Citat:
Ursprungligen postat av
Pallestrom
Hur kan det ens vara möjligt att Julia åker ut med tanke på de deltagare som är kvar?!
För mig är det ofattbart...
Var är underhållningsvärdet i att kolla in tex Frida?
Snäll är hon men inte så kul att kolla på direkt.
Hon kan ju inte ens skapa en rubrik.
Håller verkligen med.
Förstår mig inte på tittarna av BB i år, är det drej- och poesi personligheter man verkligen vill se vinna detta? Nog för att tex år 2006 var länge sedan men att någon som Jessica vann den omgången känns horribelt orimlig idag om Julia skapar krigsrubriker i folks huvuden för hennes beteende. Fullkomligt ur vettet faktiskt. Och URtråkigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
icon
Frida är tyvärr den stora förloraren av de tre nominerade oavsett vem som åker ut. Både Jullan och Mergim har fått vänner därinne som de kommer ha kontakt med utanför. Det lär inte bli så för Frida. Tycker uppriktigt synd om henne som tror hon har nån vänskap med t ex Mergim.
Jag håller med! Tycker inte vänskapen från Mergim känns äkta, han började umgås med henne efter Amilia "accepterade" henne som pinkroomare, och har efter de fick in tittarbikten att han kunde lita på henne omfamnat henne än mer, just för att han vet att hon är på hans och Lennies sida. Påstår inte att han fullkomligt utnyttjar henne, klart han tycker om henne och hon är snäll, men Frida kan glömma och drömma att han kommer att komma och besöka henne i Norge sen. Såvida inte Lennie hakar på då förstås. Det är sorgligt för Frida verkar verkligen tro att de är amigos para siempre.