2020-04-24, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Vad heter han? Hittade ej namnet i tråden.

Du kan inte ha letat särskilt noga. Hans namn står för fan på varannan sida. Patric Andersson.
Citera
2020-04-24, 14:55
Medlem
johnthedickholmess avatar
Någon som har FUP:en?
Citera
2020-05-01, 22:20
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ia0000
Jag var utsatt för några år sen. När jag under min terapi googlade hans namn och hittade denna tråd kunde jag inte tro mina ögon. Går in här emellanåt och kollar om det finns något nytt. Mitt hjärta brast totalt när jag läste det här. Jag har inte PM funktionen ännu så kan inte skicka sådana men skicka gärna ett till mig

Utsatt för vadå?

Personen du citerar har mest troligt hittat på hela historien, det funkade ända tills den fick höra att även friande domar går att begära ut. Där sprack historien och inga fler inlägg skrevs.
Citera
2020-05-03, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dramagous
Utsatt för vadå?

Personen du citerar har mest troligt hittat på hela historien, det funkade ända tills den fick höra att även friande domar går att begära ut. Där sprack historien och inga fler inlägg skrevs.

Utsatt för honom. Om personen ifråga var ärlig så var det ju inte denne som blev utsatt så då har man ju inte alltid tillgång till domen sådär nära till hands. Att begära ut den är en annan sak, en jobbig sak. Jag vet inte om jag skulle vilja lägga upp min FUP här tex, jag har den inte ens tillgänglig, vet inte ens hur man gör för att begära fram den. Man kan tycka att det låter otroligt att han gjorde det han gjorde i åtta timmar, men det hände. Faktumet att han ens kunde göra det får mig att känna att den påstådda höga nivån på grovheten på det hela inte är en omöjlighet. Det känns som han eskalerat med åren. Jag mår illa när jag tänker på hur han lever vidare som ingenting hänt.
Citera
2020-05-03, 14:52
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Utsatt för honom. Om personen ifråga var ärlig så var det ju inte denne som blev utsatt så då har man ju inte alltid tillgång till domen sådär nära till hands. Att begära ut den är en annan sak, en jobbig sak. Jag vet inte om jag skulle vilja lägga upp min FUP här tex, jag har den inte ens tillgänglig, vet inte ens hur man gör för att begära fram den. Man kan tycka att det låter otroligt att han gjorde det han gjorde i åtta timmar, men det hände. Faktumet att han ens kunde göra det får mig att känna att den påstådda höga nivån på grovheten på det hela inte är en omöjlighet. Det känns som han eskalerat med åren. Jag mår illa när jag tänker på hur han lever vidare som ingenting hänt.

Det fetade: Du skriver som om du var inblandad i händelsen som Lillroven skrev om, eller missuppfattar jag dig?
Citera
2020-05-03, 15:54
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Som målsägande får man sig förundersökningsprotokollet tillsänt, man behöver inte begära ut det. Om man vill ge spridning åt det är en annan sak.
Citera
2020-05-03, 18:05
Medlem
Citat:
Det fetade: Du skriver som om du var inblandad i händelsen som Lillroven skrev om, eller missuppfattar jag dig?

Nä, men går ju att läsa i artikeln att han drogade ner dem och våldtog dem i 8 timmar. Från andra källor har jag hört att han blivit värre med åren.

Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Som målsägande får man sig förundersökningsprotokollet tillsänt, man behöver inte begära ut det. Om man vill ge spridning åt det är en annan sak.

Jag slängde allt papper om mitt ärende för flera år sen för jag ville inte ha det, jag slängde i princip allt jag fick asap. Det var mycket papper och mådde verkligen pissdåligt, så satt inte och gick igenom papprena och ba "okej här är FUPen, trevligt" om du förstår vad jag menar. Det var liksom inte hur jag bearbetade situationen då. Jag ville trycka bort allt i något slags förnekande.
Citera
2020-05-03, 18:14
Medlem
1335991s avatar
Vem är Patric Andersson???
Nöjesprofil,var då???
Citera
2020-05-03, 19:20
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Nä, men går ju att läsa i artikeln att han drogade ner dem och våldtog dem i 8 timmar. Från andra källor har jag hört att han blivit värre med åren.

Jag slängde allt papper om mitt ärende för flera år sen för jag ville inte ha det, jag slängde i princip allt jag fick asap. Det var mycket papper och mådde verkligen pissdåligt, så satt inte och gick igenom papprena och ba "okej här är FUPen, trevligt" om du förstår vad jag menar. Det var liksom inte hur jag bearbetade situationen då. Jag ville trycka bort allt i något slags förnekande.

Fortfarande inget åtal och ingen dom så vi kan utgå från att den påstådda trippla tortyrvåldtäkten inte ägt rum. Värre med åren? Hur kan det bli värre än en trippel tortyrvåldtäkt?

Kom din utredning fram till att det inte är våldtäkt att vara slampig på fyllan och ångra sig i efterhand? 😁
Citera
2020-05-03, 19:23
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1335991
Vem är Patric Andersson???
Nöjesprofil,var då???

Aldrig hört talats om honom innan jag snubblade över den här tråden, men han är någon slags festfixare eller någon som har hand om nattklubbar.
Jag tror tidningarna skriver så för att locka läsare, denna Patric är verkligen okänd för oss vanliga.
Citera
2020-05-03, 19:42
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Jodå, det förstår jag.
Citera
2020-05-03, 19:42
Medlem
Citat:
Fortfarande inget åtal och ingen dom så vi kan utgå från att den påstådda trippla tortyrvåldtäkten inte ägt rum. Värre med åren? Hur kan det bli värre än en trippel tortyrvåldtäkt?

Kom din utredning fram till att det inte är våldtäkt att vara slampig på fyllan och ångra sig i efterhand? 😁

Lol. Du verkar vara en fin människa.
Och ja precis vi alla har läst artikeln som tråden startades med: han blev häktad och sen släppt, inget åtal osv, osv. Så får var och en avgöra vad de tror om vem den här personen är som människa.

Jag utgick inte från trippelvåldtäkten när jag skrev värre med åren, snarare från berättelser genom åren som jag kommit att få höra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in