2020-05-04, 19:03
Medlem
Bluebeast72s avatar
Kinesen, Einar..vilka tunga coola rap namn..NOT.

Va fan är det här för falanger, förortsrappare som typ ingen känner till? Ngn som kan berätta om de inblandade?
Medlem
Så går det för ett svenskt identitetsförvirrat villabarn med nalle puh-ansikte som leker gangsterpimp.
Senast redigerad av Grumbo 2020-05-04 kl. 19:13.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Templarknight1488
Nej GM är vit man

Så man kan inte vara vit och invandrare?

Om någon skulle vara en tillstymmelse till vit av dessa GM är det en alban eller ljus arab.
2020-05-04, 19:04
Medlem
Citat:
Nej GM är vit man

Många araber är vita.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Lite lustig dom klär ut einar i diverse utstyrslar, kanske kommer kort med mamma trosor o hatt? Frack?

Vilka juveler, dagens ungdomar alltså, dom kan de här med bus.

Ganska vanligt bland kriminella. Kommer ihåg dom där i Malmö som tvinga någon dansa i trosor
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Vad snackar du om? tror du att det är bra för hans karriär och streetcred att bli förnedrad och fotad i kvinnounderkläder? och peruk. Snarare tvärtom om.

Jag förstår att det inte framgår så enkelt att jag skämtar men så är det åtminstone. Han har ju inte direkt haft så stor trovärdighet innan så detta kan knappast ha förstört så mycket.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
Vad snackar du om? tror du att det är bra för hans karriär och streetcred att bli förnedrad och fotad i kvinnounderkläder? och peruk. Snarare tvärtom om.
Vet du hur ironi funkar eller är du bara efterbliven?

OnT: Krävs mycket för att hamna i en sån situation. Och då menar jag ur förövarens perspektiv. Därför tror jag att det är en intern konflikt som spårat ur. Dalen är kända för att gå på sina egna.
2020-05-04, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strikerbyn
Finns video där dom rövknullar han med en Dildo

Lägg upp den
2020-05-04, 19:06
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Nej GM är vit man

Hur vet du det?
2020-05-04, 19:06
Medlem
Templarknight1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L

OnT: Krävs mycket för att hamna i en sån situation. Och då menar jag ur förövarens perspektiv. Därför tror jag att det är en intern konflikt som spårat ur. Dalen är kända för att gå på sina egna.

Nej detta är rinkeby folk.
Därav att jag vill veta vem Ali K är
2020-05-04, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Så går det för en svensk tönt som leker gangsterpimp.

Etniciteten är nog inte avgörande utan mer attityden. Annars tänker man sig med din logik att andra som blivit utsatta på samma sätt måste varit svenskar med men det är ju en blandad skara om inte övervägande utlänningar.
2020-05-04, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lex.L

Ja det är väl det troligaste . Gambianerna ifrån Dalen tröttna på honom . Det är ju garanterat att han har försett dom med pengar för att kunna leka gangster så mycket i rampljuset som han gör . Måste vara ett svårt spel att hålla dom nöjda men samtidigt inte bli pressad på alla sina pengar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in