2020-05-03, 18:23
Medlem
justpreciss avatar
Jag har väldigt svårt att förstå folk som vill ha ut Julia före Frida. Vad är det ni vill se i BB egentligen? Ett gäng som sitter och gosar i soffan hela dagen? Personligen vill jag se deltagare i huset som kan skapa lite action, hur kul är det att se på annars?
2020-05-03, 18:25
Medlem
icons avatar
Hade mycket hellre haft Jullan som kollega jämfört mot Frida. När man väl fattar hur Jullan kommunicerar är hon enklare än Frida.
2020-05-03, 18:28
Medlem
I dagens bb avsnitt kommer dom vinkla jullan fel. Dom visar alltid hennes dåliga sidor. Jävla tv4
2020-05-03, 18:29
Medlem
bb gullar med Frida. Visar aldrig hennes dåliga sidor
2020-05-03, 18:31
Medlem
Mouchinos avatar
Julia däremot är bara sig själv och visar upp både sina bra och dåliga sidor. även om hon riskerar att bli mindre omtyckt men för henne är det viktigare att inte förlora sin själ för 1 miljon stålar. Visst finns det saker hon kan ändra på men det är inte bara att göra i en handvändning då alla har olika förutsättningar, förflutet, arv, och miljö och kanske diagnoser men jag tycker ni är otroligt orättvisa mot henne. Hur många här kan sitta och säga att ni inte varit packade flera gånger och agerat irrationellt och vettlöst? Hon springer inte runt och inbillar andra att hon är något hon inte är eller pockar efter attention genom att vara överdrivet fine med allting eller släta över allt bara för att det ska vara frid och fröjd! Hon står för att hon har snackat om andra, hon står för att hon inte kan älska allt och medger också förmågan att ogilla saker men så är det ju. För att ö.h.t kunna lära sig att uppskatta livet och allt som det medför så måste man också varit med om svåra saker eller veta hur det är att må dåligt så att Frida bara tillåter sig själv att känna tacksamhet är en utopi och då kan man ju lika gärna sluta utvecklas som människa om man är klar med allt. Ingen är fulländad så länge vi lever men det är väl det som är finessen och syftet med livets resa, vi lär oss nya saker hela tiden och med erfarenheterna (goda och dåliga) blir vi klokare och skapar självinsikt. Så ha fördrag med Julia för hon har ett fint och gott hjärta men ibland har hon så mycket känslor så det svämmar över och kanske inte kan sortera allt. Utan Julia hade BB varit dött för längesen!
2020-05-03, 18:32
Medlem
Är det smartast att dra iväg sin röst på Frida om jag vill ha kvar Julia? HOPPET ÄR FAN det sista som överger en
2020-05-03, 18:33
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Hur kan det ens vara möjligt att Julia åker ut med tanke på de deltagare som är kvar?!
För mig är det ofattbart...
Var är underhållningsvärdet i att kolla in tex Frida?
Snäll är hon men inte så kul att kolla på direkt.
Hon kan ju inte ens skapa en rubrik.
Håller verkligen med.
Förstår mig inte på tittarna av BB i år, är det drej- och poesi personligheter man verkligen vill se vinna detta? Nog för att tex år 2006 var länge sedan men att någon som Jessica vann den omgången känns horribelt orimlig idag om Julia skapar krigsrubriker i folks huvuden för hennes beteende. Fullkomligt ur vettet faktiskt. Och URtråkigt.
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Frida är tyvärr den stora förloraren av de tre nominerade oavsett vem som åker ut. Både Jullan och Mergim har fått vänner därinne som de kommer ha kontakt med utanför. Det lär inte bli så för Frida. Tycker uppriktigt synd om henne som tror hon har nån vänskap med t ex Mergim.
Jag håller med! Tycker inte vänskapen från Mergim känns äkta, han började umgås med henne efter Amilia "accepterade" henne som pinkroomare, och har efter de fick in tittarbikten att han kunde lita på henne omfamnat henne än mer, just för att han vet att hon är på hans och Lennies sida. Påstår inte att han fullkomligt utnyttjar henne, klart han tycker om henne och hon är snäll, men Frida kan glömma och drömma att han kommer att komma och besöka henne i Norge sen. Såvida inte Lennie hakar på då förstås. Det är sorgligt för Frida verkar verkligen tro att de är amigos para siempre.
2020-05-03, 18:34
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tänkvärda inlägg
Tack för välskrivna och intressanta inlägg. Sånt som gör tråden värd att läsa.

OnT: När fick de in bön-spelet?
2020-05-03, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
I dagens bb avsnitt kommer dom vinkla jullan fel. Dom visar alltid hennes dåliga sidor. Jävla tv4

Brukar aldrig kolla avsnitten men det ska jag göra idag..
2020-05-03, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det smartast att dra iväg sin röst på Frida om jag vill ha kvar Julia? HOPPET ÄR FAN det sista som överger en
På Instagram verkar det stå mellan Julia och Frida som ska ut. Vet inte hur det ser ut på Facebook. Jag la min röst på Frida iallafall, Samis fankonto och Glasman röstar också ut Frida.
2020-05-03, 18:40
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Håller verkligen med.
Förstår mig inte på tittarna av BB i år, är det drej- och poesi personligheter man verkligen vill se vinna detta? Nog för att tex år 2006 var länge sedan men att någon som Jessica vann den omgången känns horribelt orimlig idag om Julia skapar krigsrubriker i folks huvuden för hennes beteende. Fullkomligt ur vettet faktiskt. Och URtråkigt.
Jag håller med! Tycker inte vänskapen från Mergim känns äkta, han började umgås med henne efter Amilia "accepterade" henne som pinkroomare, och har efter de fick in tittarbikten att han kunde lita på henne omfamnat henne än mer, just för att han vet att hon är på hans och Lennies sida. Påstår inte att han fullkomligt utnyttjar henne, klart han tycker om henne och hon är snäll, men Frida kan glömma och drömma att han kommer att komma och besöka henne i Norge sen. Såvida inte Lennie hakar på då förstås. Det är sorgligt för Frida verkar verkligen tro att de är amigos para siempre.
Det Mergim gör mot Frida är värre än det Jullan gör tycker jag. Om man ser det på sikt.
2020-05-03, 18:40
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
I mina ögon är hon allt annat än trygg i sig själv. Bra att man valde att i bikten visa bara tuttar, fast det visste väl inte hon? Hon kanske ville att man skulle visa hela härligheten för pappan?

Det är skillnad att gå i trosan framför pappan i hemmet och att visa muffen för hela svenska folket, även för alla perversa/våldtäktsman som tittar på programmet.

Det finns väl olika sätt att vara trygg i sej själv.
Någon slags trygghet i dej själv måste du ändå ha för att våga visa dej naken i tv. Ta vara på din egen njutning till den grad att du besöker swingersklubbar mm.
De flesta skulle inte våga det hon gör.

Men visst, jag kan ha missat något.

Hur som helst så ska Frida eller Mergim ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in