2020-05-04, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Ni som babblar om att polisen gripit så många kanske ska vänta lite. Än så länge är ingen dömd! Ingen är ens häktad ändå pratar ni om att polisen gjort ett helt otroligt arbete

Och sedan hoppas jag inte att folk börjar prata om den albanska blodshämnden i 7 generationer som vissa gjorde efter dubbelmordet i Norrköping 5/12. Den existerar liksom inte utanför Albanien.

Att de gripit 10 personer är ju bara att återge faktiska omständigheter. Att det inte ens leder till anhållan för någon och sen inte häktning för flera är ju en möjlig realitet så det är ju inget konstigt.
Citera
2020-05-04, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Nu spekulerar Du ju utan att veta ett skit och därmed anklagar Du farbror Blå för något som kan vara väldigt långt från sanningen.
Tänk om det är så enkelt att polisen vilket jag tror har full koll på gängkriminaliteten i Göteborg.
Man har fått ut vetskap om att någon/några inom en gruppering är skyldiga till mordet.
Man griper hela bunten för att skaka om rejält i buskarna. Ett gripande av 10 personer begränsar dessutom kommunikationen mellan dem.
Helt riktigt !!!! Och leveranser av droger stryps tvärt.
Citera
2020-05-04, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Ni som babblar om att polisen gripit så många kanske ska vänta lite. Än så länge är ingen dömd! Ingen är ens häktad ändå pratar ni om att polisen gjort ett helt otroligt arbete

Och sedan hoppas jag inte att folk börjar prata om den albanska blodshämnden i 7 generationer som vissa gjorde efter dubbelmordet i Norrköping 5/12. Den existerar liksom inte utanför Albanien.
Fast hos alla de gripna görs husrannsakan.
Citera
2020-05-04, 14:22
Medlem
bjornesmagasin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Jag har ingen insyn i konflikten. Jag bara får för mig att Kastrati sidan är den som tagit mest stryk sista åren.
Jag kan ha helt fel.
Följer skottlossningarna i stan lite sporadiskt här på forumet.
Det händer givetvis mängder av saker bakom kulisserna som aldrig kommer fram.
Men känslan jag får är att Kastrati sidan oftare blir skjuten på än står för skjutandet.
Har jag fel?
Och hur ser det ut. Har dom mycket våldskapital kvar?

Mvh
Bra fråga verkar faktiskt som kastrati familjen å deras allierade blir skjutna på och bombade hela tiden, men vad det verkar som har dom aldrig hämnats eller dödat några av sina fiender, dom verkar va ett gäng slagpåsar som får på huvet hela tiden av diverse negrar och kamelryttare, vad hände me att albaner e så tunga kriminella?? Och sen kan man undra varför kastrati familjen inte gjort några försök att klippa nån i Jobe ligan nu när dom är kraftigt försvarade?
Senast redigerad av bjornesmagasin2 2020-05-04 kl. 14:25.
Citera
2020-05-04, 14:42
Medlem
Vem blev klippt, bl3rim eller b3rat?
Citera
2020-05-04, 14:53
Medlem
Såg nästan allt från fönster bor mittemot mord platsen. De var två bilar som var iblandat en mörk grå och en svart... dem var säkert 6 7 personer som var iblandat i detta

Så de är från Bergsjön gängen som har dödat han för killen bor ju i Kortedala dem har haft tjafs för några veckor sen en kompis sa de idag till mig med dem äldre grabbarna

Om de är från Hisingen grabbar som har skjutit då skulle dem aldrig lämna bilen i Kortedala säkert i Angered eller hjälbo mot den riktning så dem har snabbast vägen tillbaka till Hisingen.
Citera
2020-05-04, 14:58
Medlem
Till er som säger att Kastrati familjen bara tagit stryck. Ska berätte något för er, detta är den första och enda gången någon av dem dör. Mohamed Sarhan som stod på deras sida blev mördad 2016, tror ni dem bryr sig om en kurd eller?

Sen blev den 33 årige latinamerikanen Javier mördad 2018 som också stod på deras sida. Då han var tillsammans med Ber@t K@stratis syster. Tror ni dem bryr sig om den killen? Snarrare glada att syrran inte längre är tillsammans med en latino så tänker dem.

Sen var den en afrikan som skött en massa skott på @drian K@str@ti och hans far men missade alla. Blev sedan dömd till 9 års fängelse för mordförsök.

Eddi j0be fick för ett halv år sen sin dom 7 års fängelse för grovt narkotika brott och vapen brott. Andra från j0be sidan sitter också inne.

Sedan ska ni inte glömma det K@strati har gjort. Dem mördade en 7 årig somalier med en handgranat 2016 som var anhörig till motståndarsidan. Dessutom en somalier i 20 års åldern som var soldat till j0be. Sist men inte minst afrikanen som blev mördad utanför en pizzeria i Gbg december 2019.

