2020-05-05, 00:20
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttLivEttVal
Tyvärr så har dehär landet fallerat för längesen. Människorna som gör sånahär saker har ingen moral, noll skam i kroppen. Jag kan tänka mig att om Einar ens skulle försöka göra rätt och samarbeta med polisen så skulle asen ge sig på honom ännu mer, kanske hans familj också. Skulle inte förvåna mig en sekund.

Sen är de ju så att även om polisen skulle få tag på dem skyldiga så är det ändå ingen större risk att gärningspersonerna skulle få något straff oavsett.

Allt det du skriver är sant och enorma problem i och med händelser som det här. Sveriges befolkning och lagstiftning har inte en möjlighet att hantera sådant här, då politikerna och domstolarna förnekat problemen i decennier och inte hängt med för fem öre. Delar av det här beteendet är inte alls ovanligt, utan tvärtom mycket vanligt bland den här typen av kriminella dårar.
Medlem
Jag har bild på dem som ska ha gjort detta och att det ska vara DP men jag vet inte hur jag får upp bilden. Kan jag skicka till någon som kan fixa det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exlegelibertas
Menade självfallet jaffar. Känns som att karriären inte är bränd o att han hade fortsatt släppa låtar om han inte satt inne.

Hhahaaaha svär på allt du är den typen av person som man hade gjort golden pee på dig o du hade säkert inte ens brytt dig, lak idiot om folk har kissat på dig då du e bränd hur fan är det inte självklart?!?! Vem fan vill fortsätta leva som jaffar
2020-05-05, 00:21
Medlem
Där rök https://www.instagram.com/einar_pussboy1/
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Jag har bild på dem som ska ha gjort detta och att det ska vara DP men jag vet inte hur jag får upp bilden. Kan jag skicka till någon som kan fixa det?
Fattta att hela högsta av DP sitter förutom en som är i Spanien o ligger lågt.
Medlem
Masajens avatar
Säkert ett PR-trick som tidigare nämnts. Killen har ju blivit känd genom köpta streams på spotify.
Medlem
brainpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zexx
Någon mer än jag som tror att det inte finns någon dildo rövkörnings video?
Vilka skulle vara så sjuka i huvudet att man rövkör en 17-årig snubbe med en dildo, när han redan blivit tillräckligt förolämpad av alla bilder!

Ja, undrar vilka som är så friska och påhittiga att de väljer att kissa på någon och be den utsatte att öppna munnen?

Klart det finns en dildo i röven video.
2020-05-05, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Säkert ett PR-trick som tidigare nämnts. Killen har ju blivit känd genom köpta streams på spotify.
Källa på det? Går att se vilka som köpt streams och inte, enda bekräftade fallet jag vet är artisten Ozzy.
2020-05-05, 00:24
Medlem
Xfiless avatar
Såklart detta INTE är ett PR-trick, herregud. Trodde alla förstod att för en rappare/hiphop artist är det extremt förödmjukande att utmålas som en transa/gay. Däremot är Einar jävligt smart om han nu "tack vare" uppmärksamheten börjar mjölka detta och hänvisar folk till sin musik och sociala medier. Gratis PR

Vidare tror jag inte heller att detta kommer bli stöten i hans karriär. Han har fördelen att han är vit. Kolla Jaffarbyn som blev pissad på i byn. Han är muslimsk somalier som attackerades av andra somalier, det är värre i deras community, men han överlevde skiten. Så om några månader kommer även detta vara bortglömt.
Senast redigerad av Xfiles 2020-05-05 kl. 00:26.
Medlem
Cuckslayers avatar
Det här kan knappast vara fejk.

Man ser ju på flera av bilderna att han är livrädd. Frågan är vad de gjorde med honom? Någon som vet om han har anmält det?

Har han blivit våldtagen så blir det nog ingen anmälan.
Medlem
GreyForests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratthatt
Vad är det för äckliga våldtäktsmän som gjort detta? Garanterat har de inte svenska namn. Sånt här folk kan vi tacka regeringen att vi har här. Vad ska man göra åt detta?
Nej, bögvåldtäkt i grupp är ett väldigt osvenskt beteende. Här är en bild som cirkulerat: https://imgur.com/a/6ttoMNQ svenskfientligheten tycks vara ett motiv även denna gång.
2020-05-05, 00:25
Medlem
Som sagt egal.swe på Instagram (samma gäng som släppte videon med jaffar) hävdar nu att dom släpper videon vid 10.000 följare. Så vår bästa chans är att se till att dom får sina följare. Är det någon som har videon så är det dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in