Citat:
Ursprungligen postat av
csf
'MEN SNÄLLA RARA... sluta splittra på rösterna. Lennies fans kommer rösta kvar mergim garanterat. Så bättre vi röstar på frida nuuununu denna gång
Sir yes sir!
Har lagt två på Frida, dock så stör jag mig mer på henne än Mergim.
Jag tycker att det är riktigt fint när Mergim pratar om när han arbetade med äldre och downisar, det är ett fint yrke och alla som klarar av det förtjänar en elogé, jag skulle själv aldrig klara av det.
Men ja, ut med Frida sen ut med Jasmine. Sen Julia, Sen Lennie(Ja, jag tycker att Mergim förtjänar att komma längre än Lennie för 1. Lennie har inte varit med sen början. 2. Han är sjukt tråkig i längden. 3. Han har pillat på Amilias geggveck) tvåa Mergim och vinnare Sami faaacking Jacobsson.
Jag kommer följa Samis youtubeäventyr, det är fan inte många svenskar jag följar på youtube, de jag följer är matrelaterade + Sami, all annat från Sverige i youtube-sammanhang är ren smörja.
Nu har jag kacklat av mig. Får väl tillägga att jag förstår om Julia åker ut ikväll för både produktionen har med klipp och vad dom visar framställt Julia som en idiot och Jasmine har hjälpt till att spela på det och fjäskat in sig hos bögparet och den psykiskt störde "alltid glade" förmodat jävligt traumatiserad och möjligen mer av naken-Pappan vår alldeles egna lilla Frida som är förnekelsens förnekare. Bla.