2020-05-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Är att titta på nån som sover halva dagarna underhållande?
Haha ge dig han sover inte hela dagarna, har har skapat underhållning och har sparkapital mot Lennie .

Men kanske om Lennie hoppar och skuttar 1000 gånger till så kommer han ikapp
2020-05-04, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Haha ge dig han sover inte hela dagarna, har har skapat underhållning och har sparkapital mot Lennie .

Men kanske om Lennie hoppar och skuttar 1000 gånger till så kommer han ikapp

Då har du missat live i helgen?
2020-05-04, 11:43
Medlem
Citat:
Då har du missat live i helgen?
Jaja rösta du på Lennie fjanten så blir det bra
2020-05-04, 11:44
Medlem
Citat:
Produktionen verkar ha gett upp, klockan är halv tolv och dom ligger och sover.
Avundsjuk på deras sömn, går och lägger mig 2 och vaknar 7, önskar jag kunde sova lika länge som dom.
Samma här, vidrigt att de sover så mycket när man själv får knappt 5 timmar

Tror det kommer stå mellan Frida och Julia ikväll i uppdragsrummet. För jävligt att man inte får rädda kvar sin favorit då hade ju Julia varit kvar och Nudisten hade åkt ut med huvudet före. Nu är det osäkert om Julia är kvar efter ikväll. Fyfan alla Sami tycker om ryker en efter en förutom när Amilia rykte.
2020-05-04, 11:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Jaja rösta du på Lennie fjanten så blir det bra

Nej din idiot, jag röstar på Sami men är inte blind och kan tänka.
2020-05-04, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Håller Sami på att slarva bort den slutliga segern tror ni?
Ja, speciellt om han står i finalen med exempelvis Lennie och Jasmine. Bästa varit om han stod med Mergim och Lennie så deras fans röster splittrad. Men det tänker inte folk på, ingen inser man måste tänka steget före om man verkligen bryr sig om att se Sami vinna.

Lennie har överlägset mest positiva respons på sina klipp i appen, bland annat när de träffade sina närstående, där leder Lennie över Sami om man ser till responsen. Ja, jag förstår stor del av oss inte går in och ”reagerar” på klippen men gäller även vissa inlägg BB lägger upp på sociala medier. Har även sett fler och fler som säger de gillat Sami men tycker han är så bittet och gnällig nu. Så vi ska nog inte luta oss tillbaka och ta för givet han vinner.
2020-05-04, 11:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Sami underdog? Han är ju storfavorit att vinna sen Anty åkte ut.

Naturligtvis i bemärkelsen om Jullan åker ut och han skulle sova ensam i det gula rummet.
Alla vet att han är favorit men man kan lätt skaffa sig fler sympatier om man anses bli ensam och utstött.
2020-05-04, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja du, grupper som har 80 medlemmar som är dessutom samma medlemmar som BB Facebook supporter gruppen gör mig jätteorolig. Det tyder mest på en ångest för att Mergims tid i huset är på väg att rinna ut, dock kanske inte den här veckan då de flesta är upptagna med Frida och Jullan.
Deras Facebook grupp som någon skapade i torsdags har snart 800 medlemmar så vi ska inte underskatta fjortisarna.
2020-05-04, 11:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Deras Facebook grupp som någon skapade i torsdags har snart 800 medlemmar så vi ska inte underskatta fjortisarna.

Jag är inte det minsta orolig då de kannibaliserar på varandra.
2020-05-04, 12:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Varför ser Mergim ut som en fattig bangladeshier som har jobbat ute på fälten 20 timmar om dagen? Fyfan vad fult med BUS

Han har gillat talibanlooken ett tag nu, känns som han gillar att se ut som en kriminell från förorten.
Dessutom har han lurat på många andra att ha en orange färg i TV. Hans syster skrattade ju åt det senast.
2020-05-04, 12:06
Medlem
askungens avatar
Citat:
Varför ser Mergim ut som en fattig bangladeshier som har jobbat ute på fälten 20 timmar om dagen? Fyfan vad fult med BUS

Jag blir själv sugen att prova, tänker att ett lager borde göra att man ser ut att vara vid liv iallafall.

Nu ska jasmine BUSa igen och hon satt senast igår och sa att hon aldrig i hela sitt liv skulle busa igen...
Precis som hon sa att hon inte ville ligga i tv så är det tydligt att hennes ord inte betyder ett skvatt..
2020-05-04, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag blir själv sugen att prova, tänker att ett lager borde göra att man ser ut att vara vid liv iallafall.

Nu ska jasmine BUSa igen och hon satt senast igår och sa att hon aldrig i hela sitt liv skulle busa igen...
Precis som hon sa att hon inte ville ligga i tv så är det tydligt att hennes ord inte betyder ett skvatt..
Hon är inte klok, synd att hon inte är nominerad ikväll. Så jävla fult och fläckig, hoppas det blir fult som fan med buset. Dessutom äter hon som en jävla gris, vem sitter och trycker i sig mat så att man är kladdig i hela ansiktet efter man passerar fem år?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in