2020-05-04, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är tydligen få som sett SD arg. Han är mellanmjölk. Men NÄR han blir arg - då blir han rasande. Han misshandlade brorsan svårt när de var unga. När JG kopplar loss sin lilla hund på SDs tomt så får han en utskällning.

Han kör näven i en gipsvägg så hårt att han får fraktur/spricka i handen. Och om Englandsresan skulle bli inställd pga det så skulle det vara The*s fel. Th*a var 8 år (!) gammal. Och det var inte hon som bröt handen på honom. Han förminskar, förtrycker. Om HD ville diskutera och ställde en fråga, så ställde han i sin tur en motfråga istället för att svara henne. Han sätter sig över andra, han manipulerar. Och honom vill HD vara tillsammans med? Inte konstigt hon blev deprimerad under många år.

Den här snubben, om man börjar komprimera hans märkligheter, blir konstigare och konstigare.

Jag har tidigare fått berättat för mig av en person som känner Härads-Psykopaten SD mycket väl om hur vederbörande fungerar som person.

Personen uttryckte sig enligt följande sagt,

"Den som sticker upp mot SD har stuckit upp för sista gången samt att SD aldrig glömmer" det vill säga, vederbörande ruvar på sin hämnd vilken alltid kommer förr eller senare på ett eller annat sätt.

Beträffande hämnd vill jag klargöra, att hämnd kan ske på många olika sätt.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-05-04, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Nej varför ska HD eller någon annan kvinna skämmas för vad maken eller exet gör? Varför skulle HD skämmas för SD:s handlingar menar du? Varför ska hustrun skuldbeläggas för maken beteende? Märkligt att du håller med Maria.

Det är inte alls märkligt. Jag, som är helt ostraffad, skulle tycka det vore väldigt obehagligt om min äkta hälft anhölls misstänkt för mord. Hur skulle jag bemöta det inför min släkt och vänner?
Citera
2020-05-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grubbelman
Såg att mördaren Stefaaan Davisson var ute och körde med cyckelkärra idag, riktigt otäckt att en sån mördare kan fara runt i samhället som om inget hänt, det är vidrigt men men han får snart sitt straff

Förr eller senare, på ett eller annat sätt får en mördare sitt rättmätiga straff. Det är Karma. Men innan iaf jag själv kan luta mig tillbaks i vetskap om att han åker fast, så skulle jag vara extremt orolig nu.
Om jag vore något av vittnena som bor i Örebro med omnejd.

Bara tanken på att stöta ihop med denna individ under en ensam cykeltur på en lummig folktom skogsväg, eller på min promenad i Vivallaskogen och där kanske rent av konfronteras av den individen för mitt vittnesmål i Tingsrätten ; det skulle göra mig svettig av obehag och oro.
Senast redigerad av zilvereko 2020-05-04 kl. 19:04.
Citera
2020-05-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jag har tidigare fått berättat för mig av en person som känner Härads-Psykopaten SD mycket väl om hur vederbörande fungerar som person.

Personen uttryckte sig enligt följande sagt,

"Den som sticker upp mot SD har stuckit upp för sista gången samt att SD aldrig glömmer" det vill säga, vederbörande ruvar på sin hämnd vilken alltid kommer förr eller senare på ett eller annat sätt.

Beträffande hämnd vill jag klargöra, att hämnd kan ske på många olika sätt.

Mvh/ @JokerMannen
Det låter faktiskt som SD så som jag kunnat läsa mig till.
Citera
2020-05-04, 19:05
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Systerhax cachar vidare med karjir och coco_c. Med sina 10 462 hittade cacher så ligger hon långt före SD, som "bara" har 8 020 hittade. Inga nya sedan han kom ut från kurran. I alla fall inga loggade.

Vad gör du SD? Räknar du strössel? Läser du här? I FUP:et? Lyssnar på Rättegången? Eller planerar du din "lagom olagliga hämnd på Flashbackarna"?

Eller funderar du helt sonika på att äntligen säga sanningen, så att tre barn äntligen kan få svar? Äntligen kan få sova lite lugnare...

Vi får väl hoppas på det sista. För detta är inte över förrän det är löst, detta är inget som "bara försvinner"... Det är inte över för än den eller de som brutalt mördade en 3-barnsmamma, dagen före hennes yngsta barns 12-årsdag, sitter i kurran.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-05-04, 19:06
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thislookslike
Jo de skickade ju en del till Nederländerna för avancerad analys.
Antingen så finns inte metodiken idag för vissa analyser eller så är det sånt stort tryck på den/de länder som har just den spetskompetensen att det tar tid att stå i kö.
Hur NFC står sig i jämförelse med andra länders motsvarighet kan vi bara ana. Om skillnaden inom forensik är lika stor som skillnaden i många områden inom vården så har NFC problem de-luxe.

Men med tid så kan nog ytterligare klarhet bringas i detta fall oavsett utgång i någon av domstolarna.

Stämmer att det var Nederländerna.
Jag tror att det är ett enormt tryck från flera länder som vill nytta deras kompetens, därav tidsbrist.
Citera
2020-05-04, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Systerhax cachar vidare med karjir och coco_c. Med sina 10 462 hittade cacher så ligger hon långt före SD, som "bara" har 8 020 hittade. Inga nya sedan han kom ut från kurran. I alla fall inga loggade.

Vad gör du SD? Räknar du strössel? Läser du här? I FUP:et? Lyssnar på Rättegången? Eller planerar du din "lagom olagliga hämnd på Flashbackarna"?

