2020-05-03, 18:03
Medlem
icons avatar
Haha åker Jullan blir det fekjgullegull och mys för hela slanten. Ingen av de som är kvar kommer våga visa minsta lilla irritation på varandra eller något negativt eftersom det inte verkar uppskattas av tittarna. Vilken mardröm för de.
Undrar vem som kommer tappa det först isåfall. För det kommer inte hålla hela vägen även om de försöker.
2020-05-03, 18:03
Medlem
Känns typ onödigt att rösta. Julia solklar ut ändå
2020-05-03, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Haha åker Jullan blir det fekjgullegull och mys för hela slanten. Ingen av de som är kvar kommer våga visa minsta lilla irritation på varandra eller något negativt eftersom det inte verkar uppskattas av tittarna. Vilken mardröm för de.
Undrar vem som kommer tappa det först isåfall. För det kommer inte hålla hela vägen även om de försöker.

Usch ja..hemska tanke..och ännu tråkigare för oss tittare...
2020-05-03, 18:08
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nejdå. Inte onödigt. Vill du stötta Jullan så rösta på Mergim eller Frida.
2020-05-03, 18:09
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Usch ja..hemska tanke..och ännu tråkigare för oss tittare...
Tja, det blir en annan sorts program det blir det.
2020-05-03, 18:11
Medlem
Pallestroms avatar
Hur kan det ens vara möjligt att Julia åker ut med tanke på de deltagare som är kvar?!
För mig är det ofattbart...
Var är underhållningsvärdet i att kolla in tex Frida?
Snäll är hon men inte så kul att kolla på direkt.
Hon kan ju inte ens skapa en rubrik.
2020-05-03, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nejdå. Inte onödigt. Vill du stötta Jullan så rösta på Mergim eller Frida.

Lutar åt en röst på Mergim ändå
2020-05-03, 18:14
Medlem
icons avatar
Frida är tyvärr den stora förloraren av de tre nominerade oavsett vem som åker ut. Både Jullan och Mergim har fått vänner därinne som de kommer ha kontakt med utanför. Det lär inte bli så för Frida. Tycker uppriktigt synd om henne som tror hon har nån vänskap med t ex Mergim.
2020-05-03, 18:15
Medlem
Mouchinos avatar
jag tycker det är löjeväckande att se en del av dessa inlägg och hur man nu fullständigt spyr galla över Julia för att hon inte är exakt på Fridas linje ang huruvida det är ok eller inte att visa missnöje eller tacksamhet. Detta är ju det största problemet även i relationer där vi lever i någon slags villfarelse att allt ska vara frid och fröjd och allt annat än positiva känslor sopas under mattan för vi är så förbaskat rädda att tappa ansiktet och sen när man gjort det under flera år..låtsats att allt är bra så kommer bomben som en blixt från en klar himmel. Din Make eller Hustru vill ta ut skiljsmässa, du fattar ingenting. WTF allt har ju varit skitbra, Knallrosa och harmonsiskt? Vad den ene inte visste var att den som nu vill separera har under flera år gått och undergrävt sina känslor, byggt upp en inre ilska som likt en surdeg legat och småpyst för att till slut explodera och resultatet är förödande eftersom en skiljsmässa är oundviklig. Om då denne förbittrade person istället hade delat med sig även av det som inte är lika bra och haft en öppen dialog om allt och låtit även det negativa komma fram och visat hur hen kände så hade slutresultatet kanske gått att ändra på. Vi lever i en verklighet som ofta krockar med hur vi ÖNSKAR känna oss då vi hela tiden anpassar situationer till oss själva,andra o.sv. Så när Julia på ett helt ok sätt förmedlar sin tanke kring känslor så är hon en mobbare? Hon är rak och modig. Hon slänger upp korten på bordet direkt för att direkt visa att. "Det här är jag, Julia" Så här och så här känner jag och jag tänker inte slicka någons (rear end) för att få vara den jag är.
2020-05-03, 18:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Lutar åt en röst på Mergim ändå
Bra val. Jag vill egentligen rösta på både Frida och Mergim men kan bara rösta på en och kommer välja Frida. Vem vill du ska vinna?
2020-05-03, 18:19
Medlem
Citat:
Japp så är det, kollar på man insta o facebook så overall så ligger julia väldigt risigt till
2020-05-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Känns trist om Julia ryker imorgon, viket det känns som att hon gör. Tycker absolut inte fjäderfrida förtjänar att stanna framför Julia som åtminstone bjuder på lite underhållning vafan.
Ser man till toppkommentarerna på Instagram ryker Julia. När Alex hängde löst såg det ut så och när Amilia hängde löst. Och resultatet blev att de båda åkte. Nu är det tydligt Julia är minst omtyct av de tre. Sedan verkar det vara Frida som får mest röster. Fast kan nog vara jämt mellan Mergim och Frida (en av dem räddas kvar i soffan och de två andra går in i uppdragsrummet).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in