2020-05-04, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilmayo
Modell på bilen och färg?

Minns inte riktigt då jag delvis körde och trodde det var trafikrelaterat så jag tittade inte speciellt noga.
Kan ha varit en mörk tysk bil, är tyvärr inte säker.
Citera
2020-05-04, 02:18
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YB-erin
Minns inte riktigt då jag delvis körde och trodde det var trafikrelaterat så jag tittade inte speciellt noga.
Kan ha varit en mörk tysk bil, är tyvärr inte säker.
Okej eftersom folk här har nämnt en grå bil (bmw?) och en svart bil som ska ha varit inblandade så det är ändå möjligt att det hör ihop.
Citera
2020-05-04, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gottmooos
Har Eddie till slut fått död på en Kastrati?
Kan ju vara Somalierna också, många hämnder innestående på Hisingen.

Du som skrev i tråden och sa det var MENA BO inte Balkan, hörde du nåt språk eller varför skriver du så?

Vet inte om du syftade på mig när jag skrev om kalabaliken vid 22.00 tiden. Jag hörde bara svenska och dessa var mena, så långt jag kunde se. Albaner brukar väl vara vita i huden precis som svenskar och dessa var bruna men dom kanske bara va solbrända.
Polisen hade gripit en kille som streta emot och dom andra ville blanda sig i och speciellt en tjej.
Det är inte säkert att detta har något med mordet att göra även om det var på samma plats. Det räcker ju att polisen säger till och killen vägrar lyssna för att det sedan ska spåra ur.
Citera
2020-05-04, 03:06
Medlem
Vet man vem som har dött?

Rez*rt* står på adressen.

Intressant när man gör lite mer undersökningar är att:
7 i släkten är dömda som bor i Gbg av 35
29 totalt i Sverige av 247 bor i Sverige.

Detta förutsätter att alla är släkt med varandra.

Endast 35 skrivna i Göteborg så om 7 st är kriminella så det är ändå rätt hög nivå.
Det sjuka är det finns endast en på 68 och en på 57 års ålder. i gbg Resten i mina ögon är typ unga mest i 20-30 års åldern och några runt 40. Ska man tolka det att dom dör unga eller har flyttat tillbaka till Albanien på ålderns höst. Som sagt väldigt skev uppdelning i åldern.

Dålig info på fb men jag antar att alla är på sjukhuset nu istället för att skriva RIP på fejjan.
Citera
2020-05-04, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Endast 35 skrivna i Göteborg så om 7 st är kriminella så det är ändå rätt hög nivå.
Det sjuka är det finns endast en på 68 och en på 57 års ålder. i gbg Resten i mina ögon är typ unga mest i 20-30 års åldern och några runt 40. Ska man tolka det att dom dör unga eller har flyttat tillbaka till Albanien på ålderns höst. Som sagt väldigt skev uppdelning i åldern.

Dålig info på fb men jag antar att alla är på sjukhuset nu istället för att skriva RIP på fejjan.

Eller att de får barn tidigt och att de får många barn. Får de barn vid 17-25 års ålder så kan de ju ha fått 5-8 ungar under den tiden och dessa gör något liknande kanske.

Anhöriginvandring kan ju fylla på de yngre generationen med.
Citera
2020-05-04, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Eller att de får barn tidigt och att de får många barn. Får de barn vid 17-25 års ålder så kan de ju ha fått 5-8 ungar under den tiden och dessa gör något liknande kanske.

Anhöriginvandring kan ju fylla på de yngre generationen med.

Sant det kan vara så också men dom flesta av dom 35 som bor i gbg var runt 20 och 35 års åldern så det blir lite konstigt då är dom snarare runt 10-15 när dom föder barn.
Tycker det känns väldigt skevt och konstigt men deras föräldrar bor säkert nån annanstans. Oftast har man familjen nära men visst kan dom ha flyttat och föräldrarna inte bor i gbg men att bara 2 var gamla finner jag skumt, 1 på 57 och 1 på 68.

Men in princip bara unga i en stad är jävligt skumt.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2020-05-04 kl. 04:27.
Citera
2020-05-04, 08:14
Medlem
RS3audis avatar
Khalil..... Född 1998...
Fotade en mörk bmw som betedde sig underligt.

https://forumfiles.com/X6q1Qdv8o2/RWS697_jpg

RWS697. Vet ej om ägaren har nånting med något att göra men kändes skumt. Torslanda lilleby camping.
Citera
2020-05-04, 08:18
Medlem
Citat:

Det är Bler1ms/B3r4ts syster.
Citera
2020-05-04, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RS3audi
Khalil..... Född 1998...
Fotade en mörk bmw som betedde sig underligt.

https://forumfiles.com/X6q1Qdv8o2/RWS697_jpg

RWS697. Vet ej om ägaren har nånting med något att göra men kändes skumt. Torslanda lilleby camping.

Såg du piketen, bombgruppen och poliserna som var nere i Lilleby som undersökte en vit bil, och sedan efter ett tag tog de ut två killar och satte påsar på händerna på dem? Detta var en PSK224
Citera
2020-05-04, 08:55
Medlem
Bebblischs avatar
Fortfarande ingen som kan bekräfta vem som är BO?
Citera
2020-05-04, 09:08
Medlem
Gäller även vid våldtäkt så inte bara skjutningar.
Citat:
Ursprungligen postat av KoksKerstin
Påsar på händerna sätter man inte på vem som helst. Detta är för att kunna säkra krutrester från händer/handskar om någon har avlossat ett vapen.

Vet du vilken tid detta var?
Citera
2020-05-04, 09:16
Medlem
Citat:
Sant det kan vara så också men dom flesta av dom 35 som bor i gbg var runt 20 och 35 års åldern så det blir lite konstigt då är dom snarare runt 10-15 när dom föder barn.
Tycker det känns väldigt skevt och konstigt men deras föräldrar bor säkert nån annanstans. Oftast har man familjen nära men visst kan dom ha flyttat och föräldrarna inte bor i gbg men att bara 2 var gamla finner jag skumt, 1 på 57 och 1 på 68.

Men in princip bara unga i en stad är jävligt skumt.

Inflyttade släktingar är det väl kanske då så att säga. Hur som helst så är det ju lite off topic.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in