Så dem ledde kriget tills nu.
Nu förlorade dem!
Citera
2020-05-04, 15:02
Medlem
pundarTrasans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gp12
Till er som säger att Kastrati familjen bara tagit stryck. Ska berätte något för er, detta är den första och enda gången någon av dem dör. Mohamed Sarhan som stod på deras sida blev mördad 2016, tror ni dem bryr sig om en kurd eller?

Sen blev den 33 årige latinamerikanen Javier mördad 2018 som också stod på deras sida. Då han var tillsammans med Ber@t K@stratis syster. Tror ni dem bryr sig om den killen? Snarrare glada att syrran inte längre är tillsammans med en latino så tänker dem.

Sen var den en afrikan som skött en massa skott på @drian K@str@ti och hans far men missade alla. Blev sedan dömd till 9 års fängelse för mordförsök.

Eddi j0be fick för ett halv år sen sin dom 7 års fängelse för grovt narkotika brott och vapen brott. Andra från j0be sidan sitter också inne.

Sedan ska ni inte glömma det K@strati har gjort. Dem mördade en 7 årig somalier med en handgranat 2016 som var anhörig till motståndarsidan. Dessutom en somalier i 20 års åldern som var soldat till j0be. Sist men inte minst afrikanen som blev mördad utanför en pizzeria i Gbg december 2019.

Nu förlorade dem!

Om detta är första gången de kastrerade förlorar en betydande "medlem", dvs en familjemedlem, vad kommer det då att resultera i? Vad kommer vi få se framöver den kommande tiden? De kastrerade borde ju känna sig enormt kränkta och förolämpade nu. Vet de vilka som ligger bakom det?

Citat:
Ursprungligen postat av fekknoo
Va gör du ens i vårat land ditt äckliga helvete??
Allt de du klagar på har du tagit del av din jävla parasit. Hycklare.

Sluta nappa på betet, det är en svenne som skriver fattar du väl?
Det var ett retoriskt inlägg.
Senast redigerad av pundarTrasan 2020-05-04 kl. 15:08.
Citera
2020-05-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av As654321As
Såg nästan allt från fönster bor mittemot mord platsen. De var två bilar som var iblandat en mörk grå och en svart... dem var säkert 6 7 personer som var iblandat i detta

Så de är från Bergsjön gängen som har dödat han för killen bor ju i Kortedala dem har haft tjafs för några veckor sen en kompis sa de idag till mig med dem äldre grabbarna

Om de är från Hisingen grabbar som har skjutit då skulle dem aldrig lämna bilen i Kortedala säkert i Angered eller hjälbo mot den riktning så dem har snabbast vägen tillbaka till Hisingen.

va det inte bara en bil inblandad volvo 940 med 2 i dom som sköt eller såg jag helt fel?
Citera
2020-05-04, 15:12
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gp12

Nu förlorade dem!
Någon blev dömd för S@rhan och någon blev dömd för J@vier, samt för flera andra av attentaten mot B-falangen. Men de du påstår de utfört har ingen dömts för så vad för bevis och belägg har du egentligen för det du säger? Det har spekulerats vem som faktiskt kastade granaten och den bar inte deras efternamn. 20-åriga somaliern är inget jag hört om, vem menar du?. Den sista du nämner Tij@n hur vet du att det inte var de som sköt första gången från hans egna trakter som kom för att avsluta? Känns som du bara spekulerar vilt utifrån det vi alla fått ta del av här på Fb i kombination med att vara partisk och därmed påverkats av rykten.
Senast redigerad av lilmayo 2020-05-04 kl. 15:15.
Citera
2020-05-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Någon blev dömd för S@rhan och någon blev dömd för J@vier, samt för flera andra av attentaten mot B-falangen. Men de du påstår de utfört har ingen dömts för så vad för bevis och belägg har du egentligen för det du säger? Det har spekulerats vem som faktiskt kastade granaten och den bar inte deras efternamn. 20-åriga somaliern är inget jag hört om, vem menar du?. Den sista du nämner Tij@n hur vet du att det inte var de som sköt första gången från hans egna trakter som kom för att avsluta? Känns som du bara spekulerar vilt utifrån det vi alla fått ta del av här på Fb i kombination med att vara partisk och därmed påverkats av rykten.

Granaten kom från albanerna, sen var det inte de som kastade den.
Citera
2020-05-04, 15:38
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Man tycker ju att det mördande laget någon gång borde tänka på detta beteende och ligga redo med prickskyttegevär på behörigt avstånd. Fan va det skulle kunna saneras då!

All vårdpersonal som går till och från sina skift uppskattar om det inte händer. Det är ju inga krypskyttar vi talar om. Suck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in