite har ju hänt på 30 år så att säga. Då var Sverige fortfarande ett fungerande lite i periferin av världen land med en till 97% vit befolkning.

Nåväl, hemskt att se dessa sjuka förnedringsövergrepp och gängöverfall så ofta numera. Det blir ju så här när svenska ungdomar anammar eller "integrerar" med blattar och försöker att möta dessa på deras planhalva. Kan aldrig sluta på annat sätt än detta med våld, kulturkrock och övergrepp.

Ska vi känna sympati för Einar eller ska vi hoppas att "bränt barn skyr elden"? Jag personligen hoppas att grabben fick en läxa som även går ut till alla hans jämnåriga. Främst whiggers och andra som ens umgås och interagerar med blattar och deras kulturyttringar. Det är så här det går.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in