Emoist, du kom in i tråden kl 19.43 med;
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoist
Tar man in kaosare i landet, så får man kaos
nån som e förvånad
Sen har det fortsatt med följande;
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoist
Så är dom förvånade att "svenne" inte vill ha dem här . . .
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoist

Öööööh. varför ska vi Ha dem i landet?? var så
jävla bra här innan vi "räddade" dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoist
Ja, och sen är dom så förvånade att folk är "rasister"
All denna kaos fick vi, för "äran" att ha fått rädda dom via asyl och gratis allt
Stort jävla misstag var det att inte låta dom dö i sina nerbombade hemländer istället för att släppa in skiten. KOLLA VÅRT LAND NU! fi fan
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoist
Fråga istället hur mycket obehag och kaos vi svenskar har fått utstå, för att vi accepterade deras asylansökan.
Dom flesta fick för helvete asyl för att S L I P P A krig, nu startar dom krig här istället
Aldrig mer att jag skänker en spänn till "rädda barnen i u-länder" eller nåt sånt
Vi vet ju hur dom blir såfort dom är mätta och belåtna ... ... ...
Mat, utbildning, gratis lägenhet räcker inte - Det ska va BMW, guldklocka och Gucci!
om så folk dör på kuppen
Borde låtit naturen ha sin gång och låtit dom svälta ihjäl i sina öknar
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoist
Ha Ha vilket uppvaknande dom kommer få
Hashvänstern som härjat "mot rasism" hela ungdomen, slår sig ner i nybyggda gamlestan -vips får dom smaka på "fd fördomarna". OJ vad rätt "rasisterna" hade ... ... ...
Citat:
Ursprungligen postat av
Emoist
Så är dom förvånade att "svenne" inte vill ha dem här . . .
Jävla troll. Är det för mycket begärt att försöka bidra med något konstruktivt i tråden?
Det finns ju gott om trådar på Flashback, och andra hemsidor, för dig att vädra ditt politiska missnöje. Det här är inte rätt tråd.
SVARA INTE PÅ DETTA INLÄGGET, TACK. Vill du, eller de andra troll kontona svara mig, kan ni pm:a istället för att spamma denna tråden.
Är det någon som kan bekräfta att det är Berat eller Blerim som är den döde? Blerim har ju setts till en hel del det sista. Personligen har jag sett han i förorter runt Angered, men vet att han setts till runt Gamlestan/skf. Har han månne släppt garden lite sen EJ blev dömd? Nån som vet hur länge brosan Berat varit i detta fria? Sista jag minns av han var ju åtalet efter mordplanerna?
Att polisen satt igång en Särskild händelse dagens mord tyder väl på att vedergällning är att vänta?