2020-05-04, 17:49
Medlem
csfs avatar
Så mycket som lennie kollat på julia nu under tiden dom suttit i badet har han aldrig kollat på amilia
2020-05-04, 17:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
'MEN SNÄLLA RARA... sluta splittra på rösterna. Lennies fans kommer rösta kvar mergim garanterat. Så bättre vi röstar på frida nuuununu denna gång
Precis, Frida fick mina 2 röster.
2020-05-04, 17:50
Medlem
Citat:
'MEN SNÄLLA RARA... sluta splittra på rösterna. Lennies fans kommer rösta kvar mergim garanterat. Så bättre vi röstar på frida nuuununu denna gång
Tack! Någon som förstår! Lägg undan hatet mot Mergim denna gång! Ut med nakenfisen!
2020-05-04, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Trist att ”folk”, flera hetsar för att öka sina odds på bettingsiter. Så jävla vidrigt. Incel bättre isf.

Fanns riktigt bra odds på både Sami och Lennie i början som delades här så det är nog fler än du tror som har det. Tror du verkligen det finns ett sånt här intresse för Big Brother? Pengar, pengar, pengar.
2020-05-04, 17:59
Medlem
För en vecka sen störde jag mig något så enormt på Jasmine, men sen Martin åkte ut så har hon blivit betydligt mindre jobbig och faktiskt mer underhållande. Har absolut inget emot Martin, tyckte om honom men tror kombinationen av dem två tillsammans kanske inte är den bästa
2020-05-04, 18:00
Medlem
tepss avatar
Citat:

Sir yes sir!
Har lagt två på Frida, dock så stör jag mig mer på henne än Mergim.
Jag tycker att det är riktigt fint när Mergim pratar om när han arbetade med äldre och downisar, det är ett fint yrke och alla som klarar av det förtjänar en elogé, jag skulle själv aldrig klara av det.
Men ja, ut med Frida sen ut med Jasmine. Sen Julia, Sen Lennie(Ja, jag tycker att Mergim förtjänar att komma längre än Lennie för 1. Lennie har inte varit med sen början. 2. Han är sjukt tråkig i längden. 3. Han har pillat på Amilias geggveck) tvåa Mergim och vinnare Sami faaacking Jacobsson.
Jag kommer följa Samis youtubeäventyr, det är fan inte många svenskar jag följar på youtube, de jag följer är matrelaterade + Sami, all annat från Sverige i youtube-sammanhang är ren smörja.
Nu har jag kacklat av mig. Får väl tillägga att jag förstår om Julia åker ut ikväll för både produktionen har med klipp och vad dom visar framställt Julia som en idiot och Jasmine har hjälpt till att spela på det och fjäskat in sig hos bögparet och den psykiskt störde "alltid glade" förmodat jävligt traumatiserad och möjligen mer av naken-Pappan vår alldeles egna lilla Frida som är förnekelsens förnekare. Bla.
2020-05-04, 18:01
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Nu har jag röstat på Frida. Hoppas hon åker nu. BB utan Julia kommer bli bra segt att kolla på.

Helt rätt!

Ni som slänger er röst på Rimjobgim med syfte att rädda allas våran underbara Svetlana - är anledningen till att hon åker ikväll.

Vi andra normalt tänkande - inkl normal förmåga av analys och konsekvenstänk - har lagt våra röster på Frida "Butter Stotch" Skoglund, då hon efter Svetlana ligger sämst till och är totalt värdelös för programmet.

Fy skäms på er livets hårda skola-kandidater, pk-kärringjävlar och alla andra samhällsparasiter som har ställt till det för J.Löfgren ikväll.

2020-05-04, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Helt rätt!

Ni som slänger er röst på Rimjobgim med syfte att rädda allas våran underbara Svetlana - är anledningen till att hon åker ikväll.

Vi andra normalt tänkande - inkl normal förmåga av analys och konsekvenstänk - har lagt våra röster på Frida "Butter Stotch" Skoglund, då hon efter Svetlana ligger sämst till och är totalt värdelös för programmet.

Fy skäms på er livets hårda skola-kandidater, pk-kärringjävlar och alla andra samhällsparasiter som har ställt till det för J.Löfgren ikväll.

ja jag tror tyvärr också att alla splittrade röster mellan frida och mergim kostar julia en fortsatt plats i huset
2020-05-04, 18:03
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
För en vecka sen störde jag mig något så enormt på Jasmine, men sen Martin åkte ut så har hon blivit betydligt mindre jobbig och faktiskt mer underhållande. Har absolut inget emot Martin, tyckte om honom men tror kombinationen av dem två tillsammans kanske inte är den bästa
Problemet med henne, är att hon tagit över Amilias jobb som paktare.
2020-05-04, 18:04
Medlem
Citat:
Bra sagt! Alla som inte röstat än: Det verkar vara rätt jämt mellan Julia och Frida. Slösa inte bort röster på Mergim just nu! Rösta på Frida så har vi chans att få ut henne istället för Julia! Mergim verkar fått minst röster av de tre så det är en röst i sjön och en röst på Mergim just nu skickar hem Julia!
2020-05-04, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Fanns riktigt bra odds på både Sami och Lennie i början som delades här så det är nog fler än du tror som har det. Tror du verkligen det finns ett sånt här intresse för Big Brother? Pengar, pengar, pengar.

Jag har inte satsat en krona.

On T. Nu badar de!

Heja Sami och Julia! Hoppas ni två får stå i final tillsammans med Lennie som antingen kommer på andra eller tredje plats!
2020-05-04, 18:09
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Helt rätt!

Ja, Mergim har nog en för stor skara fans av småflickor för att man ska kunna få ut honom nu. Det känns mer taktiskt rätt att rösta på Frida, dessutom är hon ganska jobbig att kolla på. Har så svårt att se att Frida skulle ha några fans? Vad skulle det vara för människor? Jullans fans verkar helt klart vara flashbackare och vuxna män.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in