2020-05-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YB-erin
Minns inte riktigt då jag delvis körde och trodde det var trafikrelaterat så jag tittade inte speciellt noga.
Kan ha varit en mörk tysk bil, är tyvärr inte säker.
Volvo 940 blå mörk
Citera
2020-05-04, 10:16
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vet man vem som har dött?

Rez*rt* står på adressen.

Intressant när man gör lite mer undersökningar är att:
7 i släkten är dömda som bor i Gbg av 35
29 totalt i Sverige av 247 bor i Sverige.

Detta förutsätter att alla är släkt med varandra.

Endast 35 skrivna i Göteborg så om 7 st är kriminella så det är ändå rätt hög nivå.
Det sjuka är det finns endast en på 68 och en på 57 års ålder. i gbg Resten i mina ögon är typ unga mest i 20-30 års åldern och några runt 40. Ska man tolka det att dom dör unga eller har flyttat tillbaka till Albanien på ålderns höst. Som sagt väldigt skev uppdelning i åldern.

Dålig info på fb men jag antar att alla är på sjukhuset nu istället för att skriva RIP på fejjan.

Kosovo
Inte Albanien
Citera
2020-05-04, 10:21
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As654321As
Men killen bor i Kortedala Bergsjön... gamlestan man måste väl känna område sticka därifrån nåt är galet dem fick säkert hjälp av Bergsjön..för de var två bilar en grå o en svart...Såg nästan allt från fönster bor mittemot mordet så dem hade kepsar i den gråa bild. som spanade på han såg från fönster en bil stod vid andra höger sidan parkering två bilar bakom sen rusar han med den andra svarta bilen så fort så klev han ut o sköt på han flera skott

dem fick hjälp säkert från Bergsjön nåt är galen ska fråga imorn en vän om han vet nåt pm detta mer... man måste känna bra område o döda nån o sen rymma fort med en bil de är inte lätt komma från annan ort göra mordet sen sticka med bilen som en galning utan att veta bra vägar ut finns massor med kameror om dem är från Hisingen gjorde jobbet då är dem körda
https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fforumfiles.com%2FX6q1Qdv 8o2%2FRWS697_jpg

Var detta kanske den svarta?
Citera
2020-05-04, 10:26
Medlem
hudlums avatar
https://www.expressen.se/gt/man-skjuten-i-goteborg-stor-polisinsats/

"På söndagskvällen sköts en man i 30-årsåldern ihjäl i Gamlestan.

Nio personer har anhållits som misstänkta för mord och en person för medhjälp till mord.

Dådet har kopplingar till gängkriminaliteten i Göteborg, enligt uppgift. "
Citera
2020-05-04, 10:30
Medlem
Oj media rapporterar att 10 personer anhållits. Så de har verkligen svept in folk.

Nio personer har gripits och anhållits misstänkta för mord, uppger polisen under måndagsförmiddagen.

Ytterligare en person är gripen och anhållen misstänkt för medhjälp till mord.

Samtliga är kända av polisen sedan tidigare, och är i åldrarna 19-25 år.
Citera
2020-05-04, 10:30
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vet man vem som har dött?

Rez*rt* står på adressen.

Intressant när man gör lite mer undersökningar är att:
7 i släkten är dömda som bor i Gbg av 35
29 totalt i Sverige av 247 bor i Sverige.

Detta förutsätter att alla är släkt med varandra.

Endast 35 skrivna i Göteborg så om 7 st är kriminella så det är ändå rätt hög nivå.
Det sjuka är det finns endast en på 68 och en på 57 års ålder. i gbg Resten i mina ögon är typ unga mest i 20-30 års åldern och några runt 40. Ska man tolka det att dom dör unga eller har flyttat tillbaka till Albanien på ålderns höst. Som sagt väldigt skev uppdelning i åldern.

Dålig info på fb men jag antar att alla är på sjukhuset nu istället för att skriva RIP på fejjan.
Alltså om man blivit dömd för något så är man = kriminell? Du tänker ju inte längre än näsan.

Dessutom ljuger du så onödigt mycket så man undrar om du har någon diagnos? Du lukta troll så jag sökte precis på efternamnet i Göteborg och det är 20 sådana skrivna där varav 8st är 45+, 5st är 30+ samt 7st är mellan 20-30.

Edit: Jävligt off-topic. Fan vad man börjar störa sig på er OT-troll.
Citera
2020-05-04, 10:31
Medlem
Citat:
Nio personer har gripits och anhållits misstänkta för mord, uppger polisen under måndagsförmiddagen.

https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/5eafd16794b04800189ffb44?utm_source=share-btn
Citera
2020-05-04, 10:34
Medlem
"Den bil som lämnade mordplatsen efter skotten hittades i Kortedala. Den är tagen i beslag."
Citera
2020-05-04, 10:35
Medlem
Xfiless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bebblisch
Fortfarande ingen som kan bekräfta vem som är BO?

Precis, vem av bröderna dog igår undrar jag med? Någon som kan fastställa detta?
Citera
2020-05-04, 10:37
Medlem
pundarTrasans avatar
Är den döde samma person som skällde ut vår statsminister efter morden på restaurangen i Biskopsgården för några år sedan?
Citera
2020-05-04, 10:40
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/5eafd16794b04800189ffb44?utm_source=share-btn

Ni 10 (tio) gripna & anhållna! Vad är det här för något...
Citera
2020-05-04, 10:43
Medlem
Misstänker att polisen haft spaning/avlyssning av gänget så därför kunde de gripa så många snabbt. Duktigt av polisen att vänta tills medlemmarna sköt någon innan de grep alla. Blir spännande att se vad de har på alla dessa 10 personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in