Citat:
Ursprungligen postat av
Smijern
[/b]
Kan aldri tenke meg han har involvert så mange mennesker i dette. Og da burde de vært der på et annet tidspunkt.
Problemet er at politiet virker sikre på at det er medhjelpere, minst 2, etter hva jeg skjønner. Jeg mener selvsagt at det da er de samme to, og at de mot alle odds har gått med på denne sinnsyke ideen om å skjule drapet som en kidnapping.Og at de ble bedt om å være synlige på kamera før handlingen, for å ha noe konkret å peke på, i tillegg til det lange trusselbrevet og strips.
Det kan virke som TH er svært opptatt av å fortelle politiet hva han han tror har skjedd, og at han peker på noen spesielle. Ved å tone ned disse mennene kan politiet ha irritert ham. De skapte en bevegelse i juli. Ved å legge bort Futurum- mennene ble det behov for noe mer å peke på, og det kom plutselig ny kontakt fra "kidnapperne".Mon tro om det er her sms`en de mener å ha stammer fra...
Jeg vet virkelig ikke, hele saken er så sinnssyk. Vanskelig å gripe tak i hva som kan ha skjedd. Alle muligheter er like ufattelige.