2020-05-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminelleMattsson
BO: Blerim Kastrati 19861103 är dömd för brott sen tidigare.

Skottårsgatan 4 lgh 1302
415 32 Göteborg

2 st Fordon

Volkswagen Golf 1.6 FSI 2006 Kastrati, Blerim
Gilera Runner FXR (M08) 1999 Kastrati, Blerim

Boendeform
Lägenhet
Personer (Folkbokförda)
Farshid Fatahi (39)
Blerim Kastrati (33)

https://www.ratsit.se/19861103-Blerim_Kastrati_Goteborg/w31u5vqatwaD74etGd0sLKsitnAF4d1BEYT6yDp1aW4

Men killen bor i Kortedala Bergsjön... gamlestan man måste väl känna område sticka därifrån nåt är galet dem fick säkert hjälp av Bergsjön..för de var två bilar en grå o en svart...Såg nästan allt från fönster bor mittemot mordet så dem hade kepsar i den gråa bild. som spanade på han såg från fönster en bil stod vid andra höger sidan parkering två bilar bakom sen rusar han med den andra svarta bilen så fort så klev han ut o sköt på han flera skott

dem fick hjälp säkert från Bergsjön nåt är galen ska fråga imorn en vän om han vet nåt pm detta mer... man måste känna bra område o döda nån o sen rymma fort med en bil de är inte lätt komma från annan ort göra mordet sen sticka med bilen som en galning utan att veta bra vägar ut finns massor med kameror om dem är från Hisingen gjorde jobbet då är dem körda
Citera
2020-05-04, 00:41
Medlem
Vad är det för efterblivna idioter som samlas i lokal på kalas i dessa tider med covid??
Citera
2020-05-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegalizeSweeden
Vart finns denna info? Hittar inget alls om det

Finns info på:

http://www.rsgbg.se/Larm/larmlista/?p=2

Händelser

Datum Tid Kommun Plats Händelse Information
2020-05-03 04:23 Göteborg Gårda Automatlarm Brand
2020-05-03 02:38 Kungsbacka Vallersvik Sjukvårdslarm IVPA
2020-05-03 02:37 Göteborg Västra frökunda Sjukvårdslarm IVPA
2020-05-03 01:35 Göteborg Röklukt - ute
2020-05-03 01:01 Göteborg Eriksberg Brand ute - fordon Personbil
Citera
2020-05-04, 00:48
Medlem
Emoist, du kom in i tråden kl 19.43 med;
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Tar man in kaosare i landet, så får man kaos

nån som e förvånad

Sen har det fortsatt med följande;

Citat:

Så är dom förvånade att "svenne" inte vill ha dem här . . .

Citat:
Öööööh. varför ska vi Ha dem i landet?? var så jävla bra här innan vi "räddade" dem.

Citat:
Ja, och sen är dom så förvånade att folk är "rasister"

All denna kaos fick vi, för "äran" att ha fått rädda dom via asyl och gratis allt

Stort jävla misstag var det att inte låta dom i sina nerbombade hemländer istället för att släppa in skiten. KOLLA VÅRT LAND NU! fi fan

Citat:
Fråga istället hur mycket obehag och kaos vi svenskar har fått utstå, för att vi accepterade deras asylansökan.
Dom flesta fick för helvete asyl för att S L I P P A krig, nu startar dom krig här istället

Aldrig mer att jag skänker en spänn till "rädda barnen i u-länder" eller nåt sånt
Vi vet ju hur dom blir såfort dom är mätta och belåtna ... ... ...

Mat, utbildning, gratis lägenhet räcker inte - Det ska va BMW, guldklocka och Gucci!
om så folk dör på kuppen

Borde låtit naturen ha sin gång och låtit dom svälta ihjäl i sina öknar

Citat:
Ha Ha vilket uppvaknande dom kommer få

Hashvänstern som härjat "mot rasism" hela ungdomen, slår sig ner i nybyggda gamlestan -vips får dom smaka på "fd fördomarna". OJ vad rätt "rasisterna" hade ... ... ...