Eller funderar du helt sonika på att äntligen säga sanningen, så att tre barn äntligen kan få svar? Äntligen kan få sova lite lugnare...

Vi får väl hoppas på det sista. För detta är inte över förrän det är löst, detta är inget som "bara försvinner"... Det är inte över för än den eller de som brutalt mördade en 3-barnsmamma, dagen före hennes yngsta barns 12-årsdag, sitter i kurran.

#TeamÅsaHiding

Glöm att han kommer berätta sanningen. Han måste överbevisas.
Citera
2020-05-04, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige

#TeamÅsaHiding
Lustigt att du skrev det där. Det jag fetat. Läst nyss i ett förhör att han sagt till nån (HD?)att "detta försvinner". Som om utredare och rättsväsende skulle tröttna och bara lägga till handlingarna.

Aint gonna happen. Utredare har inte bråttom. Det är det mest tålmodiga släkte som finns - de är resultatorienterade och vill inte slarva iväg. Vill man inte peta i smådetaljer och ta tid på sig, då har man inte där att göra.

Vad jag läste ovan så var han ute och cyklade med cykelkärra - hade han pannlampan på tro?
Citera
2020-05-04, 19:17
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Glöm att han kommer berätta sanningen. Han måste överbevisas.

Du har helt rätt. Jag skriver mest för andras ögon.

De som faktiskt inte är helt och hållet grandiosa, självgoda och empatilösa. De som fortfarande har förmågan att kontakta Polisen och berätta det de vet.

De som raderat, ljugit för Polisen, Tingsrätten och vänner och bekanta, samt slingrat sig som ormar. ALLA de kan inte ha varit med och mördat. Någon av dem som förnekar 3+2 barn en normal och trygg uppväxt, de borde fundera:

"Är det min tur nästa gång?" "Kanske borde jag gå till Polisen att säga vad jag vet?"

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-05-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grubbelman
Såg att mördaren Stefaaan Davisson var ute och körde med cyckelkärra idag, riktigt otäckt att en sån mördare kan fara runt i samhället som om inget hänt, det är vidrigt men men han får snart sitt straff

Härads-Psykopaten SD har inget samvete, vederbörande är helt iskall.

Gällande den 15:e Maj så och även den 16:e Maj året 2018, kontaktade SD L*na Wesstr*m inte en enda gång per telefon medans däremot N*a Wesstr*m gjorde hela 52 försök att få kontakt med sin då försvunna Mamma, Esth*r Wesstr*m gjorde 18 kontakt-försök, Ang*la Coll*n gjorde 14 kontakt-försök, den gode M*ts Larss*n gjorde 12 försök att nå den då försvunna L*na Wesstr*m och U*f Wesstr*m gjorde 8 kontakt-försök.

Härads-Psykopaten SD var föga intresserad av att försöka få kontakt med den försvunna L*na Wesstr*m, vederbörande visste ju redan då att det var lönlöst att kontakta L*na Wesstr*m per telefon eftersom en DÖD människa varken kan svara eller tala.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-05-04, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Förr eller senare, på ett eller annat sätt får en mördare sitt rättmätiga straff. Det är Karma. Men innan iaf jag själv kan luta mig tillbaks i vetskap om att han åker fast, så skulle jag vara extremt orolig nu.
Om jag vore något av vittnena som bor i Örebro med omnejd.

Bara tanken på att stöta ihop med denna individ under en ensam cykeltur på en lummig folktom skogsväg, eller på min promenad i Vivallaskogen och där kanske rent av konfronteras av den individen för mitt vittnesmål i Tingsrätten ; det skulle göra mig svettig av obehag och oro.

Ja att Stefaaan Davisson får sitt straff är givet, nu eller senare, han tror att detta är övergående men inget är övergående, han kommer granskas igen och igen och igen och så kommer dagen då denne mördare som haft ihjäl en stackars 3 barnsmor på ett så vidrigt sätt
få skaka galler
Citera
2020-05-04, 19:27
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Härads-Psykopaten SD har inget samvete, vederbörande är helt iskall.

Gällande den 15:e Maj så och även den 16:e Maj året 2018, kontakta SD L*na Wesstr*m inte en enda gång per telefon medans däremot N*a Wesstr*m gjorde hela 52 försök att få kontakt med sin då försvunna Mamma, Esth*r Wesstr*m gjorde 18 kontakt-försök, Ang*la Coll*n gjorde 14 kontakt-försök, den gode M*ts Larss*n gjorde 12 försök att nå den då försvunna L*na Wesstr*m och U*f Wesstr*m gjorde 8 kontakt-försök.

Härads-Psykopaten SD var föga intresserad av att försöka få kontakt med den försvunna L*na Wesstr*m, vederbörande visste ju redan då att det var lönlöst att kontakta L*na Wesstr*m per telefon eftersom en DÖD människa varken kan svara eller tala.

Mvh/ @JokerMannen

Exakt! De som drömmer om att han kommer ge upp "sitt" område och flytta, de drömmer för fantasifullt. I Åre eller Hörby har han inte den "makt", han har i Lilla Hjärsta och i övriga Örebro. Eftersom han inte kan leva utan energin av andras rädsla, precis som blodigeln behöver blod, så blir han kvar. Räkna med det.

Men Polisen sover inte. Detta kommer inte att "försvinna". Förr eller senare kommer räkenskapens dag för denna mördare/dessa mördare. Och medhjälparna...

Och som du säger, @JokerMannen: :En bild säger mer än 1000 ord...
https://forumbilder.com/i/ro6E

#TeamÅsaHiding
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in