Citat:
Så är dom förvånade att "svenne" inte vill ha dem här . . .

Jävla troll. Är det för mycket begärt att försöka bidra med något konstruktivt i tråden? Det finns ju gott om trådar på Flashback, och andra hemsidor, för dig att vädra ditt politiska missnöje. Det här är inte rätt tråd.
SVARA INTE PÅ DETTA INLÄGGET, TACK. Vill du, eller de andra troll kontona svara mig, kan ni pm:a istället för att spamma denna tråden.

Är det någon som kan bekräfta att det är Berat eller Blerim som är den döde? Blerim har ju setts till en hel del det sista. Personligen har jag sett han i förorter runt Angered, men vet att han setts till runt Gamlestan/skf. Har han månne släppt garden lite sen EJ blev dömd? Nån som vet hur länge brosan Berat varit i detta fria? Sista jag minns av han var ju åtalet efter mordplanerna?
Att polisen satt igång en Särskild händelse dagens mord tyder väl på att vedergällning är att vänta?
Citera
2020-05-04, 00:55
Medlem
En vän sa till mig att han såg en bil vid svingeln bli stannad, 2 killar med huvor och påsar på händerna som tittade ner i marken. Oklart om det har med saken att göra dock
Citera
2020-05-04, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etobej
En vän sa till mig att han såg en bil vid svingeln bli stannad, 2 killar med huvor och påsar på händerna som tittade ner i marken. Oklart om det har med saken att göra dock

Påsar på händerna sätter man inte på vem som helst. Detta är för att kunna säkra krutrester från händer/handskar om någon har avlossat ett vapen.

Vet du vilken tid detta var?
Citera
2020-05-04, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etobej

Precis som tidigare inlägg sa så påsar på händerna låter ju intressant.

Men vad menade du med huvor? Du menar ngn form av munkjacka eller menar du att de även var maskerade med ngt?
Citera
2020-05-04, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xfiles
Vad beror splittringen på? Har läst det någonstans men minns inte...

Om jag inte missminner mig säger obekräftade uppgifter att några ur södra rånade vår krog och bar utan att dela med sig av bytet och när det kom fram försökte rånarna blåsa vad som blev B-falangen genom att lämna över för lite pengar än vad A tyckte var rimligt.
Obekräftat och jag minns inte exakt vilka som rånade och vilka som blev blåsta.
Intellectuo som är fbs egna biskopsexpert borde väl kunna fylla i och rätta samtliga när han dyker upp i tråden.
Citera
2020-05-04, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonodling
Vad är det för efterblivna idioter som samlas i lokal på kalas i dessa tider med covid??

De är lika stora idioter som dem som går och festar i klubbar eller sådana som sitter i restauranger som är fulla med folk. Det är ingen nyhet att majoriteten i landet lever precis som vanligt trots Corona.
Citera
2020-05-04, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KoksKerstin
Påsar på händerna sätter man inte på vem som helst. Detta är för att kunna säkra krutrester från händer/handskar om någon har avlossat ett vapen.

Vet du vilken tid detta var?

Jag körde från Hisingen mot stan vid 20:45 och såg en bil utan passagerare stå framför två silvriga civilbilar vid avfarten E45-E6 precis vid svingeln. Måste vara samma, såg dock inga med påsar på händerna eller poliser.
Citera
2020-05-04, 02:01
Medlem
lilmayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YB-erin
Jag körde från Hisingen mot stan vid 20:45 och såg en bil utan passagerare stå framför två silvriga civilbilar vid avfarten E45-E6 precis vid svingeln. Måste vara samma, såg dock inga med påsar på händerna eller poliser.
Modell på bilen och färg?
Citera
2020-05-04, 02:12
Medlem
Enligt SVT så var ingen gripen och inget flyktfordon hittat vid 22 tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in